LAS VAN SIN CLUB CATALUNYA-AFRICA (YOU´LL NEVER DRIVE ALONE)

Iniciado por TRANSIT-EROS, Abril 15, 2011, 19:56:54 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 34 Visitantes están viendo este tema.

Marchoso

Cita de: punping iron en Julio 23, 2012, 23:36:19 pm
Hola a tod@s, Benito, como te ha dicho paco, no estuvimos cerca de tu casa este finde, estuvimos en cubelles.
Esos sherpa's que pasa, también se os hecha de menos....

Lo decía en general y para que la gente avise, por si acaso. Pero aparte de esas tonterías mías, es que llevo un par de semanas de muy mala leche porque no encuentro a nadie que me arregle la centralita.

Perdonad mis exabruptos. Aunque un ateo nunca debería pedir perdón, pero ya he llegado tan bajo, que me arrastro por el suelo y lo que haga falta.

Sigo buscando electricista urgente.

Salam

Marchoso

Cita de: avepenix en Julio 24, 2012, 09:42:52 am
manel,saps k soc catalana com el k més,pero,no em crec k devant una desgracia tan gran algú, sigui d'on sigui, parli aixi d'un fet k fins i tot han agut morts.............. :-X

pues lamentablemente SI que hay gente para todo.

VITORIUS

ey Benito como llevamos las firmas???? me gustaria llevarlas este finde

Marchoso

Cita de: VITORIUS en Julio 24, 2012, 11:46:02 am
ey Benito como llevamos las firmas???? me gustaria llevarlas este finde


tengo sólo 24 firmas, pero no consigo copiarlas para enviartelas. Ahora no me sale el menú, igual es porque me di de baja de Facebook, el caso es que no sé como copiarlas. Pídeles un email y ya se las enviaré en cuanto consiga saber como se bajan.

Si lo consigo antes del viernes te las envio como MP.

Un abrazo. Benito

puchinela

Bona nit!

Feia molt temps que no entrava en el foro, i la veritat és que veient segons quins comentaris, .....
Respecte als comentaris:

1. coincideixo amb patiula: el millor és no fer cas, es tracta d'una minoria! . Nosaltres, els catalans i catalanes, els que viuen a catalunya i es senten o no catalans però hi viuen i tributen, cotitzen i paguen com a tals també som una minoria, o és que ningú s'ha adonat??.

2. una cosa es fer "bromes" de mal gust sobre desgràcies alienes, pero altra cosa molt diferent és desitjar-li la mort, la crema conjunta a un territori, a una nació i a tota la seva població.

3. Lògicament el diari no ha publicat directament aquests comentaris ho han fet usuaris, però tant o més reprobables és el fet que aquests mateixos diaris (el mundo, abc i altres) se n'hagin fet ressó, em sembla d'una manca d'ètica i professionalitat impressionant. A més d'una cosa molt més perillosa encara: fomenten l'odi (amb això estic d'acord) pero és que ningú se n'adona que aixo és el que estant intentant? ningú se n'adona que ens estant intentant manipulant?. Tot i això que algú que s'anomena al twitter "Te reviento to er coño" faci comentaris d'aquest estil, veient el seu nom no hauria d'extranyar, pero repeteixo: una cosa és una broma i una altra desitjar amb tant d'odi i d'una manera tant punyet la desgràcia a un poble que està patint una desgràcia com els focs de l'Empordà. Hasta aqui podríamos llegar!! I Anna, costa creure-ho però només cal que ho busquis al google i veuràs tot els que han publicat i fins i tot aquest mateix vespre continuen piulant al twitter. De broma nada, això és xenofobia radical i absoluta.

4. I finalment: si, dissortadament formem part d'escanya; ens agradi o no, però espero que amb gent valenta que s'estimi el seu poble, la seva terra, que vulgui un futur millor pels seus fills i filles, que estigui farts i fartes de pagar peatges, de pagar per tot; de pagar més que en altres llocs del territori, de que les beques de la universitat arrivin amb compta-gotes .... espero que amb tota aquesta gent valenta que trebala per la seva llibertat, aquesta situació tingui data de caducitat i poguem gaudir de la llibertat que tots, independentment d'on provinguem d'on siguem ens mereixem, aqui a la xina i a la conxinxina: Els drets de les persones a la seva cultura, a la seva llengua, a les seves tradicions no es poden retallar.

