[CATALUNYA] [BARCELONA] [LOS JUEVES] REUNION SEMANAL LIBRE

Iniciado por cresteo, Mayo 17, 2007, 12:48:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

Ves

be doncs si mes no estare pululant per la zona com un goset perdut buscan furgonetes jejejejeje

skolani

Cita de: Ves en Octubre 02, 2008, 15:59:07 pm
be doncs si mes no estare pululant per la zona com un goset perdut buscan furgonetes jejejejeje

Segur que et trobes algu jo no puc pujar que encara tinc la frago al taller. Ale a passar-ho be!!!

danikraft

Yo no subo hoy, estoy acabando de atar cabos para la Kdd y tal... y haciendo la maleta yuhuuuuuuuuuuuuuuuuu...

Feliz albanyà a todos!!!!!

Ves

bon dia a tothom, tansols agrair participar en les vostres mini kedades dijousines jejejejeje

Nanus/Nenas SOU COLLONUTS!!!! el dijous vinen segur que pujo a sopar amb el buga encara .lengua2

PD:disfruteu la sortide aquest finde. BON VIATGE .meparto

flamenka

Cita de: Ves en Octubre 03, 2008, 09:11:58 am
bon dia a tothom, tansols agrair participar en les vostres mini kedades dijousines jejejejeje

Nanus/Nenas SOU COLLONUTS!!!! el dijous vinen segur que pujo a sopar amb el buga encara .lengua2

PD:disfruteu la sortide aquest finde. BON VIATGE .meparto

ola vesss o sento jo et baig dir q pujari pero la furgo a les 4:00 hem va deixar tirada al parquin de la feina no baig arribar a casa asta las 9:20 ademes sense furgo tinc la furgui a vic....quin disgust la setmana q be segur q pujo y t conozcooo agurrr :(
Viaja en furgo!!!!duerme en tu furgo!!!aunque nos llamen rancios en las quedadas jaja

origuli

Cita de: flamenka en Octubre 03, 2008, 11:23:02 am
ola vesss o sento jo et baig dir q pujari pero la furgo a les 4:00 hem va deixar tirada al parquin de la feina no baig arribar a casa asta las 9:20 ademes sense furgo tinc la furgui a vic....quin disgust la setmana q be segur q pujo y t conozcooo agurrr :(

.confuso2  .confuso2 que vol dir això?? què li passa tia a la fula... joeeeeee
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡   JUNTOS    SOMOS   HURACÁN    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Chevere

Ei guapa ka pasao ¿¿???  ???
La tendrás hoy ¿¿?? 

Merci Ves, aunque el próximo jueves seremos bastantes más...
lo de ayer no es mu normal normal  ;)

flamenka

Cita de: origuli en Octubre 03, 2008, 11:41:13 am
.confuso2  .confuso2 que vol dir això?? què li passa tia a la fula... joeeeeee

mira nen estic negre va petar el cambi de martxes una bola q fa q ntri la primera o no se q baig trucar a la grua la grua solo m cubre barcelona no m la portaven a vic pero clar la furgo esta en garantia...
me la van portar baig haver de pagar la grua fins a vic 165 eurazooooosssss :o
paso de portarla a un altre mecanic q toquesin malament el q fos q despres la ortes a vic i m diguin q claro com la a tocat un altre mecanic ara t jodes aixi q la tonteria q era q la pesa val 2,50e me va sortir per 165e....
un caos ademes el disgust...i ara toi sin furgo ata el lunes...
Viaja en furgo!!!!duerme en tu furgo!!!aunque nos llamen rancios en las quedadas jaja

flamenka

Cita de: Chevere en Octubre 03, 2008, 11:47:10 am

Ei guapa ka pasao ¿¿???  ???
La tendrás hoy ¿¿?? 

Merci Ves, aunque el próximo jueves seremos bastantes más...
lo de ayer no es mu normal normal  ;)

si seguramente este hoy pero es igual yo no boy a la quedada... >:( m toca currar asi q m pierdo el cumple de mi hermano :-\ esto es una mierda...

VANdido

Vw T4 maxivan GL Dehler

Mi fragoneta payoooo; http://www.furgovw.org/index.php?topic=23093.msg306542#msg306542

Chevere

Venga guapa el cabreo es normal, pero al menos la reparción pos
eso no tiene tres números  ;) ya sabes la furgo tiene esas cosetas.
El tema grúa intenta cambiar a kms no limitados por si aka,
son mu listos  :-*

Bon finde pa ti también  ;)

flamenka

merci a totsss :P
espero subir el jueves q biene habia cambiado el turno del curro y todo para subir ayer pero al final....mierda
enga besitos pa todos

Ves

bueno compis ja queda menys, disfruteu el finde i carregueu piles pel dijous!!!!!

PD: tranqui flamenka, esperem que es pugui solucionar tot per el dijous vinen.

skolani

flamenka