[CATALUNYA] [BARCELONA] [LOS JUEVES] REUNION SEMANAL LIBRE

Iniciado por cresteo, Mayo 17, 2007, 12:48:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 14 Visitantes están viendo este tema.

Ves

Hey budi and compani espero que això hos faciliti la arribada teniu dos obsions per entrar.

hihan dues posibles entrades la A o la B



la A


la B



PD: si coincideix amb espectacles en el Sant Jordi es indiferent el lloc es el mateix pero rodejats de cotxes jejejejejeje

budialen

Cita de: Ves en Noviembre 15, 2010, 10:25:09 am
Hey budi and compani espero que això hos faciliti la arribada teniu dos obsions per entrar.

hihan dues posibles entrades la A o la B


PD: si coincideix amb espectacles en el Sant Jordi es indiferent el lloc es el mateix pero rodejats de cotxes jejejejejeje



vale, moltes gràcies, ara ja em queda bastant clar, jejeje es que sóc novatillo al volant... igualment vaig passar com 2 cops pel carrer aquest... 
el camí sembla millor que el del camping del Montseny de la kdd d'aquest  cap de setmana, que em sembla que vem perdre uns quants cargols amb la pujadeta.....
a veure si puc pasar-me aquest dijous o el proper.
salutacions

delarco

Este jueves cata de qué? Si es de whisky contad conmigo xD



INDICE de EXTRAÍBLES:  maleteros, cajón, plataforma, suelo deslizante...   
http://www.furgovw.org/index.php?topic=178973.0

markintosh

tengo una cosa pa ti, así que como no subaaaaaaaaaaaas, te la pierdes

Ves

siendo de marc para ti delarco sera algo de vebida pero como es deportista sera algun zumo....... hhhaaaaaaaaa ya se es zumo de supalo.  .meparto .meparto

markintosh

uy como eztamoooooooooo, que no podemos tener una conversación sin que la bebida o el sexo aparezcan en este hilo?

delarco

Es un tapón para la botella de camping gas?  .meparto .meparto el tenía uno a la venta xDDD



INDICE de EXTRAÍBLES:  maleteros, cajón, plataforma, suelo deslizante...   
http://www.furgovw.org/index.php?topic=178973.0


bunbamotua


delarco

 .meparto .meparto No veas el argentinito... nos ha salido broncas jajajajajja



INDICE de EXTRAÍBLES:  maleteros, cajón, plataforma, suelo deslizante...   
http://www.furgovw.org/index.php?topic=178973.0

Ves

No enfadate vos, no es mas que una dulçe lamina de dibujo, con que hojos miraste...  ;D            .meparto .meparto .meparto

Teyla

Cita de: markintosh en Noviembre 15, 2010, 14:07:03 pm
uy como eztamoooooooooo, que no podemos tener una conversación sin que la bebida o el sexo aparezcan en este hilo?


¿sexo?.... ¿quien hablo de sexo? ¿cuando? ¿donde?

Delarco... esta semana cata de caldos.... calentintos calentitos...  .lengua2 así que mejor que NO vengas...  .lengua2

Ah... per cert, Sherpa..... FELICITATS !!!!!!!!!!!!

Firefly

Cata de caldos?

El vino se considera el mejor de los caldos.  ;D Venga, yo subo un Cabernet Sauvignon del Penedés.

ELMACHINE


Sidru

Noviembre 15, 2010, 21:17:25 pm #8249 Ultima modificación: Noviembre 15, 2010, 21:19:54 pm por Sidru
Cita de: budialen en Noviembre 12, 2010, 11:57:47 am
Doncs si, vaig passar com 30 o 40 vegades per davant, i com si res, m'hauré de tornar a graduar la vista, a veure si la propera vegada tinc més sort!!!
Igualment si algú per privat em vol donar el seu mòbil, així la propera vegada li faig un truc per asegurar-me.
Salutacions



Home, l'altre Woody Allen sempre fa de miop a les seves pel·lícules (perdona per l'acudit dolent!). Encantat de saludarte, budialen. A veure si ens veiem a Montjuïch.


Per cert, sí que vam dir de fer brous calentonets. Jo dimecres en faré un de pollastre.