[GALICIA] CLUBE CAMPER GALICIA 2.0

Iniciado por clubecampergalicia, Noviembre 10, 2010, 19:38:53 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 15 Visitantes están viendo este tema.

psb

Vale bien  creo q me va gustar este sitio


chovo


eljipifenicio

El alcalde encantados o, cada vez que vamos nos bebemos toda la cosecha de su bodega  .meparto .meparto
VINARI, LETARI, LUDERE, RIDERE, HOC EST VIVERE.

jackblues

Cita de: eljipifenicio en Abril 19, 2016, 10:15:31 am
El alcalde encantados o, cada vez que vamos nos bebemos toda la cosecha de su bodega  .meparto .meparto
pues no era mala idea liarle para que nos invite a visitarla... y convencerle de que baje un jamon y abra el barril de tinto  ;D ;D ;D

eljipifenicio

Si no leyó tu post anterior, a lo mejor nos invita, si lo leyó lo mas seguro es que nos envenene el pulpo
VINARI, LETARI, LUDERE, RIDERE, HOC EST VIVERE.

jackblues

Cita de: eljipifenicio en Abril 19, 2016, 11:43:52 am
Si no leyó tu post anterior, a lo mejor nos invita, si lo leyó lo mas seguro es que nos envenene el pulpo

ups.... Presiiiiii... anulame las de pulpo!!  .meparto .meparto

chovo

Cita de: Noneta en Abril 18, 2016, 21:20:10 pm
anuncio hoxe do concello de Pontevedra:

http://diariodepontevedra.galiciae.com/noticia/532582/pontevedra-tendra-un-parking-para-autocaravanas-al-lado-del-lerez


Señor@s a raíz de este tema el lunes tenemos una entrevista con la responsable de este proyecto en el ayuntamiento Anabel Gulias. Desde el clube os pedimos que nos hagáis llegar todas las ideas, sugerencias, etc. para que se las podamos transmitir ya que también somos un colectivo involucrado en la creación de estos espacios dedicados a nuestro uso y disfrute. Y para dar ejemplo lanzo las primeras ideas:

1.- Que el nombre sea "Area de Autocaravanas y Campers"
2.- Construcción de Baños, duchas, etc.
3.- Que el lugar tenga sombra.
3.- Construcción de Lugar aledaño cubierto (estilo carpa) ya que en Galicia donde la lluvia es arte lo creo necesario  ;D
4.- Que el lugar disponga de mesas, bancos, parrillas, etc.

Se da por supuesto que disponga de los elementos esenciales como sumidero de aguas grises y negras, toma de agua corriente, tomas eléctricas, etc.

Lo dicho  ;) Saludos

PutxoAskatu

Si ponen toma para electricidad ya sería la leche...aunque lo veo difícil.  ;D

chovo

Cita de: PutxoAskatu en Abril 19, 2016, 15:20:28 pm
Si ponen toma para electricidad ya sería la leche...aunque lo veo difícil.  ;D


Por sugerir que no quede  ;)

Noneta

Cita de: chovo en Abril 19, 2016, 15:18:48 pm
Señor@s a raíz de este tema el lunes tenemos una entrevista con la responsable de este proyecto en el ayuntamiento Anabel Gulias. Desde el clube os pedimos que nos hagáis llegar todas las ideas, sugerencias, etc. para que se las podamos transmitir ya que también somos un colectivo involucrado en la creación de estos espacios dedicados a nuestro uso y disfrute. Y para dar ejemplo lanzo las primeras ideas:

1.- Que el nombre sea "Area de Autocaravanas y Campers"
2.- Construcción de Baños, duchas, etc.
3.- Que el lugar tenga sombra.
3.- Construcción de Lugar aledaño cubierto (estilo carpa) ya que en Galicia donde la lluvia es arte lo creo necesario  ;D
4.- Que el lugar disponga de mesas, bancos, parrillas, etc.

Se da por supuesto que disponga de los elementos esenciales como sumidero de aguas grises y negras, toma de agua corriente, tomas eléctricas, etc.

