[GALICIA] CLUBE CAMPER GALICIA 2.0

Iniciado por clubecampergalicia, Noviembre 10, 2010, 19:38:53 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 6 Visitantes están viendo este tema.

BURATIÑO

Cita de: haizkolari en Octubre 11, 2016, 17:20:14 pm
tes que ver un cable que teña 12v co contacto posto, e conectalo a electroválvula de paro, non ten mais misterio... sen o esquema eléctrico difícil dicir de onde, podes ver do mazo de cables que saen do clausor e cun polimetro testear cal deles ten 12v cando tes o contacto posto

Grazas, como xa comentei vou por un directo novo dende o rele de arranque o solenoide.

BURATIÑO

Cita de: LolitaJoker en Octubre 11, 2016, 17:37:52 pm
Boas  ;D

Son Novato nesto dos foros ( e nas furgos) teño a miña t3 Joker dende fai 3 meses e pouco a pouco vou fozando nela.

Queria saber cada canto vos xuntades e por outro lado se por aqui por Vigo hay xente que controle ( ou non ) pra tomar unhas algun dia e falar destes cacharros.

Saudos  .sombrero

Xuntamonos cando algun membro do Club Camper Galicia ten a ben montar unha kedada. A anual non a colliches polos pelos, foi o finde do 31/1/2. Por  Vigo tes moito furgoneteiro solto e algun que outro T3fan por ahi hai tamen. Coidate moito de non xuntarte con eles....

Patxoneta

Xa me din de contra de que por nada non a collin!!

Pois xa nos veremos, e se teño algún problema coas chatarradas que voy fasendo xa o comentarei.

Saudos

manuelcastagnal

se queres tomar algo por vigo dame un toque, non son un experto pero algo sei de t3 que tiven una tipo california 3 anos, agora tenho una mellor que una t3  ;D (hai que crear polemica .meparto ) pero da mesma epoca e marca (una vw lt), se tes algun problema coa furgo comenta que pode que non saiba arranxala pero si quen sabe (ou iso penso)
e= m*c^2
furgonetear sin parar es mi ideal, siempre quiero mas,

Patxoneta

Jajaja perfecto!!

En cuanto a las LTs nunca tuve el placer de subirme en una, por lo que tengo visto son muy espaciosas pero..el motor alante no es muy ruidoso?

yagopuga

Yo no creo que la tuya sea mejor que la T3..sencillamente es diferente a mi personalmente me gusta mas la T3..
La tuya es mas trasto


yagopuga

Y muy ruidosa como dice lolitajoker

haizkolari

Cita de: yagopuga en Octubre 12, 2016, 14:27:07 pm
Y muy ruidosa como dice lolitajoker


.meparto .meparto

as mellores as T4... onde van parar  .meparto .meparto

Cita de: LolitaJoker en Octubre 12, 2016, 14:20:33 pm
Jajaja perfecto!!

En cuanto a las LTs nunca tuve el placer de subirme en una, por lo que tengo visto son muy espaciosas pero..el motor alante no es muy ruidoso?


ten coidado que Manuel te leva ao lado escuro LTteiro...  .meparto
A cabesa nom paaaaraaaaaa!!!!!!

yagopuga

Cita de: haizkolari en Octubre 12, 2016, 16:43:38 pm
.meparto .meparto

as mellores as T4... onde van parar  .meparto .meparto

ten coidado que Manuel te leva ao lado escuro LTteiro...  .meparto


Desde luego que si Felipe..donde este una T4 que se quiten los cascajos como la de Manu.
por cierto Lolitajoker..no hay unas fotillos de tu furgo ?? .fotografo

chovo


jackblues

bah... donde esté unha Ducato....  .meparto .meparto

manuelcastagnal

Iago ten t4 pero igual merca lt ... ata aqui podo leer ;D
e= m*c^2
furgonetear sin parar es mi ideal, siempre quiero mas,

Patxoneta

La verdad es que tengo muy pocas fotos, creo que unas 3 o 4 solo del exterior...soy mas de disfrutar que de presumir Jaja

Por cierto.. Hay que subirlas a alguna página de internet primero para poder ponerlas aquí no? O como vai o choio?

Sabes de alguna?

eljipifenicio

VINARI, LETARI, LUDERE, RIDERE, HOC EST VIVERE.

jackblues