[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 2 Visitantes están viendo este tema.

opct2

medinya em queda una miqueta lluny, pero dieu ion sereu y si puc m'escapo!!!


furmala

Febrero 19, 2009, 18:07:24 pm #1021 Ultima modificación: Febrero 22, 2009, 22:34:47 pm por furmala
serem en un local que hi ha al canto dels blocs de pisos. on abans hi havia no se que de grues, i ara es d'en sergi. ven peces de motos.

etnik

Hola, penso que ja se on es, intento portar laguna coseta per sopar, a quina hora quedeu?

La cooperación es la convicción plena de que nadie puede llegar a la meta si no llegan todos.

opct2

en sap greu pero avui he tingut molta feina y no m'he pogut escapar, ara plego.

ja se on es la nau i per un altre cop ja sabre arrivari.

fins molt aviat!!!

xaia

oostiaa! u.u
no he estat al correent... :( masses dies perduda sense passar x aqui..aiss..
a la proximaa es fara tot lu posible!^^

esperuu k anes muurb!q no ho dubto!;)

SANCES

Bones!! no vaig poder vindre a medinya, estava liat baixant la furgo, espero poder a la propera.

Sisu

Holas!!!

Jo tambè intentarè vindre a la pròxima a fer pilor, així us conec.

Records!!!

Txetxo

Ciutadans de Girona, ja som aquí!!!!! .meparto

Què, fa veure'ns aquesta setmana??? i així us posem les dents llargues exoplicant els preparatius de la TXotx, i la sidra que veurem i el bacallà que ens jalarem i el xuleton, etc...

A que no hay güevos!!! ;D

firewheels


duee

xavalots jo pude fare escapada curteta ... vindre a dir quelcom pero ... a zupar no (estic mitj fotut la grip m'ha atrepat aquest any) i estic fent mija bondat encara que soni raro perque dissabte marxo cap als alps ... per tant que estare al corrent !!

un peto i una abraçada a tots tinc un munt de ganes de veureus ... !!!

furmala

on ens hem de veure aquesta setmana?
aquests mestres que poden anar a tot arreu.  .lengua2 malparits  .lengua2
que si calçotada, que si txotx, que si Montgat, que si THENAYYYYYYYYYYYY....... ehhhhhh txetxo......

a mi hem sembla be on digueu.  ;D

kitoneta

hola gent!

Feu alguna cosa dema? tinc la furgo en dique sec, pero encara que sigui amb cotxe em podria escapar
No te tomes la vida ta en serio, al fin y al cabo no saldras vivo de ella

SUNAMI

Jo aquest dijous no puc, dama en Guiu fa 10 anys, a la progena sara.

Ah i m'he da praparar par la txot. Eh furmi jajaja.

furmala

doncs aquesta setmana res de res es fa  la proxima setmana.  .malabares ho dic pq es dema i com encara no hi ha res en concret. ;D

Limo

hola a tot/es!!
aquesta setmana no quedeu? jo que volia vindre per primer cop a coneixer la gent de girona!!! fa pok que estik per aqui el foro, i al final hus he deskobert!!! tenia ganes de parlar amb gent que comparteix la mateixa passio per la furgo. Bé, hem presento, sok en miquel de girona per serviu-vos!! la proxima kdd serà!!! .loco2
salut i força al...
i