[CATALUNYA] Penedes-Garraf ¿quedamos?

Iniciado por JOSEDUCATO, Octubre 31, 2010, 19:58:27 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

jordi_vila

Ei que a mi no m'anava be la setmana passada, a mi demà em va bè, dimecres no li va be a josevivaro i jo dijous no puc. Poseu data i fem, igualment, si no ens va be a cadascu un dia de la setmana que us sembla el dimecres que ve a les 19 o 18'30 a l'esplanada del ceferino per exemple?

Salut!

amibola

Si la vida se deja yo le meto mano, si no carretera y manta!

jordi_vila

Per mi perfecte i gracies per pensar en mi que no m'anava be!!!!!!

Va va patatas, chipirones, almejas, berbereeeechos!!!!!!

sage


JOSEDUCATO

collonut gent! ens veïem la propera setmana, gràcies!!  .palmas
SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k

dangerino

o sigui que dimecres 16 no? em sembla que em deixaré caure i espero arribar abans que marxeu

TANQUE T3

Hola! Yo la semana que viene imposible trabajo de tarde! .lengua2 si al final se queda esta semana i alguien se amina sea el dia que sea me apunto!!  ;)

Carabollo

Epss!!
Un de Castellet i la Gornal que s'apunta al grup Penedès Garraf!!!

Ja direu cosetes!!

El Dimecres 16 no puc pel curro, però si quedem algun altre dia m'ho intentaré muntar.

Salut!!!

amibola

MAÑANA JUEVES 10 KE TAL ?
VENGA UN ESFUERZO Y NOS VEMOS LAS CARAS!
Si la vida se deja yo le meto mano, si no carretera y manta!

jordi_vila

Jo malament rai!!!! Demà tinc una cosa de 19'30 a 21 i un altra de 22 a 23'30 aixi que impossibilissim!!!!!

Va fem quadrant per la setmana que ve

Dilluns           Dimarts             Dimecres                Dijous       
Jordi_vila       Jordi_vila          Jordi_vila                Jordi_vila

TANQUE T3


JOSEDUCATO

Yo mañana nada...tego a la parienta con fiebre,es que trabaja en un cole y se trae todos los virus de los enanos a casa  :P
pero la semana que viene menos el miercoles cuando querais.
SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k

tnttgn

yo intentaré pasarme sobre las 18.30 podre estar poco ratillo pero intentare pasarme.


Saludos!!

riudex

tengo ganas de conoceros pero hasta después del 18 impossible...ya me vendré a la próxima

saludos!
Atravesando el desierto...

TANQUE T3