[CATALUNYA] [22|23|24|MAY|09] IV FURGOFESTA. OSONA. [FOTOS]

Iniciado por eudaldJ5, Mayo 25, 2009, 22:41:04 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

eudaldJ5

Mayo 25, 2009, 22:41:04 pm Ultima modificación: Junio 09, 2009, 03:02:16 am por eudaldJ5
Per aclamació popular obro el tema ja que ningú s'anima.

La valoració general dels organitzadors va ser que ha sigut una de les millors furgofestes!!!

La recollida de fotos desprès de la xocolatada va ser un èxit!! Gracies a tots German, cullons, helena, pepita, jorest, dani isals, miranda, espikel, i algun que altre mes...hi han 5GB de fotos i vídeos!!!  Però tanta informació tardara temps a ser processada.

Salut!!!


[size=8]FOTOS en http://picasaweb.google.es/FURGOFESTA/IVFurgoFesta#[/size]

----------------------------------------------------------

Por aclamación popular abro el tema ya que nadie se anima.

La valoración general de los organizadores fue que ha sido una de las mejores furgofestes!!! La recogida de fotos desprendido de la chocolatada fue un éxito!! Gracias a todos German, cullons, helena, pepita, jorest, dani isals, miranda, espikel, y algún que otro mes... han 5GB de fotos y vídeos!!! Pero tanta información tardara tiempo a ser procesada.

Saludos!!!

lavall

molt bééééééé!!!!!!!!!!!!!!  ;)

bfff.. no m'aguanto... em fa mal tot!!  .panico

... potser caldria que trenquéssim la rutina
fent algun gest desmesurat,
alguna sublimitat que capgirés la història...

coLL0ons!

jo no aconsegueixo passar les fotos....  .loco2
Felicitats a l'organització qe tot això porta molt de curru!!!!   .ereselmejor
salut!

origuli

Mayo 25, 2009, 22:55:28 pm #3 Ultima modificación: Mayo 25, 2009, 22:58:34 pm por origuli
estoy bastante perjudicado  :P  ha estado demasiado bien...no puede ser...el año que viene tiene que ser peor, no podrá ser mejor!!! joe...
ya quiero furgofesta dentro de 15 diaaaassss

ufff....demasiado bien....demasiado....

solo hice una foto, no tenia camara, fué con el movil, a altas horas de la noche, pero es que no se quienes eran!!! alguien les conoció???


[img=http://img37.imageshack.us/img37/2757/dsc00706a.th.jpg]

salut!!!
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡   JUNTOS    SOMOS   HURACÁN    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Perla Negra

Nens, sou la trovada de referencia a Catalunya per no dir inclus al pais vei, no defalliu. No calen molt dines per fer quelcom increible, nomes cal fer una pinya.
                     FURGOFESTA PER MOLTS ANYS


Ñiños, sois la kdd de referencia en Catalunya por no decir incluso del pais vecino, no desfallezcais. No hacen falta mucho dinero para hacer algo increible, solo hace falta hacer una piña (me encanta traducir literalmente...)
                     FURGOFESTA PARA MUCHOS AÑOS


                                    .ereselmejor
                                      .ereselmejor
                                        .ereselmejor
                                         8)

QUE GRANDE ES ESPAÑA... Y MAS CON MAREA BAJA. (Chumi Chumez)

dofyks

vA ser genial com sempre...pero, k va passar amb la sortida del diumenge?uns quants ens vàrem perdre i encara us busquem....on ereu?

ga-rule

Cita de: dofyks en Mayo 25, 2009, 23:09:22 pm
vA ser genial com sempre...pero, k va passar amb la sortida del diumenge?uns quants ens vàrem perdre i encara us busquem....on ereu?


Jo també em vaig perdre... pensavem que la xoxolatada era al pantà de sau i fins allà que varem anar... de tornada ens anavem trovant a algunes furgos que puaven i baixaven. Semblava una escena dels germans Marx! :-D

lavall

Cita de: coLL0ons! en Mayo 25, 2009, 22:50:01 pm
jo no aconsegueixo passar les fotos....  .loco2
Felicitats a l'organització qe tot això porta molt de curru!!!!   .ereselmejor
salut!


jajajaja  esque anar amb ubuntu... s'ha de ser tanoca!!!! jjajajaa

... potser caldria que trenquéssim la rutina
fent algun gest desmesurat,
alguna sublimitat que capgirés la història...

kaiskan

Y cuando la ''troper'' llegó a casa derrotados a descansar...
Sus familiares y vecinos les dijeron:
-Pensavamos que estavas muerto!!!!
A lo que respondio:
-Y no estava muerto NO NO!!! Y no estava muerto NO NO!!! ESTAVA DE PARRANDA!!! LOLAILOALOLAILOLOAILOLA!!!

M@r

  Hola, me lo he passado de maravilha. GRACIAS .ereselmejor
Furgofesta oeoe!!!!!!!!!!!!!

Saludos  ;)
C:\Users\mariza\Pictures\P1050302.JPG

Cobreti

Moltes gràcies per fer la Furgo Festa!!!! Ens ho hem passat de conya, amb neu i tot!! L'any que ve el 5è aniversari inosaltres també hi serem!!  .palmas  .panico

...quan pugui penjo fotos

Salut!!
Sueños sin rumbo; en páramos quemados, la voz del viento (Uejima Onitsura, 1661-1731)

igor

Si senyor a estat genial la millor kedada que he vist,felicitats a tots als organitzadors i en general a tothom que va participar del bon rollo ,l´any que ve ja podeu contar amb nosaltres.
A veure si aviat penjo las fotos .
FELICITATS!!!!!!!!!!
california coach 2400 D

markintosh


triple 8

buenas,como dice el amigo origuli acabe bastante perjudicat,tanto los organizadores como todos los que estuvieron,magnifico,el ser humano es extraordinario sobre todo los furgoneteros.
los peques no paraban de jugar, reir, llorar,ensuciarse,en pokas palabras en estado salvaje.
la lastima e que no tengo el video de cuando me cai a un agujero lleno de ortigas cuando fui a mear perjudicado,
menos mal,jejejejee
animo gente a por otra furgofesta oeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
La vida es muy sencilla,simplemente vivela.

Wallasmitsu

     Felicitats als organitzadors .palmas, la furgofesta va estar molt guapa gràcies a que vau animar a la penya a que fes coses abans, i a que us ho vàreu currar molt tot el temps pendents de la penya. .ereselmejor
     L'ambient era d'autèntica germanor, ens ho vam passar de conya. La propera em porto el djembé i practiquem el que vam aprendre al taller d'en chiqui! :roll:
     Gràcies als que vau votar la nostra furgo Miss Altres Marques, porta la banda orgullosa i ens veurem l'ampolla de vi a la vostra salut!

     Felicitats de nou, ens veiem l'any que ve a la cinquena!!  .bien

     Salut! Guillem.