Furgos de Tarragona y Lleida

Iniciado por Juan Graná, Enero 24, 2011, 22:54:33 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

jirafo

hey punx
jo encare bellugo
ahora estoy liao cambiando los calentadores de la furgo vaya marron si parece que esten soldaos
y tambien reparando algun fallo electrico del motor de arranque
asi que como veis tengo brico pa rato
un saludo para todos
Las tortugas tambien vuelan

Sushi

Hola companys!!

Com va tot? He estat força desconnectada del foro però no pas de la furgo! Hem passat la setmana santa a Benasque fent muntanya i el cap de setmana del 9,10 i 11 de maig anem un altre cop cap allà dalt, al parc nacional d'ordesa, al Birramap! Algú més hi va? Si és així ens hi podríem trobar  ;D

Punx, he vist ara que la següent setmana hi ha la ja mítica trobada a Almenar! A veure si ens ho podem combinar i venim... intentaré confirmar tan aviat com pugui  ;)

Pel demés, estic programant el nostre viatge d'estiu, enguany sentim que ho hem de fer i marxarem al CAP NORD NORUEGA amb la furgo i el nostre gos Milú. Algú ha fet aquest viatge? Hi ha bastantes cròniques al foro però molt millor si és explicada per vosaltres,jejeje

Intentaré estar més pendent, jejeje
salut!

Jiraffo al tanto no t'enganxis els dits amb tant de brico  .meparto

masdeumasalles

a quines dates marxes a noruega sushi? nosaltres tambe anem a Noruega pero ens quedarem a la zona dels fiordos,
salut a tots!!

Roketto

Cita de: jirafo en Abril 28, 2014, 09:51:53 am
hey punx
jo encare bellugo
ahora estoy liao cambiando los calentadores de la furgo vaya marron si parece que esten soldaos
y tambien reparando algun fallo electrico del motor de arranque
asi que como veis tengo brico pa rato
un saludo para todos

venga jirafo, anímate que lo pasaremos bien....

Sushi

anem des del 15 de juny al 15 de julio. volem arribar a veure el sol de mitjanit o sigui que els fiords els visitarem a finals de juny. coincidirem o que? com  portes la ruta?

masdeumasalles

no coincidim, nosaltres marxem a l'agost,
encara no m'he mirat gaire cosa,sempre ho deixo per l'ultim moment!! .durmiendo .durmiendo .durmiendo
;D ;Dsalut!


Fotero

Un altre que s'apunta al fil des de Lleida. Salut i quilómetres!

jirafo

pero que passa a noruega
weno parece que se ha animado el hilo ,me alegro
haber si acabo de arreglar la pastorneta y me animo a alguna quedada
saludos, ;D gamberrikis
Las tortugas tambien vuelan

Sushi

Ueeee Jirafo!!
Quedada a la traviesa ja!  8) ;D .loco2

L'altre dia vaig trobar-me el Jaume i la Lore per Reus, em van dir que també portaven una desconnexió important...
Jo com que m'estic llegint les cròniques de noruega torno a entrar a diari al foro!

Va que ja tenim bon temps i és qüestió de gastar furgo!



frestec

Nosaltres si s'alinean els astres hi anirem al juliol, nomes tenim 3 setmanes pero espero poder arribar a cap nord, i anar baixant mica en mica.

Intentarem veure el maximdel nord, i si en un futur repetim invertirem mes temps a la zona del sud.

Vaig obrir un post de pujar a nordkapp en 3 setmanes, on podreu trobar opinions ben diverses.

Salut!!!
no dejes para mañana lo que puedas hacer hoy...

albertat139

Cita de: Sushi en Abril 29, 2014, 12:56:47 pm
Ueeee Jirafo!!
Quedada a la traviesa ja!  8) ;D .loco2

L'altre dia vaig trobar-me el Jaume i la Lore per Reus, em van dir que també portaven una desconnexió important...
Jo com que m'estic llegint les cròniques de noruega torno a entrar a diari al foro!

Va que ja tenim bon temps i és qüestió de gastar furgo!


+1.    .palmas .palmas .palmas

Sushi

Cita de: frestec en Abril 29, 2014, 23:14:44 pm
Nosaltres si s'alinean els astres hi anirem al juliol, nomes tenim 3 setmanes pero espero poder arribar a cap nord, i anar baixant mica en mica.

Intentarem veure el maximdel nord, i si en un futur repetim invertirem mes temps a la zona del sud.

Vaig obrir un post de pujar a nordkapp en 3 setmanes, on podreu trobar opinions ben diverses.

Salut!!!


3 setmanes???????????????? Osti nen, suposo que portes una furgo amb un bon motor, sino ho veig xungui!
Per altra banda,... pots passar l'enllaç del teu post?? Gràcies company!!


frestec

Adjunto link al post del Foro --> http://www.furgovw.org/index.php?topic=282678.0

Potser quan hi siguem m'arrepenteixo d'haver-ho fet, però ara mateix no ho veig tant exagerat com per tirar-me endarrera.

Dificilment podré tenir tantes vacances seguides un altre any, així doncs ho haurem d'aprofitar!  .meparto

La intenció es fer Cap Nord en una setmana com a molt, i tenir-ne 2 per baixar.

Ja us explicaré.

PD: Els que esteu interessat s podeu demanar informació a http://www.visitnorway.com/es/folletos/catalogues-es/ jo els vaig demanar i en pocs dies els tenia a casa. Sempre anirà millor per prendre a la furgo. En paral·lel per St. Jordi em van regalar una guia de Noruega, així doncs ja no hi ha marxa endarrera... :roll:
no dejes para mañana lo que puedas hacer hoy...

Sushi

Bones!!
Aquest cap de setmana vam anar al birramap a Broto... brutal!! Us ho recomano per l'any que ve, està molt, molt currat  .palmas

Una pregunta... estic mirant per quan torni de Noruega que encara em quedaran dues setmanes de vacances, alguna recomanació "bueno bonito barato"?

Gràcies guap@s!

fontwagen

Cita de: minoe en Marzo 27, 2014, 15:35:06 pm
Hola bon dia...fa molt temps k no escribia al foro..tambe soc de Lleida capital...I ara despres de molt pensar I ja k la famili a crescut ..he demanat presupost aki a Lleida x posar el sostre a la nostra multivan..us ho comento x si algu s'anima o tambe li fa falta..el vaig demanar ahir suposo k no trigaran a dir-me lo k val...ja ho publicare..es un SCA..doncs aixo..salud I peles!!

MINOE
ami mel va posar el Oscar de Consa
De fet mel vas referenciar tu