Furgos de Tarragona y Lleida

Iniciado por Juan Graná, Enero 24, 2011, 22:54:33 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

rkrjacint

Me caguen to. Mi furgo va a tardar una semana mas. K ganas tengo.
Sueño mas que duermo!

tnttgn

Cita de: cimbike en Noviembre 08, 2011, 17:33:09 pm
Y no mola esto!!!!!!!!!!!!!!
.baba .baba .baba


pues a mi no me mola nada,
:-[ :-[

Y mas por las circunsatancias y el porque de haber llegado a ser un tema caliente del foro.

de bon rollo ho dic  eh.  no tornem a començar sisplau  ;D

salutacions als nou vinguts i als veterans.

cimbike

Cita de: tnttgn en Noviembre 08, 2011, 20:31:32 pm
pues a mi no me mola nada,
:-[ :-[

Y mas por las circunsatancias y el porque de haber llegado a ser un tema caliente del foro.

de bon rollo ho dic  eh.  no tornem a començar sisplau  ;D

salutacions als nou vinguts i als veterans.

Si es que això d'escriure aquí es una p..mda.
Ara és culpa meva per no citar del misatge del qual em referia i que era "eiiiiiiiiii que pasa jirafo ya hace días que no salías del nido ehhhh!! tova va bien oque? la furgo que tal està de salut? en el desguace que me dijiste triumfamos a tope! en serio muy contentos con el tesoro jejej te debo un par de borracheras      haber si nos vemos pronto!"
No em referia a que molava a calentar el fil.
Ho sento no era la meva intenció.
Sempre de bon rollo, eh!!!!
.adios

tnttgn

+1


t'atreveixes a deixarme en ridicul y montar una quedada tarragona lleida?

poseu vosaltres les condicions, les dades i lloc jo m'apunto el primer de la llista.


independentment de la venda de calendaris y despres de tanta passió es lícit montar una quedada com deu mana. Y no deixar tanta passió comarcal a la brossa ;D

No es tracta de quedar a recillir calendaris y dinar a l'area de guissona. Es tracta de montar una cosa decent, com ens mereixem y poguem fer una sortida de estar un cap de setmana sencer tots en germanor . Jo m'ho passo de puta mare amb altres grups de gent de altres indrets pero em fa rabia que no en fem una de grossa, independentment de  que també vinguin els meus amics si la volem fer oberta.

Va collons, de ganes no ens hen falten cimbike que dius!!!!

albertat139

Cita de: tnttgn en Noviembre 08, 2011, 20:59:05 pm
+1


t'atreveixes a deixarme en ridicul y montar una quedada tarragona lleida?

poseu vosaltres les condicions, les dades i lloc jo m'apunto el primer de la llista.


independentment de la venda de calendaris y despres de tanta passió es lícit montar una quedada com deu mana. Y no deixar tanta passió comarcal a la brossa ;D

No es tracta de quedar a recillir calendaris y dinar a l'area de guissona. Es tracta de montar una cosa decent, com ens mereixem y poguem fer una sortida de estar un cap de setmana sencer tots en germanor . Jo m'ho passo de puta mare amb altres grups de gent de altres indrets pero em fa rabia que no en fem una de grossa, independentment de  que també vinguin els meus amics si la volem fer oberta.

Va collons, de ganes no ens hen falten cimbike que dius!!!!


xavi..... pero si ahir ja vaa dir cimbike que la motaria , fins i tot que estraria jo com a convidat.....  .meparto .meparto

tu deixa uns dies que aquets companys s'ho repensin i busquuin un lloc, que anirem de quedada a tarragona....

cimbike

Ho podem intentar.
Però si  has vist el fil dels calendaris, de moment som 12 furgonetes i serà molt difícil que vinguin totes. Jo ja en se d'un que no en té, està igual que tu l'any passat.
Ja vas veure l'any passat com va anar tot i el factor fred també influeix molt al mes de desembre com per a quedar-se a dormir a la furgo, ja que potser no tothom té calefa i això també condiciona molt
L'any passat després de repartir els calendaris vam fer una calçotada a la roca de l'abella i recordo que el dissabte a la nit només érem el Danny, el Rocketo i jo mateix (3 furgos  .meparto .meparto .meparto) i es que fotia un fred de collons, però el diumenge van venir-ne d'altres i al final vam arribar a ser unes 10-12 furgos (tot un èxit per aquí) vam tenir un bon dia i ho vam passar molt bé.
Però l'important és començar a establir i a consolidar aquest bon rollo del qual parlem per a que en properes kdd's la gent s'animi més a vindre.
Si entre tots ho proposem i entre tots ho preparem, sense preses, i escollim el dia que a tothom no, perquè això és impossible, però que a més quantitat de gent li vagi bé de vindre, segur que i comptant amb tu i els teus amics, segur que serà tot un èxit.
Ganes no en falten.

tnttgn

Noviembre 08, 2011, 21:34:25 pm #561 Ultima modificación: Noviembre 08, 2011, 21:46:35 pm por tnttgn
oblidat dels calendaris. No te res a veure! et pot aprofitar per entregar-los  clar que si pero no te res a veure.

<jo aporto segurament ja d'inici mes de 5 furgos y si hi ha prou marge poden arribar a ser-ne 20 d'inici. Ja et dic que miren una data flexible i un lloc per determinar. Yo no tinc calefa a la furgo!

