[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 3 Visitantes están viendo este tema.

firewheels

Julio 23, 2008, 23:55:55 pm #780 Ultima modificación: Julio 23, 2008, 23:57:28 pm por firewheels
Txetxo, hem sembla que si vols Kedar i veure a la gent haurás d'anar a Barna, a més, crec que hi hauries d'anar, hi ha algú que et vol veure i no soc jo ;D creu-me t'agradará i no pensis malament .meparto

SUNAMI

Txetxo!!! muy buenas , Furmala y Cisco estan afincados en el camping Aquarios de St Peter Fixerman. No quiero ser repetitibo pero podriamos apalancarnos en la playa por la zona del camping.

duee

jo avui aprofitant que demà a terres gironines la gent està de festa jo baixo a barna a veure aquests de la ciutat i els baixo un xik de pa de pages, i algu d'embutit ... baixo amb tren i torno demà en principi ja me afincat les claus d'un pis alla =P

Txetxo m'alegre tornarte a llegir !!!


Txetxo

Tremenda nit al camping aquarius!!!
Que grans anfitrions estan fets aquesta penya de Girona i quina sorpresa que m'he dut, ha aparegut el meu germà amb la seva furgo nova. otro a la sacta pal bote!!!!
Com t'ho tenies callat duee & company.
Merci per la sorpresa, m'ha encantat. :-*

firewheels

Llàstima que no vaig poder venir, Txetxo, que tal está la T4 del teu germanet? Vareu fer fotos?

stickaddicted

bones! Gracies duee, sense tu no hauria pogut fer-li la sorpresa  ;D.
una gent molt maca aquesta de girona, la setmana que ve si puc coneixere també als de Barcelona. UNA ABRAÇADA!!


Txetxo

Joder!!! el meu germà ja està a la secta, i jo que intentava portar-ho pel bon camí!!!!

cisco

txetxo no hi ha millor cami que els de les furgos i mes quet foro jejejej,, felicitats germa de en txetxo per la furgo i per els teus inicis al foro

duee

Gironins/es que tal ?? veig que tothom esta molt ausent d'aquest fil ... mirem de veurens aquesta setmana ?? us trobo a faltar ja !!!

Txetxo

Vinga, ens animem per veure'ns-hi-ho-en-la el dijous?? on i quan???

furmala

per mi perfecte, dema ja torno a treballar :( , vosaltres direu  .meparto

SUNAMI

Amigüitos, amigüitas, que hos parece si delegamos la reponsabilidad a un apreciado amigo que yo conozco desde muy pequeñito (EN JANOT), y lo hacemos en algun lugar fresquito de la entrañable ciudad de Girona conozida mundialmente por sus moscas y moscardones. .loco2 .loco1

furmala

A mi me va PERFECTO. si quereis volvemos a hacerla en Fontajau, asi puedo convencer a mi padre para q tb venga!! .loco2

duee

pipipipip despres del bonissim patxaran den mikel ahir i les preciades volls avui tinc un dia de perros ... pero curran (tiran endavant l'economia del pais)  .loco2 pero recordo en borros una cara coneguda i estimada que hem deia dema biquinada a fontajau .... i vindra el gran DODO !!!

PD: No penseu que en DODO es un monstra menja galetes ni coses d'aquestes si no es el gran JOANOT un enamorat d ela terra empordanesa.