[GALICIA] CLUBE CAMPER GALICIA 2.0

Iniciado por clubecampergalicia, Noviembre 10, 2010, 19:38:53 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 4 Visitantes están viendo este tema.

kandepalleiro

Junio 04, 2014, 00:02:42 am #8040 Ultima modificación: Junio 04, 2014, 00:05:29 am por kandepalleiro
Cita de: haizkolari en Junio 03, 2014, 00:43:24 am
qué levas, umha eberspacher? nom fai nada de nada? tenho o manual na casa  ;D

Leva webasto de serie pero está morta por corrosión da circuitería  :-\ conseguiron arrancala pero sen os recambios orixinais -descatalogados- de centralita e tal non me sirve para nada. Cando sexa rico caerá unha...
Pasou porque rachou o deposito de augas grises, agora saqueino e levo outro baixo a furgo

haizkolari

Cita de: kandepalleiro en Junio 04, 2014, 00:02:42 am
Leva webasto de serie pero está morta por corrosión da circuitería  :-\ conseguiron arrancala pero sen os recambios orixinais -descatalogados- de centralita e tal non me sirve para nada. Cando sexa rico caerá unha...
Pasou porque rachou o deposito de augas grises, agora saqueino e levo outro baixo a furgo


oooh  :-\ 
A cabesa nom paaaaraaaaaa!!!!!!

manuelcastagnal

Cita de: kandepalleiro en Junio 02, 2014, 23:57:34 pm
Eu teño unha do mesmo ano e en Vigo leveina a un taller de electricidade no que tamén fan de todo, desmontaron e comprobaron que o que fallaba era a circuitería.. vamos que a teño de adorno. Podes probar nalgún taller do estilo ou que instalen calefas para camións para os transportistas. Tamén en sitios de autocaravanas

o que conezo eu sabe reparar circuitos cambiando os diodos e tal, e electricista antes arreglaba as calefas que lle levaban a gabyfly pero esta sempre liadisimo, pra pillalo podes esperar, a primeira vez que quedei con el retrasouse 5 horas, e non ma terminou de arranxar porq non atopou una peza(a bovina da electrovalvula) que non sei canto mirou por ela a verdade, eso si, dixome que a centraliña agora esta lista, e non me cobrou en cartos, pero en horas de espera e viaxes ata ali   :'( :'( ....... una vez foise retrasando a cousa e pasei 24 horas no seu pobo, e o final xa ves que non terminou de reparala, incluso cambiou de telefono e tiven que ir pola sua casa a aventura de ver si estaba..... digocho por si queres probar pasoche o numero, pero na central de gas tamen sabian de centraliñas o que pasa e que no momento que fun pareceume caro igual 200 euros por todo o arranxo, pregunta a ver que te din e si queres este numero doucho, pero non o recomendo porque ainda que o tipo sabe mogollon, e a min caeme ben como persona, como non e este o seu traballo pois a atencion non e o que destaque por dicilo asi,
eu de momento como tenho outra calefa deixo o tema das reparacions aparcado pero estou atento por si alguen recomenda algun sitio pra cando volva a ter paciencia
e= m*c^2
furgonetear sin parar es mi ideal, siempre quiero mas,

doutorslump

Hola a tod@s, aquí una pareja de furgoneteros gallegos nueva.

Veo que hay dos hilos sobre gallegos y sus furgonetas.

¿Qué diferencia hay?

Seguiré los dos y ya me iré enterando.

Parece que este es para socios de un club oficial o algo así ¿no?

Bueno ya nos iréis poniendo al día.

Un saludo a tod@s y ya nos iréis contando como va lo del club que estamos deseando empezar a disfrutar de nuestra "nueva" furgo.

Freddy´j

bienvenidos chicos, pasar y acomodaros, en cualquiera de los dos sereis bien recibidos.
Razonar y convencer, ¡qué difícil, largo y trabajoso! ¿Sugestionar? ¡Qué fácil, rápido y barato!

Chedi

doutorslump, bienvenidos por estos lares, ya sabes, para ponerte al día a leerse las 537 páginas  .meparto .meparto .meparto

Venga, para cualquier cosa por aquí estamos.

