[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 4 Visitantes están viendo este tema.

cholete77

Serà benvinguda. Amb tot el que li has fet no la reconeixeré  .meparto
El mundo es suficientemente grande para satisfacer las necesidades de todos pero siempre será pequeño para la avaricia de algunos

Perarnau

Algú em pot recomenar? Vull anar dos dies a alguna cala tranquilament que ningú em toqui les pilotes, ni per acampar ni per res aquest dimecres i dijous. En principi volia anar per aquí al sud de França, pero si algú sap algun altre lloc recomenable estic totalment obert!

Només busco tranquilitat, lloc per la furgo i mar!  .baba

CorT3s

marc avui he vist la teva furgo 2 cops, pel mati a santa eugenia, i per la tarda prop de montilivi. Estic al loro del que feu el dijous
Welcome to the Babylon Circus.

Mi LT28D del 1984:
http://www.furgovw.org/index.php?topic=194917.msg1711827#msg1711827

firewheels

Cita de: Perarnau en Mayo 09, 2011, 21:45:37 pm
Algú em pot recomenar? Vull anar dos dies a alguna cala tranquilament que ningú em toqui les pilotes, ni per acampar ni per res aquest dimecres i dijous. En principi volia anar per aquí al sud de França, pero si algú sap algun altre lloc recomenable estic totalment obert!

Només busco tranquilitat, lloc per la furgo i mar!  .baba


Aquest finde hem estat acampats a la Platja Llarga de Tarragona junt amb latres furgos i autocaravanes i tot i la tormenta de dissapte a la nit hem estat de conya. Queda al costat de la nacional poc avans de Tarragona ciutat.

Cita de: CorT3s en Mayo 09, 2011, 21:47:19 pm
marc avui he vist la teva furgo 2 cops, pel mati a santa eugenia, i per la tarda prop de montilivi. Estic al loro del que feu el dijous


Me persigues o que?  .meparto
A ver si tengo acabada la cama i quatro cosas que estoy haciendole a la furgo y así puedo venir este jueves.


Limo

Cita de: Perarnau en Mayo 09, 2011, 21:45:37 pm
Algú em pot recomenar? Vull anar dos dies a alguna cala tranquilament que ningú em toqui les pilotes, ni per acampar ni per res aquest dimecres i dijous. En principi volia anar per aquí al sud de França, pero si algú sap algun altre lloc recomenable estic totalment obert!

Només busco tranquilitat, lloc per la furgo i mar!  .baba


Per lo que hem dius, Leucate esta de mort, no gaire lluny, i trankilet!

Sort!
i

Perarnau

Eis posem hora a dijous per si no torno a entrar?

Dijous a les 20.30/21.00 a Fontajau???

cholete77

El mundo es suficientemente grande para satisfacer las necesidades de todos pero siempre será pequeño para la avaricia de algunos

CorT3s

en un principio contad conmigo tb, aunq no para cenar, pero  las  .bebe1 que querais si jejejeje
Welcome to the Babylon Circus.

Mi LT28D del 1984:
http://www.furgovw.org/index.php?topic=194917.msg1711827#msg1711827


Limo

Ei gent, ens veiem avui! Que avui fara bon dia! que estrany!
;D
i

CorT3s

potser paso cap a les 10 amb el cotxe,a evure si encara us pillo a fontajau!
Welcome to the Babylon Circus.

Mi LT28D del 1984:
http://www.furgovw.org/index.php?topic=194917.msg1711827#msg1711827

Limo

Cita de: Limo en Mayo 12, 2011, 13:06:31 pm
Ei gent, ens veiem avui! Que avui fara bon dia! que estrany!
;D


JOOO! E TINGUT QUE PARLAR!  .meparto .meparto
i

cholete77

No podré venir, tinc que quedar-me a casa.
Fins la pròxima!
El mundo es suficientemente grande para satisfacer las necesidades de todos pero siempre será pequeño para la avaricia de algunos

Zoilo

Collons Limo calladet estas + guapo. .meparto .meparto .meparto  Si es que sempre estic liat fent alguna cosa.