Bona nit i Molt Bones Vacances a tots.
Fins la propera.

Moderadors: ho sento molt però aquest cop no ho penso traduïr. Demano disculpes però no ho vull fer.

puchinela

Enlace sobre los "comentarios" de los que hemos hablado; publicados en El Mundo; El País, ABC y Libertad Digital!!


http://www.naciodigital.cat/noticia/45024/queme/cataluna/entera/contenido

avepenix

Julio 25, 2012, 00:21:23 am #11046 Ultima modificación: Julio 25, 2012, 00:23:43 am por avepenix
Hola Inma
Jo no he volgut dir k no em creía k no estigues escrit,sino,k no em crec k una persona normal(ósea del pueblo) digues aquestes coses.
Esta clar k es una manipulació
Es un altre manera de enfrentar-nos i de fer la guerra se se enbrutarse  les mans
Salut i força :-*
annma

Kiebres

Cita de: puchinela en Julio 24, 2012, 23:55:51 pm
Enlace sobre los "comentarios" de los que hemos hablado; publicados en El Mundo; El País, ABC y Libertad Digital!!


http://www.naciodigital.cat/noticia/45024/queme/cataluna/entera/contenido


La culpa no es de quien escribe, estan contaminados por el constante bombardeo anticatalan que sufren en tv, radio y prensa, para que alguien pudiera comprender lo que ocurre, deberian traerlo aqui un mes, y eso no es posible.

avepenix

annma

puchineli



avepenix

annma

Marchoso

Cita de: avepenix en Julio 25, 2012, 09:45:09 am
bon dia a t@st  :)

os deseo lo mejor, pero el día es regular para mi.

Mi jefe me ha denegado las vacaciones, asi que solo tendré un mes, pero aún no he decidido a donde ir. También estoy esperando que alguno de los que me debe dinero me diga algo para poder irme. Maldito dinero y maldita la hora en que lo dejé.

Me sigue doliendo las cervicales, tanto que anoche estaba en la piscina a la una de la mañana bañándome. Esto lo digo por si a alguno le puedo dar envidia sana. Al final tomé un par de calmantes y a dormir. Ni un mosquito en toda la noche, lo cual es raro, pero si algo de frio.

Sin mas malos royos, espero que tengais un buen día.

Salam.



furg-Ona

Cita de: Marchoso en Julio 25, 2012, 09:59:23 am
os deseo lo mejor, pero el día es regular para mi.

Mi jefe me ha denegado las vacaciones, asi que solo tendré un mes, pero aún no he decidido a donde ir. También estoy esperando que alguno de los que me debe dinero me diga algo para poder irme. Maldito dinero y maldita la hora en que lo dejé.


Me sigue doliendo las cervicales, tanto que anoche estaba en la piscina a la una de la mañana bañándome. Esto lo digo por si a alguno le puedo dar envidia sana. Al final tomé un par de calmantes y a dormir. Ni un mosquito en toda la noche, lo cual es raro, pero si algo de frio.

Sin mas malos royos, espero que tengais un buen día.

Salam.





Hola Benito! Por el tema de la centralita, yo he trabajado con Luxer Campercar, y me entiendo bien con ellos, son buena gente.
Prueba de llamarles antes de ir!!!
Y como ultimo recurso yo me ofrezco a echarle un vistazo, pero como ultimo recurso pprque mis conocimientos se basan en chapuzas caseras y poco mas!!
furg-Ona.

furg-Ona

Buenos dias familia!!!!!!!!!!! Que poquito queda!!!! Solo me queda un lunes!
Saludos para todos menos para Kiebres y Punping que se van a la playa y no me dicen nada, con lo que nos gustan lo berberechos.
furg-Ona.