[CATALUNYA] Penedes-Garraf ¿quedamos?

Iniciado por JOSEDUCATO, Octubre 31, 2010, 19:58:27 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

tnttgn

Cita de: Carabollo en Diciembre 21, 2011, 20:18:52 pm
de part de la familia del pantano..............


MOLT BONA ENTRADA D'ANY A TOTHOM!!!!!

FEU BONDAT AQUESTES FESTES ASSENYALADES I  .nono ABUSEU DE  .bebe2 .bebe2 .bebe2 QUE SI NO.... .durmiendo LA MONA AL SOFA I US FARAN LES TÍPIQUES  .fotografo AMB LA BABETA PENJANT!!!

Pd per cert, la senyora ferros ja té matricula i papers. Si tireu cap a l'Arbóç presenteu-li els vostres respectes. .palmas .palmas .palmas


osti que bo..... hen sembla que es una de les furgos del foro que mes a prop tinc de casa. això del panano m'ha encès la llumeta de la memòria. La he vista aparcada varies vegades al primer aparcament que hi ha abans de arribar a la curva que et fa arribar al bar.

salut!!!!


BONES FESTES a tothom!!!!

lokumutora


Carabollo

Cita de: tnttgn en Diciembre 21, 2011, 21:48:34 pm
osti que bo..... hen sembla que es una de les furgos del foro que mes a prop tinc de casa. això del panano m'ha encès la llumeta de la memòria. La he vista aparcada varies vegades al primer aparcament que hi ha abans de arribar a la curva que et fa arribar al bar.

salut!!!!


BONES FESTES a tothom!!!!


Dius que estem molt a prop?? ets de l'Arboç??

mlanzon



tnttgn

Cita de: Carabollo en Diciembre 22, 2011, 16:03:09 pm
Dius que estem molt a prop?? ets de l'Arboç??


NO, l'arboç hem queda mes lluny que el pantà desde casa. estic a tocar de brises de calafell.


salut!!!

tnttgn

Quan comença un any nou cadascú es marca noves fites a la seva vida. Per suposat que jo tinc les meves i he inclòs aquestes.

Normalitzar les trobades Pdes- Garraf amb una quedada mensual.

Una quedada anual a dates i indrets per determinar per tal de aconseguir el màxim d'asistència de tots nosaltres.

Ampliar els integrants de aquest fil.



Bon any 2012 a tothom!!!!

amibola

Si la vida se deja yo le meto mano, si no carretera y manta!

JOSEDUCATO

Bon any a tots!! ¿com tenim el tema de calendaris? sabem alguna cosa?
SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k

tnttgn

Cita de: josevivaro en Enero 01, 2012, 20:55:17 pm
Bon any a tots!! ¿com tenim el tema de calendaris? sabem alguna cosa?



no encara, suposo que aviat se sabrá algo.

a10

Carabollo

Bon any nou a tothom!!
I que els proposits de tnttgn no caiguin en sac buit!!! (i ho dic jo, que estic als inicis de la meva aventura!!! i amés no se mai quan tindré lliure per treure el cap!!)
Buenu......res.......que els vostres proposits d'any nou es compleixin (o no) i que el que vingui, sigui el que sigui, resulti millor que el que ja hem deixat enrerra!

sabato T3

Bon any per tothom!!
Ostres, ja fa ganes d'una re-trobada garraf-penedes!!!
Disfruteu dins i fora les furgos!!

kapikua

Bon Any a tothom. I si que vindría de gust una trobadeta ben aviat. Salut

tnttgn

hey companys ja han arribat els calendaris. Encara no els he anat a buscar pero no patiu, abans de final de mes quedem quan els tingui. no patiu que estic molt pendent tant dels vostres com dels vostres.

Una abraçada a tots!

JOSEDUCATO

SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k