[CATALUNYA] Penedes-Garraf ¿quedamos?

Iniciado por JOSEDUCATO, Octubre 31, 2010, 19:58:27 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 5 Visitantes están viendo este tema.

Araok

Quin viatget més maco Amibola... bona epoca ara per anar-hi, sense aglomeracions oi?? I de preu està prou bé...

Des d'on vau sortir per això?? On s'agafa el ferry vaja??

Salut,
No viajo para escapar de la vida; viajo para que la vida no se me escape.

amibola

El preu es com per aquí, les birres son mes cares  :-[
Van sortir desde Barna i la veritat que l'anada molt comode
La tornada una misa marejat del temporal  .loco2
Pero l'illa es molt guapa.
Si la vida se deja yo le meto mano, si no carretera y manta!

Araok

Cita de: amibola en Junio 04, 2013, 14:40:53 pm
Van sortir desde Barna i la veritat que l'anada molt comode


Ok... interessant proposta llavors! Pensava que s'havia d'anar a Marsella o algun punt similar per agafar la linia del ferry en qüestió. Si es així t'estalvies quilòmetres d'autopasta!!

Gràcies!
No viajo para escapar de la vida; viajo para que la vida no se me escape.

tnttgn

carlitosville, estem parlant pel wassap de quedar el dijous. També va x qui vulgui venir eh! ;D ;D

Carabollo

Nois!!! Jo vaig donant senyals de vida!! Com sempre els Dijous impossible escapar-me per coneixeus d'una punyetera vegada. Si al Juliol continueu quedant potser estic mes lliure .confuso2 .confuso2


Au!!
Salut!!

(Ahh....estic fent guardiola pel pernil!!!!! Finet, oi?)

tnttgn

Cita de: Carabollo en Junio 04, 2013, 23:23:43 pm
Nois!!! Jo vaig donant senyals de vida!! Com sempre els Dijous impossible escapar-me per coneixeus d'una punyetera vegada. Si al Juliol continueu quedant potser estic mes lliure .confuso2 .confuso2


Au!!
Salut!!

(Ahh....estic fent guardiola pel pernil!!!!! Finet, oi?)


Al final faren una kddeta alla mateix perque t'hi puguis presentar un dia. Yo vaig passant de tant en tant per allà on la tenies aparcada i fa temps que no la veig.


SAlut!

Inuk

Siiiii un día hem de trobar nos a la zona del pantà-Castellet

Des de Tapatalk.


tnttgn

trobada  de classics a cubelles aquest diumenge. Tinc que averiguar si es a la explanada de davant de la platja, la de davant de la xemeneia de la terrmica o es a la plaça del poble on es fa el mercat.

Sigui on sigui aniré.

salut!

pergio


tnttgn

Cita de: pergio en Junio 05, 2013, 14:36:51 pm
kina llastima! diumenge no puuc!!



Si vols els hi pregunto si poden cambiar de dia ;D

NO PERGIO NO PARTY!!


Jajajajaja. tranqui son 4 gats pero tot i aixi esta guay.


Salut! ;D

le tutu

Avui e estat amb el company pergio!!! Aquet mes no podré assistir cap kedada q feu...estic d tardes llavors l'hi e comentar que el mes que ve si podré i així portare la old bus perquè la veieu;) el diumenge ens veiem a cubelles una avwraçada a tots socis .vwt3

Araok

Cita de: tnttgn en Junio 04, 2013, 21:42:53 pm
carlitosville, estem parlant pel wassap de quedar el dijous. També va x qui vulgui venir eh! ;D ;D


Ok... al final es queda llavors?? Aquesta vegada m'encarrego jo del pernil va...  ;D ;D ;D ;D .baba .baba

Demà parlem de diumenge, potser ens apropem que ho he vist anunciat avui a la rotona això dels clàssics!!
No viajo para escapar de la vida; viajo para que la vida no se me escape.

pergio


tnttgn


pergio