[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

duee

Junio 19, 2008, 14:04:45 pm #645 Ultima modificación: Junio 19, 2008, 14:10:02 pm por duee
una paloma missatgera ma comentat que les estunes de banyoles ... idea de T1dona i T3fills jajajjaa

ara us poso el vincle del google maps

les cordenades son aquestes :

Camí de la Canova @42.113384, 2.746578

cisco

ok arribare cap a les 20:30 i si no o trobo us faig una telefonada .palmas .palmas

duee

cisco ok ja tens el meu mobil ... jo portare la planxa la idea era fer uns biquinis ...

furmala

ok. jo ni tinc ni puta idea de on es ???, pero ja us trucare. cisco tu q haces, tiras directo o mes esperas en algun sitio?

Txetxo

Perfecte ja tinc el pa bimbo, una mica de mantega, pernilet i formatge. També porto birres.

Sunami's family quedem a la benzinera de carretera d'Olot??

vaig amb el Nen, que així farà un volt. ;D

cisco

como quieras furmala yo plego a las 20h de mediña, tu que plegas a la 20:30 no?

cisco

alguien sabe si viene rujuss ? como le queda cerquita de casa .panico

duee

mmmm txetxo el nen es en Joanot ??? aquest paio nomes s'apunta a les bikinades   .ereselmejor .ereselmejor es un mestre ... bueno ens veiem dintre d'unes horetes jo pude arribare com a molt tard a les 9 ara a dos kuarts de 7 plego de sils tinc que anar a casa agafar la furgona baixarla a vilovi i tornar a puja cap alla ...

ok ??

SUNAMI


SUNAMI


SUNAMI

Hola Firewheels!!, de Fontajau a Les Estunes de Banyoles no son mes de 20 minuts.

furmala

Cita de: cisco en Junio 19, 2008, 17:10:15 pm
como quieras furmala yo plego a las 20h de mediña, tu que plegas a la 20:30 no?

si puedo plegare a las 20:20, 10 minutos son 10 minutos.  .meparto podemos quedar en la gasolinera que hay en la autovia de Banyoles donde trabajaba aquella BONICA.  .meparto

cisco

vale furmala te espero en la gasolinera tirandole la caña a la bonica .latigo

furmala

Cita de: cisco en Junio 19, 2008, 19:22:01 pm
vale furmala te espero en la gasolinera tirandole la caña a la bonica .latigo


ok.  .meparto cisco dile a witget como hay que poner las coordenadas en el gps para que venga a Banyoles.

cisco

witget tienes que poner bañolas en le gps y luego la calle en principio te tiene que salir