[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

furmala

com mes serem mes riurem. venir que asi conocere caras y furgos nuevas.  .palmas

duee

jo aquest dijous vinc jejejeje com no i la planxa crec que hem vol acompanyar jejejeje per tant podem fer el que volgeu per zupa !!!

a on deiem de quedar de besalu al parquing de l'entrada (aprop del pont ??)

rujuss

epps!!

Doncs al parquing aquest que dieu on paren el "pixa pins" que diueen aki!!, quedem, allà mateix veureu que hi ha una baixada molt pendent però que nosaltres la poem baixar, alla estarem molt més bé, si ho veieu clar...tot i així podem quedar pels vols de les 20h al parquin i despres decidim!!!

A mi no hem queda gens clar que zupem!!!, espero alguna propostaaaaa, cervesa segur, però que més........
ara akí ara allà !!!!

furmala

en cisco i yo arribarem cap a les 9 mes o menys. PER SOPAR QUE? .loco1

duee

mira per supar, algu de pa amb tomaquet i algu de carn per fer a la planxa que cadascu porti alguna coseta del seu agrad i crec que ja serà suficient no ???

ale dons ens veiem pels vols de les 8, furmala i cisco cap a les 9 per alla

Txetxo espero veure el herbie !!!!
the tsunamis family, espero veureus allà e !!!!

furmala

ok duee doncs ja portarem pa i carn per sopar. a veure si venen la sunami's family pero hem sembla que han d'anar a bcn un altre cop. ens veiem a les 9. ;D

fonsu33

al final será a Beuda o a Besalú ???

digueu a on , que si puc vindré , 9:30 aprox.

salut.
que siempre tengas un camper en tus sueños!!

duee

Txetxo

Bé, doncs cap a les 20.00 hi seré allà. No crec que em pugui quedar a sopar, però una birreta si que faré. Ah!! aniré amb el cotxe, ja que la furgo té un injector fotut i fins la setmana vinent no la podré portar al metge.
Ens veiem al vespre a l'esplanada del pont dels jueus. .palmas .palmas

SUNAMI

Heyyyyyyy!!! muy a pesar nuestro nosotros no podemos venir hasta dentro de unos cuantos jueves !no se puede llegar a todas partes! pasarlo bien, estaremos en contacto.
ATENCION!, mañana THE T3 SUNAMI se va a la ITV, !a ver con que coña me salen jajaja!

danikraft

Cita de: SUNAMI en Marzo 13, 2008, 18:14:21 pm
Heyyyyyyy!!! muy a pesar nuestro nosotros no podemos venir hasta dentro de unos cuantos jueves !no se puede llegar a todas partes! pasarlo bien, estaremos en contacto.
ATENCION!, mañana THE T3 SUNAMI se va a la ITV, !a ver con que coña me salen jajaja!

Eso es una CAFETERA... y no lo digo por envidia Jordi!!!!!! .baba

SUNAMI

Dani! Tienes toda la razon del mundo! Pero es una cafetera unica en su especie, la cual disfruto yo, y para mi es un lujo de cafetera jajajaja .meparto .meparto
Cuando volvamos a coincidir te doy un paseo aver si se te corta la leche, jajaja.

furmala

Cita de: SUNAMI en Marzo 13, 2008, 18:14:21 pm

hombreeeeeeeeeeeee! esta noche rezare tres padres nuestros y le ponde un cirio a la virgen para que todo vaya bien.
tu el diumenge anem a veure unaa furgo per el meu pare. ja t'explicaRE

cisco

propongo una cosa:

que os parece apartir de la siguiente quedada hacerlo lo viernes que sunamis famili podran venir hasta que pasen los asuntos familiares que tiene por que los viernes si que pueden venir

ay lo dejo.............haber que opinais

SUNAMI

Que guayyyyy!!!!!Seria la ostia poder seguir compartiendo estos entrañables momentos con toda la gente ya conocida y la que queda por conocer, para nosotros aparte del viernes otro dia posible seria los miercoles, aunque ni mucho menos queremos acondicionar nada ni a nadie.
Muchas gracias por la sugerencia Cisco an compani.
Furmala tengo mucho interes que me vayas contando la operación furgo de tu padre. .malabares .palmas