[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 8 Visitantes están viendo este tema.

firewheels


CorT3s

en principi per mi tambe perfecte. pero estic ben perdut, on quedem al final? haure de deixarla ben neta i maca .malabares mes igual el lloc a mi ja direu el q. Tinc ganes de conceixre a awquest parell q no se qui sou jejeje. I en due, furmala..? se'ls ha tragat la terra o la furgo? segueixen vius?
Welcome to the Babylon Circus.

Mi LT28D del 1984:
http://www.furgovw.org/index.php?topic=194917.msg1711827#msg1711827

CorT3s

acabo d'arribar.. 14hores seguides sense parar de conduir.. estic fet caldo...
Welcome to the Babylon Circus.

Mi LT28D del 1984:
http://www.furgovw.org/index.php?topic=194917.msg1711827#msg1711827

Perarnau

Cort3s espero que hagis descansat.

Vinga qui posa el lloc de trobada?

Vist que tenim de ser uns quants... Proposo... si voleu... com que podem ser força gent, podriem portar una barbacoa d'aquestes portàtils amb carbó i quatre botifarres i algo mès i fer-nos un sopar de la ostia. Aixó si el lloc te de ser l'indicat, i els altres ens tenim de repartir que porta cadescú, com un que porti el pa, un altre un sac de carbó, etc etc...

Que us semblaria la idea?

El que també podria estar bé, es trobar algun lloc per la zona que hi hagi algun parc amb barbacoes i que ho poguessim fer allà.


Deix-ho la idea.

Limo

Algu sap un llok amb barbakoa!?? estaria de collonsus !!!  .palmas .palmas per amer no hi tens res, perearnau!? jo tink carbo, vi i puk matar un porket per vosaltres, pero el lleig, que els guapos mels quedo jo!  .meparto .meparto
i

DaXMaN24

jajajaj vaia concentracions que feu no?? mare de deu.... barbacoa i tot... jo només podré venir a coneixer la gent i prou, ja que vindria des d'Olot cap a la tarda després de clase.

cap furgo te barbacoa al seu interiorrr??? jajajaja

Sisu

Hola gent estic ben perdut!!!

On? i quan? dimecres o dijous?

Ja direu aveure si m'ho puc montar per venir!!!

DaXMaN24

a mi m'aniria molt millor el dijous, dimecres em seria impossible... perob ueno, com us vagi bé a vosaltres

Perarnau

Es parlava dimecres... pero si creieu fer-ho dijous decidiu-ho. Jo no puc dijous.

Se que hi han parcs o jardins amb barbacoes! algú sap algun, a mi ara no em venen al cap!

Altre cosa seria programar-ho ben fet per la setmana que ve.


Ja direu....

Limo

per mi dimekres ja va be, ja que s' habia començat dien dimecres i ja m' he montat la setmana! el que una barbacoa triunfaria!  pero on!? O si no la setmana que ve ja farem la barbakoa si no trobem llok, ara ja fa bon temps per quedar!

Salut!
i

CorT3s

per la barbacoa haurem de demanar permisos a mes d'un lloc i ho veig un pel just per fero per dema passat. Pero les q jo se son fins les 21h... aixi que? tots estem perduts crec jo. Dimecres a fontajau mateix? ja direu
Welcome to the Babylon Circus.

Mi LT28D del 1984:
http://www.furgovw.org/index.php?topic=194917.msg1711827#msg1711827

Perarnau

Us sembla que quedem aquest dimecres a fontajau normal, i en parlem de montar una barcacoada per d'aquí un parell o tres de setmanes?

segur que trobem un lloc on fer-la!!!

Vinga va Dimecres a les 20 o les 21?

cholete77

El mundo es suficientemente grande para satisfacer las necesidades de todos pero siempre será pequeño para la avaricia de algunos

Sisu

Ok, doncs!!!

Jo el dimecres vespre vaig amb bici, pero quan arribi em paso una estona, cap a las 22:00, 22:30.
Fins dimecres!!!

Limo

ens veiem dimekres20/21h!

Jo portare una planxa amb la cuina butsir, que suposo que ja fara alguna cosa, unes butis i una mika de pa! qui porta mes coses!?

a cuidarse!!!
i