[GIRONA] Calendarios ---- Nº Packs: 12 REPARTIENDO

Iniciado por minyó, Noviembre 02, 2009, 22:06:45 pm

Tema anterior - Siguiente tema

minyó

Cita de: Trencalòs en Enero 12, 2010, 15:43:13 pm
¿alguna noticia al respeto? .... que ..... cada vez está más cerca el diciembre del 2010 y aun no tenemos calendarios.  :)

Cuando lleguen ¿como organizamos el reparto?

;)

De momento toca esperar aún unos días... Parece  que los de correos ultimamente solo vienen a mi casa a traerme cartas de facturas  :-\
Tranquilos, que en cuanto lleguen, os digo algo, y proponemos algun dia para repartir los calendarios.

minyó

Hola a tots!

Ja tinc a casa tots els calendaris que haviem encarregat, són molt xulos, i els calendaris petits de taula, pel meu gust, molt pràctics... jeje
Ara toca veure com els repartim, el més fàcil és organitzar una trobada i juntar-nos quants més millor. Per tant, jo us proposo quedar el dijous vinent, dia 21 de gener al voltant de 2/4 de 9 del vespre al parquing del pabelló de Fontajau a Girona. I aprofitar l'entrega dels calendaris per fer-la petar durant el vespre. Jo, portaré cap allà tots els calendaris, però qui no pugui venir, que no pateixi, que ja trobarem la manera, sigui de manera individual, o aprofitant alguna altra trobada, parlem-ho en privat amb els qui no puguin  dijous.

Ya tengo en casa todos los calendarios que habiamos encargado.
Para entregarlos quedaremos el jueves que viene, dia 21 de enero alrededor de las ocho y media en el parquing del pabellon de Fontajau, en Girona. Los que no puedan venir ese dia, que no se preocupen ya encontraremos una solucion, ya sea de manera individual o organizando otra quedada, eso lo hablamos por privado mejor.

Fins dijous

siuranes

Que bé! Jo no podré venir segur....peró la setmana que ve haig de vaixar a Girona, encara no se quin dia, a mitja tarda. Ja et faria un toc.

Salut!!
PRESENTACIÓN DE LA SYNCRO --> http://www.furgovw.org/index.php?topic=153726.0
RESTAURACIÓN T2 (En parada técnica...)--> http://www.furgovw.org/index.php?topic=215036.0

minyó

Ja estan quasi bé tots els calendaris repartits  ;D

Dels que no heu vingut amb alguns ja hem acordat com fer-vos-els arribar,

però en Moortje, " a ver como sincronizamos nuestras agendas porque creo que lo tenemos un poco mal estas 2 semanas que  vienen..." ya veremos, tu tranquilo.

I amb en Ratafia, jo dilluns o dimarts que ve em puc apropar a Flaça sense problema, me dius algo val?

firewheels