[48] LLEIDA Y TARRAGONA CC CALENDARIO 2013 ENTREGADOS LA MAYORÍA!

Iniciado por punxalmenar, Octubre 04, 2012, 20:49:20 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

On vos agradaria fer la recollida de calendaris entre aquests furgoperfectos¿?¿?¿? que guanyi el millor!!!

BERBERECHO86

Cita de: Roketto en Diciembre 15, 2012, 20:17:03 pm
Tarragona t11 Reus C14 Montblanc-Esplugues de Francoli-Poblet, delante del monosterio sale la carretera direccion Prades, a unos 3-4 kms a la izquierda coger pista asfaltada con una cruz en la entrada y (to pa lante) hasta las barbacoas...


.ereselmejor .ereselmejor .ereselmejor gracias compi
si tienes prisa ,adelantame que voy el primero

Jesss

Jo he esperat x si al final podie anar, pero no... Com ho farem aixo? Algu d entre tarragona i hospitalet podria agafar el meus. Jo durant aquesta setmana podrie anar a buscarlos. A disfrutar del dia!

Roketto

Cita de: Jesss en Diciembre 15, 2012, 20:51:16 pm
Jo he esperat x si al final podie anar, pero no... Com ho farem aixo? Algu d entre tarragona i hospitalet podria agafar el meus. Jo durant aquesta setmana podrie anar a buscarlos. A disfrutar del dia!


jo soc de La Canonja, si vols l'agafo i ja quedarem...

tnttgn

Cita de: Jesss en Diciembre 15, 2012, 20:51:16 pm
Jo he esperat x si al final podie anar, pero no... Com ho farem aixo? Algu d entre tarragona i hospitalet podria agafar el meus. Jo durant aquesta setmana podrie anar a buscarlos. A disfrutar del dia!



Hola jess. Igual hem fico en un merder pero epodrieu quedar amb el xolo com vareu fer amb els cartutx de gas.


Salut!!!

Jesss

La Canonja esta a prop de reus, no? La veritat es q em va be qualsevol lloc, pk sino recordo malament Xolo ere de la pobla d mafumet, no? l unic k nomes el podria recullir entre les 11 i les 14. A qui millor li vage aquest horari me ls podrie agafar per favor??? moltissimes gracies!!!!!! ara estic pensant k igual no llegiu ja el missatge... bueno, ja ho arreglariem. Q vage be la bbkiu!!!

xolo

hola jess tranquila que si vols ja tel agafo jo

salut



Uploaded with ImageShack.us

furgoment

ups...caagadaa.. arribo tard.. :'( :'(
si algú em pogués agafar els meus, sóc de tarragona, reus, ...
Sino, ja mirarem com ho fem... perdoneu el descuit!!

BERBERECHO86

un que ya a arribat, molt ve tot y molt bon ambient, amb ganes de repetir, es com una petita familia ;)
si tienes prisa ,adelantame que voy el primero

xolo

ja som  a casa carregat de calendaris,un plaer pasar una estona amb tots

salut



Uploaded with ImageShack.us

cimbike

Moltes gracies punx pel kurro que t'has fotut.  .palmas .palmas .palmas
Un plaer haver tornat a estar amb els de sempre i un plaer també haver conegut a gent nova.
Warda, Juan Graná i fullequip tinc els vostres calendaris i ja em direu quan us va bé recollir-los.
A tota la demés gent que no li ha estat possible vindre, animar-vos per a la pròxima. A veure si de cara al febrer organitzem una bona calçotada i hi podem coincidir tots.

punxalmenar

bones a tots i a totes! aixó ja està a la recta fina de la entrega!  .palmas .palmas demà intentaré fer un resum dels calendaris que s'han quedat els responsables de cada zona, que per cert moltes gràcies per facilitar la tasca de que arrivin els calendaris als que no han pogut venir! que sembla que no pero hi ha molta feina!

El paquet de Lleida s'ha quedat allà a la font de la teula si algú de la zona de Lleida que hi pugui anar que recolleixi els que han sobrat i els acabi de repartir.  .meparto .meparto .meparto .meparto

Bueno la gent com sempre molt amable i agradable els que ja ens coneixiem i els companys nous!  ganes de tornar-vos a veure un altre dia amb mes tranquilitat!!!

Respecte a l'any que bé, aunque falti temps ja concretarem, pero em sembla a mi que haurem de fer 3 comandes una per penedes-garraf una altra per la zona de tarragona i una altra per la zona de Lleida perque aixó no dona resultat  .meparto .meparto

Ja sabem que tothom te coses a fer pero......

