[36] TARRAGONA i LLEIDA - C.C. CALENDARIS 2015- JA TOT REPARTIT!!!

Iniciado por bicifurgo, Noviembre 12, 2014, 15:49:31 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 3 Visitantes están viendo este tema.

triki-cm

Hola a totes i a tots!!! Jo també vull un pack. Ara mateix faig la transferència

TRIKI-CM --> Cambrils (Tarragona)

btjordi

Transferencia feta!!

Gracies per la feina bicifurgo!! .ereselmejor .ereselmejor

bicifurgo

Cita de: JOSEDUCATO en Noviembre 18, 2014, 10:18:12 am
Bon dia!!

Yo quiero 2 packs de calendarios.Los recogerá Lokumotora.
Ya dirás donde te ingreso.

gràcies!!!

Hola Joseducato...mira els missatges ...hi ha el conte penjat.

bicifurgo

Noviembre 18, 2014, 15:42:22 pm #48 Ultima modificación: Noviembre 23, 2014, 20:44:33 pm por bicifurgo
NIK                                QUANTS            LLOC
------------------------------------------------------------------------------
01     BICIFURGO                     1 PACK             TARRAGONA (AMPOSTA)
02     BLOKAR                          1 PACK              LLEIDA        (TARREGA)                PAGAT
03     CIMBIKE                         1 PACK             TARRAGONA (CAMBRILS)
04     AYRTON42                      1 PACK             TARRAGONA (ESPLUGA DE FRANCOL)Pagat
05     Uriol                               1 PACK             TARRAGONA (El Morell)                  PAGAT
06     Teix                                1 pack              TARRAGONA (SELVA DEL CAMP)    PAGAT
07     Punxalmenar                  3 pack              LLEIDA (ALMENAR)                        PAGAT
08     Etorom                           1 pack              LLEIDA(LA GRANJA D?ESCARP)     PAGAT
09     TRUNKLARRY- VICTOR    1 PACK             TARRAGONA ( EL VENDRELL)        PAGAT
10     MNLCMAN                       1 PACK             TARRAGONA (LA TARRAGONA)      PAGAT
11     JOAN TGN                       2 PACK             TARRAGONA-VIELHA
12     FONTWAGEN                  1 PACK             LLEIDA
13     SEEMAN                         1 PACK              LLEIDA (EL PONT DE SUERT)
14     MICHEL-FIFI                   1 PACK             TARRAGONA (AMPOSTA)
15    JOANFVREUS                   2 PACK             TARRAGONA (REUS)                      PAGAT
16    BTJORDI                          1 PACK             LLEIDA (TARREGA)                        PAGAT
17    STEVE TRUMBO                1 PACK             LLEIDA
18    FIESTERO                        1 PACK             TARRAGONA (VALLS)
19    PTT36                              1 PACK            TARRAGONA (MONTROIG)              PAGAT
20    GUETI                              1 PACK            TARRAGONA (CREIXELL)
21    JOMAREY                          1 PACK            LLEIDA                                          PAGAT
22    RAFAS                              1 PACK            TARRAGONA
23    LOKUMUTORA                   2 PACKS         TARRAGONA (EL VENDRELL)          PAGAT
24    JOSEDUCATO                    2 PACKS         Recull Lokumutora                        PAGAT
25    TRIKI-CM                          2 PACK            TARRAGONA (CAMBRILS)             PAGAT
26    CARLITOSVILLE                1 PACK            Recull Lokumutora


Aquí el nº de conte de la Caixa : ES94 2100 0720 62 0100432544

joanfvreus

Hola

El meu nick es joanfvreus , vaig demanar 1  pack. Voldria fer un canvi. Vull 2 packs , és possible

Gracies
No tengo suficiente tiempo para conocer todos los sitiós magnificos de este planeta

bicifurgo

Cita de: joanfvreus en Noviembre 18, 2014, 15:53:17 pm
Hola

El meu nick es joanfvreus , vaig demanar 1  pack. Voldria fer un canvi. Vull 2 packs , és possible

Gracies

Ja ho tens canviat!!

javiher42

Lo que hacemos en la vida, tiene su eco en la eternidad.PRESENTACIÓN DE MI FURGO http://www.furgovw.org/index.php?topic=288912.msg3469294#msg3469294
PARA LOS AMANTES DE LOS CLASICOS http://www.furgovw.org/index.php?topic=300183.0
MI TWITTER @javiher42
MI INSTAGRAM @javiher42

Araok

Bones!!!

Si us plau, voldria 1 pack.... els recolliria en Lokumutora en cas que no poguem venir nosaltres.

Gràcies,
No viajo para escapar de la vida; viajo para que la vida no se me escape.

JOSEDUCATO

SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k

triki-cm

Hola a totes i a tots!!! M'ho he pensat millor i en vull dos packs de calendaris. Ja he fet les dues transferències.

TRIKI-CM --> Cambrils (Tarragona) --> 2 packs

MnlcMan

Buenas noches!! Transferencia realizada!! Gracias por el curro que os estáis metiendo.

bicifurgo

Cita de: triki-cm en Noviembre 18, 2014, 23:11:42 pm
Hola a totes i a tots!!! M'ho he pensat millor i en vull dos packs de calendaris. Ja he fet les dues transferències.

TRIKI-CM --> Cambrils (Tarragona) --> 2 packs

Bon dia Triki...t'apunto 2 packs..però nomes he rebut 1 transferencia de 7 €. Repasa que tot sigue correcte.

bicifurgo

Algún sugeriment per a quedar i fer el repartiment del calendaris?

Vinga va...propostes!!

joanfvreus



.palmas .palmas fet ingres 
moltes gràcies

Proposta per quedar ,  qualsevol lloc em sembla correcte jeejeje,   ;)
això si anem concretant quant, pq tinc caps de setmana una  ocupats

No tengo suficiente tiempo para conocer todos los sitiós magnificos de este planeta

trunklarry