[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 2 Visitantes están viendo este tema.

peipo


firewheels

Ok doncs ja portaré una quatre francfurts, un parell d'amburgueses que tinc conjelades, uns panets, maionesa i ketchup.

duee


firewheels

Duee, aquí a Sant Celoni ha estat ploguent fins fa una estona, ara fa solet, els núvols anaven en direcció Girona, suposo que marxaràn daquí a un parell d'hores...

opct2

on kedeu de fontajau???

màgradaria pasar i coneixer la mogudeta que porteu.

salut!!!

peipo

Home des de despres de dinar que tenim el cel aqui a Girona mes negre que el sobaco d'un xurrer!!  .meparto pero sembla que aguanta i no plou!

Bueno gent, quan acabi de currar jo anire cap alla directament...Aviam si hi ha sort i ens podem veure alla!

duee

bueno jo ara e tornat de fogars de la selva (i e vist el cel de girona) i suposo que no caura aigua ... per tant que suposo que aprox les 8 i algu estare per alla ...

per tan que ens veiem en un momentet !!!

peipo

opct2 jo ben be tampoc se on de fontajau...suposo que deu ser alla al parking o a baix al costat del pavello...

firewheels

Ostres gent, que bé m'ho vaig passar ahir, i que bò el sopar, això és un altre nivell  .palmas .ereselmejor
A part de la inmillorable companyia, deu nidó quines furgos!!!!!  .baba I estic enamorat d'aquelles llantes... .baba

Txetxo

Realment va tornar a ser una vetllada estupendaaaaaa. Ja teniem ganes de retorbar-nos tots i totes i d'acollir a les noves incorporacions. Bé, fins d'aquí  a 15 dies i ja triarem el nou lloc, que podria ser les Estunes de Banyoles, què us sembla???

SUNAMI

Si Si Si collonut, un dijous collonut!!, les Estunes!, les Estunes!

opct2

eii!!! em va encantar vindre i veure el bon rotllet que porteu, felicitats per aquest grupet tant ben parit!!!!

apartir d'ara tindreu el pesat d'en miquel donan pel sac!!!

apasiau!!!

P.D.teniu unes t3 collonudes........i no es per fer la pilota .ereselmejor

xaia

eei!!

a mii tb em va encantar poder venir aquella estoneta! :) merci x akell ratilluu k mu vai passar mub..i per esperarme!!^^
esperu q el proxim cop pugui arribar abans!!i poder coneixer a la resta!

fiiins a la proximaaaa!!  ;)

firewheels

Gent, esperem veure-us sovint, els nouvinguts sou molt macos i teniu unes furgos xulísimes  .baba ja tinc ganes de tornar-hi d'aquí a quinze dies  ;D
Salut!!!

furmala

bueno gent, aquest dijous que em de fer? fontajau, banyoles,............. .malabares