[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 3 Visitantes están viendo este tema.

Perarnau

La quedada d'ahir va estar prou bè, només ens vàrem tocar els co**ns 4 gotes mal comptades!!

El lloc molt macu! No hi havia sigut mai, i vaia vistes!!

Perarnau

Limo creo que no te podré ayudar mucho con lo del techo.

Te dejo la unica foto que tengo, es por la parte de delante, no detrás del techo, a ver si te sirve.


Ludy

Per cert perarnau..... si mai també es vol kedar per anar a fer un rulo en moto.... Ja SAPS!!! ;D ;D

Tot i que no creec estar a l'altura de la teva BmW! po wenO! jajajja

El proxim dijous també curro fins 22.30h, tot i que si feu kdada, vinc directe del curro amb la furgo"!!

Salut a tothom!!

Perarnau

Ludy per mi quant vulguis!!!

I si aquest dijous quedeu jo m'apunto, el que ve no, pq ja tinc un sopar!

De cares ara al setembre tenim de fer-ne un amb una parrilla com vàrem parlar amb en Sisu i en Limo. Crec que la meva mare te una parrilla grossa, quedem un dijous, que cadescú es porti la carn i pa i vinga a fer carn la brasa!

Que us sembla??

Posem un dijous de Setembre amb previsió a tothom? i anem concretant lloc i el que faci falta?

A veure si fem bon caliu!!

Limo

i

Ludy

Gent! Cagum els putus horaris del curro!!!!!!
Dijous plego al es 12 de la nit, si algú creu que continuara estant a la kddada em passo, sinó merda SECA!! jaja

Per ceert lo de la parrillada sona de COLLONS!!!!!

Aviam com kedem!!

Salut!!

eudaldJ5

eis gent de girona!!!!  dimenge vaig anar a girona, i vaig veure una T4 vermella aparcada als parkings de la devesa, amb la semarreta de furgofesta al seient del conductor!!!  em va fer molta gracia!!!  Salut!!! 

Ludy

wei gent algu vol quedar dijous que vé? no aquest, sinó l'altre!!!
Saluut!!!!

firewheels

Doncs potser si, tot i que el Limo ho tindrà complicat.... a veure els altres!!!!! ;D

Ludy

tarda? nit? a montjuic'?? aviam quants som i decidim lloc, mes que res per presentar-me pude! jajajaja!!

Saluut a tots! i animeu-vos!!!

Trencalòs


Perarnau

Jo no crec que pugui, fa molts dies que vaig liat, pero si quedeu poder passo a saludar.


CorT3s

Welcome to the Babylon Circus.

Mi LT28D del 1984:
http://www.furgovw.org/index.php?topic=194917.msg1711827#msg1711827

Ludy

weno, doncs qui pugui i vulgui que us sembla entre 8 i 9 a fontajau?
o mes d'hora? o mes tart? o preferiu a montjiuic?

espero que algu vingui...

mibag

Jo aquest dijous si que puc... a veure si s'apunta mes gent!!

Salut!!

Yo este jueves si que puedo, a ver si se apunta mas gente!!

Salud!
"I still believe in paradise. But now at least I know it's not some place you can look for, 'cause it's not where you go. It's how you feel for a moment in your life when you're a part of something, and if you find that moment... it lasts forever..."