Plantejar una quedada per febrer tampoc sería un disbarat.

si no, no et preocupis vine a una de nosaltres y fliparás. Veurás del que parlo y del que us esteu perdent.   


Sempre esta  la posibilitat de fer el ridicul com m'ha passat a mi pero no deixen el tema amb un " a veure quan " i anem directes cap a una data, mes endavant cap a un lloc.



salut

cimbike

Cita de: tnttgn en Noviembre 08, 2011, 21:34:25 pm
oblidat dels calendaris. No te res a veure! et pot aprofitar per entregar-los  clar que si pero no te res a veure.

<jo aporto segurament ja d'inici mes de 5 furgos y si hi ha prou marge poden arribar a ser-ne 20 d'inici. Ja et dic que miren una data flexible i un lloc per determinar. Yo no tinc calefa a la furgo!

Plantejar una quedada per febrer tampoc sería un disbarat.

si no, no et preocupis vine a una de nosaltres y fliparás. Veurás del que parlo y del que us esteu perdent.   


Sempre esta  la posibilitat de fer el ridicul com m'ha passat a mi pero no deixen el tema amb un " a veure quan " i anem directes cap a una data, mes endavant cap a un lloc.



salut

Oblidat està.
Però això de que has fet el ridícul no t'ho ha dit ningú i crec que només ha sortit del teu teclat.
Personalment ja he dit que mereixes tot el meu respecte pel sols fet d'intentar-ho i que si hagués pogut vindre segur que ho hagés fet.
Nosaltres acostumem a fer sortidetes de cap de 7mana, empre que no treballem. Sense anar més lluny el cap de 7mana que ve anirem per Osona, si m'arriba un cony de vàlvula termostàtica que estic esperant per acabar la instal·lació de l'aigua calenta, però a part de les poques que hem fet amb la gent de Tarragona i Lleida, la veritat no hem anat mai a cap de les grans, així és que no puc opinar.
Vinga ànim.
.adios .adios .adios

Juan Graná

me parece que las kdds son para que vaya quien pueda y quiera y no para asistir por cojones
estais desvirtuando lo que es una kdd, estas cosas salen sobre la marcha unas veces salen bien y otras, pues salen menos bien.
No mezclemos el rollo de la kdd con el reparto de los calendarios.
¿Eres normal o aun piensas?
( Chaboró dor barbán  )

tnttgn

Lo digo en castellano para que se me entienda mejor:

Este fin de semana no salgo. Dentro de 15 dias salimos de nuevo unos cuantos sin destino concreto, salimos cada finde semana asi que tampoco tiene qe ser este.

Si quieres, no esperes a que se sumen y sumate tu a la nuestra. No comemos mas que o que traemos y bebemos lo traemos  y si puede ser algo mas..... y si alguien mas lo quiere que avise. Si mahoma no va a la montaña.....


... y si no es así otra decepción mas con vosotros

saludos

tnttgn

Cita de: Juan Graná en Noviembre 08, 2011, 22:33:54 pm
me parece que las kdds son para que vaya quien pueda y quiera y no para asistir por cojones
estais desvirtuando lo que es una kdd, estas cosas salen sobre la marcha unas veces salen bien y otras, pues salen menos bien.
No mezclemos el rollo de la kdd con el reparto de los calendarios.



precisamente es por esto, falta de cojones.  .meparto

es voluntario y libre. No empieces ahora tu a desanimar. de rollo nada !!! ;D ;D ;D


en fin, que no te enfades, no vamos a buscar a nadie eh? .meparto


no te enfades,

Juan Graná

Hombre a estas alturas uno ya esta curado de espantos.
lo que no entiendo son las coletillas con las que terminas tus comentarios por ejmplo que te volveremos a decepcionar.
¿Eres normal o aun piensas?
( Chaboró dor barbán  )

tnttgn

dejanos intentarlo. Sin coletillas sin segundas intenciones.sin obligaciones.

si no quieres venir no vengas, si quieren venir otros que vengan.


no? en este hilo apenas escribiamos. Ahora por lo menos podemos hacerlo y luego el tiempo dirá.


saludos juan,

Juan Graná

Claro que me gustaría ir pero durante una temporada no va a poder ser ya que trabajo en hostelería.
Por supuesto que puedes y debes intentarlo, pero si me permites una humilde opinión, deberías de releerte todos los mensajes que has escrito y seguro que te aportan ideas para conseguir una buena kdd
Esto te lo digo sin ningún mal rollo y ya me voy a dormir que mañana me toca currar
Salud y Km
¿Eres normal o aun piensas?
( Chaboró dor barbán  )

tnttgn

Cita de: Juan Graná en Noviembre 08, 2011, 23:14:32 pm
Claro que me gustaría ir pero durante una temporada no va a poder ser ya que trabajo en hostelería.
Por supuesto que puedes y debes intentarlo, pero si me permites una humilde opinión, deberías de releerte todos los mensajes que has escrito y seguro que te aportan ideas para conseguir una buena kdd
Esto te lo digo sin ningún mal rollo y ya me voy a dormir que mañana me toca currar
Salud y Km


lo se , trabajas en temporada y donde quisiera vivir. Ibiza. a veces me miro el hilo que publicastes para recordar algo de mi visita alli.

saludos