[CATALUNYA] Penedes-Garraf ¿quedamos?

Iniciado por JOSEDUCATO, Octubre 31, 2010, 19:58:27 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 2 Visitantes están viendo este tema.

TANQUE T3

Bona kedada la de ahir!
Ens vam retrobar els de sempre i vaig coneixer gent nova!
I ja hi ha una nova t3, la carthago! molt guapa per cert!
Vinga ens veiem la pròxima.

amibola

Esta vez ni me entere  ???,
espero poder estar la proxima,
mira que vi a Josevivaro, pero
no cai.
Be la propera espero enterar-me
com sempre AMIBOLA  ;D ;D
Si la vida se deja yo le meto mano, si no carretera y manta!

JOSEDUCATO

SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k

TANQUE T3

Venga amibola.... a ver si te vemos el pelo que dicen que te estas preparando para ganar a Kilian Jornet!
Nos vemos! ;)

TANQUE T3

Para que veais lo bien representados que estaba el Penedes-Garraf en la Kedada de Morella








Venga nos vemos en la próxima kedada!

JOSEDUCATO

SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k

amibola

A Kilian no le gano ni que vaya a la pata coja  .ereselmejor .ereselmejor
Jos vivaro te vi cuando bajabas a la kdd, anda ke si lo llego a saber te sigo  ;D
La proxima intentare no perdermela.
Si la vida se deja yo le meto mano, si no carretera y manta!

pergio

buena representacion t3sera a morella!! .palmas .palmas

tnttgn

Aprofitem la eufória. a veure si regularitzem una mica aixo de trobar-nos. La tornada del tanke a les trobades ha portat a dos amics més! .palmas

una trobadeta al més sería la p...a, (la PERA).


La castanyada va estar molt guay. Mica en mica anem trobant-nos y ja no es només una tarda a prop de casa. Encara que sigui així y no en trobades propies de pdes garraf a mi hem fa molta il.lusió estar al costat vostre. Per això un mimo tant com puc ( té calent ) y lo que faci falta perque no passeu fred! .meparto


Fins a a la propera!!! y al lloro!!! que el que no es porti bé o trenqui la porta.......AL ALCASA VAS!!!!!

Araok

Ei Xavi!!!

Us vaig veure divendres quan marxàveu cap a Morella... estava a la Sirena de les Salines! No em va donar temps a pitar que ja havíeu passat!

En relació a les trobades, si que seria bo anar-se trobant però sempre costa organitzar-se per fer-ho. I si es proposés que cada 1r, 2n, 3r o 4t dijous de cada mes es queda, i que hi vagi qui pugui?? Per exemple, el 3r dijous fixe que hi ha KDD, i llavors només s'ha de confirmar en aquest post... com ho veieu??

Salut,
No viajo para escapar de la vida; viajo para que la vida no se me escape.

pergio

a mi em sembla perfecte! per exemple el 3r dijous??

tnttgn

ja ho anirem polint. la cosa es que la meva dona alterna setmanes que treballa dimecres dijous y la següent al revés. Aleshores no podria venir un cop i l'altre si.

quina llástima no poder veure't. si que es cert que era jo, estariem posant benzina.


salut!

TANQUE T3

Penso com el xavi! s'ha de parlar per trobar alguna combinació que pugui assistir el major nombre de persones!
Ara que sóm més gent és el moment de intentar fer alguna cosa més regular!
Venga ens veiem!

Araok

Hola!!!

Poso la informació del lloc que us vaig comentar l'altre dia, on es podria fer un dinar algun cap de setmana. Inclús hi ha a sota una imatge satèl·lit on es veu clarament l'espai que hi ha per poder-nos-hi col·locar tots sense problemes.

http://www.catalunyamedieval.es/esglesia-de-sant-jaume-de-montagut-querol-alt-camp/

Què, ho anem parlant?? Tot i que faci fred aquests dies, si enganxessim un cap de setmana amb sol s'hi pot estar prou bé ara al Novembre...  .palmas .palmas .palmas

Salut,
No viajo para escapar de la vida; viajo para que la vida no se me escape.

tnttgn

Cita de: TANQUE T3 en Octubre 29, 2012, 20:31:23 pm
Penso com el xavi! s'ha de parlar per trobar alguna combinació que pugui assistir el major nombre de persones!
Ara que sóm més gent és el moment de intentar fer alguna cosa més regular!
Venga ens veiem!



si es un dijous fixe que hem vagi bé sempre m'anirá be, si es un dijous fixe que la dona treballi no podré venir mai :'(