Salud y república
""esmajaaare, eitedesmajaaareee,eitedesmajaaareee, contralapareeede""
                         ""todo lo que me gusta es ilegal, es inmoral o engorda"
          Miembro del club "Infieles

buburra

Ostia pois eu non me entero solo escribo neste, non sei se e un club ni nada jaja .meparto

                             PINCHA EN LA FURGO

Chedi

Cita de: buburra en Junio 05, 2014, 03:37:11 am
Ostia pois eu non me entero solo escribo neste, non sei se e un club ni nada jaja .meparto


Yo tambien solo escribo en este  ;D  :roll:
Y si, hay un club, pero no hace falta pertenecer a el para postear por aquí  ;) ;)

Salud y república
""esmajaaare, eitedesmajaaareee,eitedesmajaaareee, contralapareeede""
                         ""todo lo que me gusta es ilegal, es inmoral o engorda"
          Miembro del club "Infieles

kandepalleiro

Cita de: manuelcastagnal en Junio 04, 2014, 00:46:28 am
o que conezo eu sabe reparar circuitos cambiando os diodos e tal, e electricista antes arreglaba as calefas que lle levaban a gabyfly pero esta sempre liadisimo, pra pillalo podes esperar, a primeira vez que quedei con el retrasouse 5 horas, e non ma terminou de arranxar porq non atopou una peza(a bovina da electrovalvula) que non sei canto mirou por ela a verdade, eso si, dixome que a centraliña agora esta lista, e non me cobrou en cartos, pero en horas de espera e viaxes ata ali   :'( :'( ....... una vez foise retrasando a cousa e pasei 24 horas no seu pobo, e o final xa ves que non terminou de reparala, incluso cambiou de telefono e tiven que ir pola sua casa a aventura de ver si estaba..... digocho por si queres probar pasoche o numero, pero na central de gas tamen sabian de centraliñas o que pasa e que no momento que fun pareceume caro igual 200 euros por todo o arranxo, pregunta a ver que te din e si queres este numero doucho, pero non o recomendo porque ainda que o tipo sabe mogollon, e a min caeme ben como persona, como non e este o seu traballo pois a atencion non e o que destaque por dicilo asi,
eu de momento como tenho outra calefa deixo o tema das reparacions aparcado pero estou atento por si alguen recomenda algun sitio pra cando volva a ter paciencia


Graciñas meu!! pero vin como estaba e iso era inviable de salvar.. vese que levaba tempo fermentando coa auga  :'(

manuelcastagnal

Cita de: kandepalleiro en Junio 05, 2014, 18:06:48 pm
Graciñas meu!! pero vin como estaba e iso era inviable de salvar.. vese que levaba tempo fermentando coa auga  :'(
as veces podese arranxar, si non teras que buscar una centralinha, animo
e= m*c^2
furgonetear sin parar es mi ideal, siempre quiero mas,

manuelcastagnal

Cita de: Milucho en Junio 07, 2014, 12:25:09 pm
Olvidavaseme comentar que me encanta este foro e tamen que como son galego teño moita retranca.

tes retranca por ser galego ou es galego por ter retranca?  ;D
benvido e benvidos todos o marabilloso mundo das furgos e demais
e= m*c^2
furgonetear sin parar es mi ideal, siempre quiero mas,

Chedi

Bienvenido Milucho

salud y república
""esmajaaare, eitedesmajaaareee,eitedesmajaaareee, contralapareeede""
                         ""todo lo que me gusta es ilegal, es inmoral o engorda"
          Miembro del club "Infieles

Chedi

""esmajaaare, eitedesmajaaareee,eitedesmajaaareee, contralapareeede""
                         ""todo lo que me gusta es ilegal, es inmoral o engorda"
          Miembro del club "Infieles

doctorWHO

El amigo Camilo vende su furgo, mogollón de extras y MUY BIEN CUIDADA!!!

http://www.segundamano.es/vi/56329784.htm/#
"ADEAMUS AD MONTEM FODERE PUTAS CUM PORRIBUS NOSTRUS"
(si hubieras estudiado latín no pensarías gilipolleces)

chovo

Junio 10, 2014, 23:04:42 pm #8054 Ultima modificación: Junio 11, 2014, 20:03:41 pm por chovo
Cita de: doctorWHO en Junio 10, 2014, 20:57:06 pm
El amigo Camilo vende su furgo, mogollón de extras y MUY BIEN CUIDADA!!!
http://www.segundamano.es/vi/56329784.htm/#


Vaya pepino de T3  :o está impecable pero lo mejor es volver a verte por estos lares Sr. Who que se te echa de menos  :-*
A ver si coincidimos pronto que me debéis una visita
Saludos.