[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

opct2

bona compra marc, maquisima!!

ja tens pensat fer-li alguna coseta??

firewheels

Merci Miquel, por ahora me están arreglando la cale estatica... me gustaria solo arreglar un par de cosas rotas y dejarla de serie  ;D

mibag

felicidades Marc!! parece que esta genial, i con ese techo!!!

Salut!!
"I still believe in paradise. But now at least I know it's not some place you can look for, 'cause it's not where you go. It's how you feel for a moment in your life when you're a part of something, and if you find that moment... it lasts forever..."

firewheels

Merci tio!!!!!  .ereselmejor Este jueves me han hecho prometer que me pasaria por Montjuich Bcn, pero a partir del próximo nos podriamos ver no? ;D

bea

"No heredamos la tierra de nuestros padres, la tomamos prestada de nuestros hijos"

www.aticgrafic.com
www.infomapas.com

firewheels

jordiwagen

firewheels

Jordi, quina raó tenies  :P Una abraçada!!!!

Gente, hoy me voy a la kedada de los viernes de Manresa, alguien se apunta?

Txetxo

Molt bones nois/es!!! ja tornem a esser per aquí.
L'altre dia parlant amb en Cisco, vam quedar que aquest dijous si voleu, es pot fer la KDD-Bikinada al local nou que tenen devant de GIRAC.
Doncs això, qui vulgui ja sap on trobar-nos.
Ens veiem allà. ;)

danikraft

Pot ser que un parell de pixa-pins apareixin de sopte!!!!!

firewheels

duee

a veure jo mirare de passar segurament passare cap a les 10, avans tinc un compromis, o sigui que per zupa no compteu amb mi pero passare que ja tinc ganes d'estar amb vosaltres !!! aixi que a medinya ??

Txetxo

duee

danikraft

Confirmat..... aquesta tarde pujem, portem materia prima per fer bikinis... está bé?.... fins desprès doncs!!!!!!! :-*