[GALICIA] CLUBE CAMPER GALICIA 2.0

Iniciado por clubecampergalicia, Noviembre 10, 2010, 19:38:53 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 30 Visitantes están viendo este tema.

bicley

Bueno gracias aos dous foreiros de aqui Manuel e Haizkolari resolvin como vai a neveira, e polo tanto agora xa sei que non son eu que non sei encendela, se non que algo lle pasa e habera que levala a que lle boten un ollo, por certo estes dous foreros son a clase de xente coa que converia contar nun apocalipse, madre mia si que andan preparados polo mundo!!!, jejeje, teñen coñecemento e material para facer frente a unha invasion zombi ou calquera cataclismo, un saudo e moitas gracias compañeiros!!

haizkolari

Cita de: bicley en Diciembre 18, 2015, 19:10:06 pm
Bueno gracias aos dous foreiros de aqui Manuel e Haizkolari resolvin como vai a neveira, e polo tanto agora xa sei que non son eu que non sei encendela, se non que algo lle pasa e habera que levala a que lle boten un ollo, por certo estes dous foreros son a clase de xente coa que converia contar nun apocalipse, madre mia si que andan preparados polo mundo!!!, jejeje, teñen coñecemento e material para facer frente a unha invasion zombi ou calquera cataclismo, un saudo e moitas gracias compañeiros!!


arreglar non arreglamos nada pero nos botamos unhas risas  .meparto

A cabesa nom paaaaraaaaaa!!!!!!

haizkolari

Diciembre 18, 2015, 23:26:23 pm #8657 Ultima modificación: Diciembre 18, 2015, 23:33:01 pm por haizkolari
por certo esa fuga de aire que escoitamos ao parar o motor igual é o tubiño do servofreo que pode estar picado... mira este fío http://www.furgovw.org/index.php?topic=290940.msg3500204#msg3500204 igual a aparente fuga de gasoil ten máis que ver coa bomba do servo que vai incrustada no alternador... é sorprendente as diferencias mecánicas que teñen as Ford Transit con respecto as volkswaguen
A cabesa nom paaaaraaaaaa!!!!!!

manuelcastagnal

e= m*c^2
furgonetear sin parar es mi ideal, siempre quiero mas,

haizkolari

Cita de: manuelcastagnal en Diciembre 20, 2015, 00:40:56 am
Eu pidome ser o koreano  ;D


o koreano son eu  >:(

*imagen borrada por el servidor remoto

.meparto .meparto
A cabesa nom paaaaraaaaaa!!!!!!

manuelcastagnal

Eu encaixo mellor nese e ti no vello q e o q sabe de motores.
e= m*c^2
furgonetear sin parar es mi ideal, siempre quiero mas,

clubecampergalicia

.navidad FELICES FIESTAS A TODA LA FAMILIA DEL CLUBE CAMPER GALICIA  .navidad




CLUBE CAMPER GALICIA

davii

Diciembre 25, 2015, 17:30:08 pm #8662 Ultima modificación: Diciembre 25, 2015, 17:45:29 pm por davii
buenas compañeros

soy davii de astrucamper muchos ya me conoceis

desde asturcamper estamos proponiendo una serie de mini kdds, 2 al mes,  una por cada area de autocaravanas 

os invito a que paseis por el foro y os apunteis a las que querais

http://www.asturcamper.es/index.php?topic=2369.msg25660#msg25660

un saludo

p.d. no estoy registrado en vuestro club, si alguno me hace el favor de comentar el tema, le estaria muy agradecido

chovo

Cita de: davii en Diciembre 25, 2015, 17:30:08 pm
buenas compañeros

soy davii de astrucamper muchos ya me conoceis

desde asturcamper estamos proponiendo una serie de mini kdds, 2 al mes,  una por cada area de autocaravanas 

os invito a que paseis por el foro y os apunteis a las que querais

http://www.asturcamper.es/index.php?topic=2369.msg25660#msg25660

un saludo

p.d. no estoy registrado en vuestro club, si alguno me hace el favor de comentar el tema, le estaria muy agradecido


Muy buena iniciativa  .palmas .palmas .palmas Lo difundo por los canales del Clube  ;) Saludos

Portela

Buenas, quería haceros una consulta.
Me acabo de pillar una T4 Exclusive y quería meterle la ducha con agua caliente ya que tengo una kampageyser y poner bien el convertidor.
Sabéis de alguien que lo pueda hacer? Empresa o alguien (me envíe privado mejor)  aquí en A Coruña?

Feliz año un saludo

Enviado desde mi Nexus 5 mediante Tapatalk

manuelcastagnal

Cita de: Portela en Enero 05, 2016, 13:43:56 pm
Buenas, quería haceros una consulta.
Me acabo de pillar una T4 Exclusive y quería meterle la ducha con agua caliente ya que tengo una kampageyser y poner bien el convertidor.
Sabéis de alguien que lo pueda hacer? Empresa o alguien (me envíe privado mejor)  aquí en A Coruña?

Feliz año un saludo

Enviado desde mi Nexus 5 mediante Tapatalk

a min dixeronme varias persoas que guacas era moi bo, alguen do clube dixo que no pero cando lle preguntei porque non respostou, si che interesa mandoche o numero
e= m*c^2
furgonetear sin parar es mi ideal, siempre quiero mas,

cabuxo

Feliz Año a todos... amigos!!! nos vemos en la carretera
clube camper galicia

chovo

Cita de: cabuxo en Enero 07, 2016, 23:34:22 pm
Feliz Año a todos... amigos!!! nos vemos en la carretera


Igualmente muchacho!!! A ver si es verdad que te dejas ver  ;)

Ares1487

Cita de: chovo en Enero 08, 2016, 01:05:48 am
Igualmente muchacho!!! A ver si es verdad que te dejas ver  ;)


A ver si nos vemos todos pronto!!!. Un saludo
Los amigos son como los radares, aunque no los veas estan ahí.

chovo

Cita de: Ares1487 en Enero 09, 2016, 20:59:53 pm
A ver si nos vemos todos pronto!!!. Un saludo


Pues si que ya llovió desde la última  ;)