[GALICIA] [24|25|26|ENERO|14] CARIÑO- V ROMERIA SAN XIAO[FOTOS]

Iniciado por Chedi, Enero 26, 2014, 20:28:31 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

kayamba


mordecan

Que risas me estou votando entre fotos e comentarios varios. Que pena non haber podido asistir. :'( :'(
Parece que o tempo foi.......made in Jalisia..........pero coma nos tamén  .meparto
Soamente podo despedirme dun xeito
Cita de: Chedi en Enero 30, 2014, 20:37:28 pm





Miña naisiña crida probiño del  .meparto .meparto .meparto .meparto .meparto .meparto

t3

Mordecan dixolle o veciño o Crego, Sr. cura..., sr. cura..., sr, cura..., e contestoulle o veciño, xa te entendo.., xa te entendo.., xa te entendo... Asi que aplicate o conto  .meparto .meparto .meparto

Chedi esa cámara anduvo por muchas manos veo, ;) muy buen reportaje

Un Pobo que non defende a sua identidade está condenado a desaparecer

Dou por perdido o perdido
E recollo o que quedou
E co que me queda vou
Seguindo o meu percorrido


[flash=100,100]http://www.youtube.com/v/0KjZHu-duEI[/flash]

BUXAINA

Buenos reportajes y buenos reporteros!!!!! T3 veo que San Xiao te da energia que estas muy activo. Chedi vi por ahi a mi amigo el gaitero que no se pierde una tampoco!!! A seguir disfrutando San Xiao!!!!!

mordecan


gael160963

Enero 31, 2014, 18:11:44 pm #80 Ultima modificación: Enero 31, 2014, 18:25:01 pm por gael160963
... fotos persperctiva: Milú con reflejos y los fotógrafos de Ortegal  .loco2

*imagen borrada por el servidor remoto

*imagen borrada por el servidor remoto

*imagen borrada por el servidor remoto


... e de postre, un pequeno video:

http://www.youtube.com/watch?v=u8WaX0RtVdE&feature=youtu.be

... na miña videoteca podedes ver outros (tamén de San Xiao... de fai uns anos  ;) )

Chedi

Venga otras pocas...

seguimos con los "romeros"...













y algunas furgos...







también anduvimos por San Andres de Teixido..





y por el cabo ortegal...







y caminito para la furgo y cada uno para su casa  .meparto



Un abrazo para todos, nos vemos pronto  ;) ;)
""esmajaaare, eitedesmajaaareee,eitedesmajaaareee, contralapareeede""
                         ""todo lo que me gusta es ilegal, es inmoral o engorda"
          Miembro del club "Infieles

mordecan

Que chulas as  .fotografo .fotografo  Incluso hay unha na que sae Chivas sen sacar a lingua  .lengua2 Que pena perderme ese momento en directo  .meparto
Oistes eu pensaba que despois de tantos aniños a Ortegal habíano ascendido a teniente pero sije sendo cabo  .meparto .meparto .meparto

-
Cita de: gael160963 en Enero 31, 2014, 18:11:44 pm
... fotos persperctiva: Milú con reflejos y los fotógrafos de Ortegal  .loco2
*imagen borrada por el servidor remoto


Chaaaaaaaval!!!!!!!! Miluchiño sempre o loro de todo...........menos cando lle dá o sono jajajajajjjjaaja
Saúdos

t3

Cita de: mordecan en Enero 31, 2014, 15:03:23 pm
T3..... díxolle o pote ao caldeiro  .meparto .meparto
Saúdos

...Maruxiña espérame eiquí que se non atopo outra ajarrome a ti, ou dixolle outra cousa  .meparto .meparto
Saudos pra vos tamen
Un Pobo que non defende a sua identidade está condenado a desaparecer

Dou por perdido o perdido
E recollo o que quedou
E co que me queda vou
Seguindo o meu percorrido


[flash=100,100]http://www.youtube.com/v/0KjZHu-duEI[/flash]

Patrol-astur

INSTALACIÓN PRECALENTADOR MOTOR Y AGUA CALIENTE.....
https://www.youtube.com/watch?v=JoGMhgeZM7s&app=desktop&persist_app=1



bokete

Hola a todos este mensaxe e para despedirme do foro, en breve borrarei todas as fotos e cerrarei a conta. Os motivos son que me sinto estafado polo foro, o excesivo control en pequenas opinions e tonterias e o pasotismo ante estafas en compras conxuntas, para mais inri en compra de pegatinas do foro que por certo outros foros regalan e incluso envian gratis dende australia como sabedes alguns que me coñecedes. Penso que o foro non esta a altura, nos facemolo crecer cas nosas aportacions e eles limitanse a recaudar e calar a quen, por exemplo intenta advertirnos de empresas con malas practicas e estafadoras. Non quero seguir participando de todo esto asi que xa nos veremos en persoa que por aqui non.

calma y sosiego
Miembro del Club Camper Galicia

t3

Cita de: bokete en Febrero 01, 2014, 13:24:05 pm
Hola a todos este mensaxe e para despedirme do foro, en breve borrarei todas as fotos e cerrarei a conta. Os motivos son que me sinto estafado polo foro, o excesivo control en pequenas opinions e tonterias e o pasotismo ante estafas en compras conxuntas, para mais inri en compra de pegatinas do foro que por certo outros foros regalan e incluso envian gratis dende australia como sabedes alguns que me coñecedes. Penso que o foro non esta a altura, nos facemolo crecer cas nosas aportacions e eles limitanse a recaudar e calar a quen, por exemplo intenta advertirnos de empresas con malas practicas e estafadoras. Non quero seguir participando de todo esto asi que xa nos veremos en persoa que por aqui non.

Amigo Bokete sinto leer esto,  .llorando .llorando, pero antes de tomar tan drastica decision, deixa enfriar o asunto, xa que as cousas en frio vense mellor, agora que tamen si a tes ben meditada a decision, os teus motivos teras, e coido que seria bo que os espuxeras, para ver por onde van os tiros. Dito esto espero seguir disfrutando da vosa companhia nos encontros ou kddas que coincidamos. Un saudo
Un Pobo que non defende a sua identidade está condenado a desaparecer

Dou por perdido o perdido
E recollo o que quedou
E co que me queda vou
Seguindo o meu percorrido


[flash=100,100]http://www.youtube.com/v/0KjZHu-duEI[/flash]

bokete

1 estafas  enn compras de pegatinas con pasotismo dos moderadores
2 avisos de baneos por intentar avidar de empresas estafadoras
3 avisos de baneos por opinions persoais sen maior trascendencia
o mesmo tempo consintense e defendense fios de contactos persoais


O foro facemolo os foreiros co noso tempo traballo e aportacions e o foro so sabe dar toques de atencion por chorradas, asi nos agradece o grande que e. Este foro nunca tivo ningunha atencion con nos e ultimamente e un cachondeo. Pasate pola c.c. de pegatas de ventura non seiquemais esa foi a gota que colmou o vaso.

Ademais hai vida se furgovw hai miles de foros e non creo que nada cambie para min como xa dixen o foro en si non aporta nada e a xente a que conta. Ahora tendrei mais tempo. xao

calma y sosiego
Miembro del Club Camper Galicia