Lo dicho  ;) Saludos

Seguramente neste tema haberá moita xente que discrepe de min, pero as cousas hai que mantelas e codalas e xa sabemos como somos >:( Eu creo que é mellor ter o mínimo que intentar ter de todo e que se bote a perder en dous días, por exemplo con baños sen grifos, tazas arrancadas, etc. como xa sucedeu en outras áreas. Obviamente non van por un segurata a vixiar nin de coña e a única maneira que vexo de mantener unha infraestrutura deste tipo é poñela de pago, e non me parece unha opción. Con todas esas condicións sería prácticamente un camping, eu optaría por algo máis sencillo. O que me parece genial é o de incluír no nome Área de AC e Campers e, xa postos, pensando na xente que ven a visitar a cidade, estarían ben uns paneis con mapas e información turística.

jackblues

eu optaría por algo sencillo tamén. Algo do estilo da area da Peroxa, pero con tomas de corriente. Igual que Noneta, creo que as duchas e wc durarán catro dias e como realmente temos a opcion de usar o que levamos nas nosas furgos, estamos contribuindo a que a area non se deteriore.

manuelcastagnal

Eu xa respostei no periodico, pero o que dicia algun animal que hai en pontevedra, a ver si o publican  :roll: , o que comentades dende o clube a ver, o de que tenha un titulo inclusivo parece estupendo, poderia ser... "Area de vehiculos-vivenda" que xa inclue a todos, pero creo que e o punto menos critico.
Eu creo que con ter un sitio centrico onde aparcar tranquilos xa temos moita sorte, que sempre e bo aspirar a mais dende logo, e un colector de augas grises e negras cuna villa de auga xa seria bastante de agradecer e o custe e insignificante a medio prazo, se se incluen mais cousas como por exemplo baños ou carpas pra que se manteñan en bo estado faria falla un vixiante e realmente aunque comodo,  coas augas (limpas, grises e negras) estamos cubertos do basico, ese vixiante teria que pechar os baños pola noite e andar por ahi polo dia, e e un custo que para ser asumible (xa que como moito habera 100 personas nesa area) haberia que poñelas de pago, nas praias que hai baño o socorrista fai esa labor, non encarece xa que ten que haber un pero aqui non, tamen noutros sitios de especial afluencia hai baños ou barbacoas ou resguardos pra choiva xunto coas areas pero e porque confluen moitas persoas (non so vehiculos vivenda) e por eso faise rendable, eu non creo que as areas con baños rotos sexa por culpa de vehiculos vivenda, penso que seran os adolescentes do pobo coas primeiras copas da sua vida...... ou algun tronao que sempre hai algun.....
A electricidade a un euro unas horiñas non me pareceria mal, algo que non fose caro pero que permitise un minimo beneficio pra o concello ou polo menos sen perdas pra este.
Que somos turismo complementario o dos hoteis xa e sabido por todos nos pero non por moitos dos pobos ou vilas. Inda que pra min ese non e o argumento sinon que somos persoas cos mesmos dereitos inda que os nosos vehiculos sexan un pouco diferentes en cousas subxetivas que non afectan o nosos dereitos como usuarios das estradas.
e= m*c^2
furgonetear sin parar es mi ideal, siempre quiero mas,

Noneta

Totalmente dacordo manuelcastagnal, que se me entenda ben co dos baños: obviamente que estean estragados non é cousa nosa, a nós a quen máis lle interesa telos en bo estado, referíamos a como somos "como país, como sociedade, etc". De feito, é case imposible atopar baños públicos nas cidades porque era imposible mantelos en condicións, polo menos en Vigo e Pontevedra, que eu saiba están pechados dende hai anos.

adric

Dende a opinión de Noneta para abaixo estou de acordo con todo. Cando lin o artigo no diario lin tamén os comentarios e non me puiden conter a escribir o  meu porque hai xente que non lle ve a ventaxa de ter un espazo deste tipo no seu concello, e máis sendo capital de provincia ...

Estaría ben algo básico con vaciado de grises/negras, unha villa para encher limpas (en condicións) e como moito un par te tomas de electricidade, cousa que vexo prescindible  (non é nada que vaia a levar ao concello á ruina porque no país veciño hainas e en concellos pequenos). Evidentemente tamén a colocación de colectores de lixo e reciclaxe nas inmedicacións non estaría nada mal ...
Mi Iveco Daily (en proceso): http://www.furgovw.org/index.php?topic=286997
Scenic 2 Camper edition: http://www.furgovw.org/index.php?topic=300731.0

En el mundo hay tres clases de personas: las que saben contar y las que no.
Badum ... "espera un momento" ... tsssss.