[MARESME] LOS JUEVES MARISCO Y CAVA PARA LOS DEL MARESME!!

Iniciado por elvira, Marzo 25, 2010, 17:17:22 pm

Tema anterior - Siguiente tema

playa o montaña?? donde prefieres quedar los jueves??

montaña!!
playa!!
en mi casa cabemos todos!!

rixav

rixav

Be... Ja hem fet la volteta... Tornem cap a Montmelo... Fins el proper dijous

Zuricato

Hostia ho veig ara....jo dijous q ve no hi soc pero l'altre no falto! Encara q estaria be parlarho amb una mica d'antelcio jejje o fer un grup de whats tb o algo q a mi no m'arriben notificacions d'aqui ni res...
P cert, aquest finde faig sortida amb la furgo a sopelana a fer surf (no n'he fet mai aixi q sera divertit xD), ja us explicare l'experiencia :)

Salut i km!

rixav

Ostia.. Si explica explica.. La filla de la meva xicota en voldria fer.. Ja m'exllicaras

Zuricato

Ufff, aixo del surf es brutal i adictiu!!! Tambe s'ha de dir que et deixa fet pols, pero satisfet xDD
Quan en sapiga una mica ja li fare classes a la filla de la teva xicota, fare preu amic jajaja

Bakoa

Zuricato

Jo estic de mudança a Puigcerdà....la setmana que ve ja estaré del tot intal·lat a Mataró, així que no falto! i espero que els altres tampoc .loco2

rixav

Jo avui no podia.. La setmana vinent espero que si.. Ara estem d'hospital... A veure com pinta el dijous vinent...

Zuricato

Misho

Bakoa

dons yo me kambiat de kurruuu, ie ls dijous nit treballo... mekaxis en la mar!
si algun dia us molaria fero un divendres, en parlem!

Zuricato

Carai, estem destinats a no trobar-nos...la questio es q no te pq ser un dijous, decidim entre els q haguem d ser el dia i apa, no??

rixav

Ostres jo encara d'hospital.. No se a quin hira pujare al valles...
Per cert aneu a la suefalegre?

Cachopan

rixav