Respecte a la gent de Lleida us fiqueu dacord vosaltres mateixos per fer una trobada a ALMENAR per aque no  tingui que fer 10 kdds diferents amb tots. Trieu un dia que vulgueu i hora i m'ho comenteu haveure que tal!

Fins aviat una abraçada per tothom!
8A KDD EN ALMENAR (LLEIDA)  2, 3 y 4 de JUNIO DE 2023 | https://www.furgovw.org/foro/index.php?topic=382656.0 - http://www.almenarcamper.com

tnttgn

Ei punxa!!! que tal!!!! gracies per la currada , la cervesa molt bona!!! que et sembla ma meva?

Ja ens avisarás per la quedadeta de Almenar, que segur que venim nosaltres i uns cuants més!

Salut company.

Joan-tgn

Hola, veig que la kdd va anar be. Els que no vam poder anar com ho podem fer??
VW California T5 Confortline 2.5 TDI

punxalmenar

RESUM ACTUALITZAT, CREC QUE ESTÀ AIXÓ CORRECTE, HO HE COMPROVAT AMB EL MEU EXCEL  .meparto .meparto .meparto

NICK                              PACKS                                       ZONA                     AVISAT      PAGAT               ENTREGAT
PUNXALMENAR                  1                                           LLEIDA                             X                   X                        X
TNTTGN                             1                                           TARRAGONA                     X                   X                         X
JOSEVIVARO                     2                                            TNTTGN                            X                  X                     TNTTGN
CIMBIKE                           2                                            TARRAGONA                     X                   X                       X
AMIBOLA                          1                                            TNTTGN                            X                   X                     TNTTGN
STEVE TRUMBO                1                                             LLEIDA                            X                   X                       
JESSS                               1                                            TARRAGONA                     X                   X                      XOLO           
JAUMECB                          1                                            TARRAGONA                     X                    X                       X
WARDA                             2                                            TARRAGONA                     X                    X                    CIMBIKE
JIRAFO                             1                                             TARRAGONA                     X                   X                       X
MASDEUMASALLES           1                                             FRANJA                            X                    X                      X
JOAN-TGN                        1                                             TARRAGONA                     X                    X                    JAUMECB
JONAYSANDRA                 2                                             TARRAGONA                     X                    X                      X
CERVERI                          1                                             LLEIDA                             X                   X
CARLITOSVILLE               1                                              TNTTGN                           X                   X                       X
JUAN GRANÁ                    3                                             TARRAGONA                     X                    X                    CIMBIKE
LOKUMUTORA                  2                                              TNTTGN                           X                   X                       X
XOLO                               2                                              TARRAGONA                    X                   X                       X
PERGIO                           4                                               TNTTGN                          X                    X                     TNTTGN
LONENDELSO                  1                                               LLEIDA                           X                   X
PAULAABADH                   2                                              TARRAGONA                    X                   X                      JAUMECB
FONTWAGEN                    1                                              LLEIDA                           X                    X
MANUIA                            1                                              TARRAGONA                   X                    X                     TNTTGN
FULLEQUIP                       1                                              TARRAGONA                   X                   X                      CIMBIKE
ROKETTO                          1                                              TARRAGONA                   X                   X                        X
TANQUE T3                       1                                              TNTTGN                          X                   X                      TNTTGN
LAOSVAN                          2                                              TARRAGONA                   X                   X                      XOLO
FURGOMENT                     2                                              TARRAGONA                   X                   X                      JAUMECB
BERBERECHO86               1                                               TARRAGONA                  X                   X                         X
CLP                                  1                                               LLEIDA                          X                    X
FOTERO                            3                                              LLEIDA                           X                   X
FIESTERO                         1                                               TARRAGONA                  X                    X                        X

Els que no vau poder venir a recollir els calendaris contacteu amb els vostres "recollidors-salvadors" per poder anar a recollir el calendari.  Sobretot faciliteu la feina.

Els de Lleida ja ho sabeu fiqueu un dia i hora i quedem a Almenar el dia que us vagi bé!

8A KDD EN ALMENAR (LLEIDA)  2, 3 y 4 de JUNIO DE 2023 | https://www.furgovw.org/foro/index.php?topic=382656.0 - http://www.almenarcamper.com

Araok

Punxalmenar... moltes gràcies per la currada i la paciència de coordinar una CC!!!!

Ens ho vam passar molt bé, llàstima que no teniem més temps i vam haver de marxar... potser la propera treiem més temps per quedar-nos a la barbacoa!

Salut,
No viajo para escapar de la vida; viajo para que la vida no se me escape.