[GALICIA] CLUBE CAMPER GALICIA 2.0

Iniciado por clubecampergalicia, Noviembre 10, 2010, 19:38:53 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 4 Visitantes están viendo este tema.

jackblues

 .palmas .palmas .palmas
Cita de: Santillana Chuliña en Marzo 31, 2016, 22:58:44 pm

Aprender é marabilloso!!!! Sabio o teu avó!

E polo da @...bueno, eu utilizo a X porque pra min hai persoas. Tanto me ten que sexan mozos, mozas, gais, lesbianas, bisexuais, transexuais...chàmalle X! Somos todxs persoas! Jejejejejeje
.palmas .palmas .palmas

PutxoAskatu

Mañán inaugurase a área de AC de Mazaricos. Deixo aquí o programa por se lle interesa a alguén: http://www.web-aga.org/UserFiles/DOCUMENTOS/NOTICIAS/TEXTOS/PROGRAMAMAZARICOS.pdf

PutxoAskatu

Desde que me botaran do Xabarín por ter cumplidos os dezaseis anos, non volvín a afiliarme a ningún clube, o trauma foi importante...ata agora. Que sepades que tedes un novo compañeiro, espero coñecervos pronto. Aquí estou para axudar no que poda. Un saúdo a todxs!!



chovo

Cita de: PutxoAskatu en Abril 02, 2016, 17:05:16 pm
Desde que me botaran do Xabarín por ter cumplidos os dezaseis anos, non volvín a afiliarme a ningún clube, o trauma foi importante...ata agora. Que sepades que tedes un novo compañeiro, espero coñecervos pronto. Aquí estou para axudar no que poda. Un saúdo a todxs!!




.palmas .palmas .palmas


yagopuga

Tiene buena pinta..van a poner zona de
acampada

kandepalleiro

Cita de: yagopuga en Abril 04, 2016, 18:22:52 pm
Tiene buena pinta..van a poner zona de
acampada


hehehehehe .fotografo
*imagen borrada por el servidor remoto

jackblues


kandepalleiro


jackblues


Santillana Chuliña

Cita de: chovo en Marzo 26, 2016, 17:27:10 pm
Bienvenid@  .palmas .palmas .palmas Veo que eres asidu@ a la playa de Areas  ;D


.meparto Pois si! É un lugar ben socorrido pra ir velo solpor e xa de paso, quedar durmir! Non cres? Jejejeje

chovo

Cita de: Santillana Chuliña en Abril 05, 2016, 23:39:23 pm
.meparto Pois si! É un lugar ben socorrido pra ir velo solpor e xa de paso, quedar durmir! Non cres? Jejejeje


Pues no soy yo mucho de la playa de Areas!!! En verano no hay quien encuentre sitio para aparcar sin pasar por caja  :-\ Si quieres un buen sitio aunque un poco más alejado te recomiendo la Illa de Arousa ;)

adric

Boassssss, creo que vou ir collendo oco por aquí, que xa van sendo horas, pois na quedada da Peroxa este ano por fin serei membro do clube, pois o ano pasado aínda non tiñamos furgo operativa ...
Mi Iveco Daily (en proceso): http://www.furgovw.org/index.php?topic=286997
Scenic 2 Camper edition: http://www.furgovw.org/index.php?topic=300731.0

En el mundo hay tres clases de personas: las que saben contar y las que no.
Badum ... "espera un momento" ... tsssss.

Santillana Chuliña

Cita de: chovo en Abril 06, 2016, 01:07:43 am
Pues no soy yo mucho de la playa de Areas!!! En verano no hay quien encuentre sitio para aparcar sin pasar por caja  :-\ Si quieres un buen sitio aunque un poco más alejado te recomiendo la Illa de Arousa ;)


Completamente dacordo contigo! Areas estase convertindo nunha masificaciòn turìstica. Nunca fun polas praias da Arousa, pero este ano vaille tocar, jejeje. Algunha recomendaciòn????  .baba ;)

jackblues

Cita de: adric en Abril 14, 2016, 01:37:26 am
Boassssss, creo que vou ir collendo oco por aquí, que xa van sendo horas, pois na quedada da Peroxa este ano por fin serei membro do clube, pois o ano pasado aínda non tiñamos furgo operativa ...

este ano vai ser xusto ó contrario.... o ano pasado era eu quen tiña a furgo "en orden de uso y disfrute" e ti ibas no coche.... este ano o coche tocame a min  .meparto .meparto