[GALICIA] CLUBE CAMPER GALICIA 2.0

Iniciado por clubecampergalicia, Noviembre 10, 2010, 19:38:53 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 4 Visitantes están viendo este tema.

chovo

Cita de: haizkolari en Octubre 22, 2013, 12:22:34 pm

habemussssss furgosssss



.palmas


Me alegro Haizko  .palmas .palmas .palmas a ver si te vienes a una KDD y nos enseñas esa furgo
Saludos.

haizkolari

Cita de: chovo en Octubre 22, 2013, 12:31:30 pm
Me alegro Haizko  .palmas .palmas .palmas a ver si te vienes a una KDD y nos enseñas esa furgo
Saludos.


a ver si vamos a alguna que ahora que empezó el "buen" tiempo hay que aprobechar  .meparto
A cabesa nom paaaaraaaaaa!!!!!!

cabuxo

Cita de: paquiño en Octubre 21, 2013, 20:46:38 pm
michisub eso no es una kedada pero como si lo fuera y es un sitio recomendable para ir pero muy abrigado y sino cuando veas a piña ke te informe ke el va, yo iba pero lo mas seguro es ke no pueda ir porke el miércoles o el jueves empiezo a currar será como siempre 10 o 15 días y para casa siempre para joder algo guai pero hay ke ir ke lo paseis bien


Ahí ahí.....a levantalo pais y menos caralladas....enhorabuena
clube camper galicia

bokete

Hola a todos, necesito axuda para colocar os soportes para apoiar as patas do toldo na chapa da furgo, sei que alguns os levades, alguen os montou el mismo?

O asunto e que veñen para montar podendo accecer a cara interior da chapa, eu non podo acceder a esa zona, tiña pensado poñelos con tornillos roscachapa desde fora, supondra algun problema?

calma y sosiego
Miembro del Club Camper Galicia

t3

Bokete, eu teñoos montados, montoumos un chapista, estando eu presente, e a verdade os meus non teñen complicación ningunha, van atornillados a chapa con tornillo de chapa, eso si os meus xa viñan preparados para atornillar a chapa, con todo o necesario.
Un Pobo que non defende a sua identidade está condenado a desaparecer

Dou por perdido o perdido
E recollo o que quedou
E co que me queda vou
Seguindo o meu percorrido


[flash=100,100]http://www.youtube.com/v/0KjZHu-duEI[/flash]

bokete

Cita de: t3 en Octubre 24, 2013, 13:39:37 pm
Bokete, eu teñoos montados, montoumos un chapista, estando eu presente, e a verdade os meus non teñen complicación ningunha, van atornillados a chapa con tornillo de chapa, eso si os meus xa viñan preparados para atornillar a chapa, con todo o necesario.


Gracias T3, os meus son os fiamma de aluminio, o kit de montaxe trae unha esecie de tojino pra meter por dentro da chapa despois de facerlle o burato correspondente, despois do teu comentario e dunha chamadiña de Paquiño vou buscar uns tornillos rosca chapa e pa dentro.....malo sera.

calma y sosiego
Miembro del Club Camper Galicia

t3

Cita de: bokete en Octubre 24, 2013, 14:21:26 pm
Gracias T3, os meus son os fiamma de aluminio, o kit de montaxe trae unha esecie de tojino pra meter por dentro da chapa despois de facerlle o burato correspondente, despois do teu comentario e dunha chamadiña de Paquiño vou buscar uns tornillos rosca chapa e pa dentro.....malo sera.

Os meus tamen son Fiamma, pero penso que é mellor que lle poñas o tojino, xa que asi cando faga forza o toldo co vento, o soporte non afloxará, coido que o meu chapista, meteulle algo no burato que fixo, agora non me acordo
Un Pobo que non defende a sua identidade está condenado a desaparecer

Dou por perdido o perdido
E recollo o que quedou
E co que me queda vou
Seguindo o meu percorrido


[flash=100,100]http://www.youtube.com/v/0KjZHu-duEI[/flash]

eljipifenicio

Tamén podes remachalos e quedarán mais seguros...e acabas antes, un furado un remache e listo
VINARI, LETARI, LUDERE, RIDERE, HOC EST VIVERE.

gael160963

Cita de: eljipifenicio en Octubre 24, 2013, 19:48:10 pm
Tamén podes remachalos e quedarán mais seguros...e acabas antes, un furado un remache e listo


... eso, eso, un bo remache ... e que cho faga un de Ferrol, que entende deso de remachar barcos  .meparto 

... o malo é si acabas coa furgo na ponte das pias   ;D

Ares1487

Octubre 24, 2013, 21:36:44 pm #7284 Ultima modificación: Octubre 24, 2013, 21:38:48 pm por Ares1487
Cita de: gael160963 en Octubre 24, 2013, 20:24:21 pm
e que cho faga un de Ferrol, que entende deso de remachar barcos  .meparto 



Buenas noches, creo que hoy en día utilizan mas la soldadura para el tema de los barcos, los remaches son mas propios del siglo XIX y principios del XX ;) De todas formas que se manifiesta Paco que para eso es un "profesional" del sector  .meparto

Un saludo.
Los amigos son como los radares, aunque no los veas estan ahí.

manusolares

b]

Yo hice FP2 de calderería y soldadura
Y trabaje en ello, en algún taller coincidí con gente que había salido de los astilleros
Y los barcos remachados son del siglo 19, principios del 20
[/b]

paquiño

a mi no meterme en rollos ke sois mallorcitos y sabesis lo ke teneis ke hacer  .lengua2 .lengua2 a por cierto sigo siendo profesional del paro estos no llaman para empezar a lo mejor firme el contrato para el año ke viene para salir mas barato  .meparto .meparto
club camper galicia
la vida es muy corta disfrutala todo lo ke puedas y a lo maximo

paquiño

se me olvidava ares ke haces mirando furgonessssssssss vas comprar mas chataraaaaaaaaaa .lengua2 .lengua2 .lengua2
club camper galicia
la vida es muy corta disfrutala todo lo ke puedas y a lo maximo

gael160963

Cita de: paquiño en Octubre 24, 2013, 22:27:15 pm
se me olvidava ares ke haces mirando furgonessssssssss vas comprar mas chataraaaaaaaaaa .lengua2 .lengua2 .lengua2


... no lo ofendas ... una syncro es una syncro  ;D

bokete

Bueno pois eu fixen lle caso o profesional, que pa iso o e, gracias Paquiño, por certo esos tojinos raros que traia o kit son po panelado das caravanas e como eu non os usei....se os queres para a tua por iso que me comentaches pois teus son.
Ares non jodas que estas mirando syncros......ahora que vendin eu a miña.........animo e mira que teña bloqueo de diferencial que non todas o levan.

calma y sosiego
Miembro del Club Camper Galicia