[GALICIA] [29|30|31|MAYO|09] Ruta dos Faros da Costa da Morte.

Iniciado por tubarao, Mayo 05, 2009, 19:27:05 pm

Tema anterior - Siguiente tema

tubarao

rakel

Es hablar de comida y aparezco  ;D

Probablemente no vaya todo el finde pero me acercaré a saludaros seguro.
La quedada tiene una pinta estupenda, felicidades a Maite y Jose.

Vacaloura

Boas a todos. Outro máis k se apunta a KDD.

Nos supoño k chegaremos o venres a tardiña pra cear. O de ir ás Sisargas creo k tamén nos apuntaremos, barato non é, pero tampouco e un precio esaxerado...creo eu. Moi boa idea o da churrascada, agora k ven o bo tempo, ben k presta un churrasquiño o aire libre. Levaremos algo pra roer, e tamén viño do ribeiro e licor café. Vemonos.

LISTA DE ASISTENTES

NICK        ADULTOS       NIÑOS        FAUNA         LLEGADA           SISARGAS

1- Tubarao           2                0               0          Viernes noche          SI (2)
2- Colorines          2                0               0      + tarde de lo previsto    SI (2)
3-Tathagata e
   Foucellas           2                0               0          Viernes noche          ?? (2)
4-chinke              2                0               0          viernes  noche?         SI (2)
5-jhavato            1                 0               0             ??                     
6-Kalima_vila  SI (2)                 0              0          viernes??
7-krastis             1?               0               0            viernes                    SI (1?)
8- adolomitica      1                 0               0          Viernes noche            SI (1)
9-Vacaloura         2                 0               0            Viernes                    ??(2)

troita

hola boas.antes de nada pedir disculpas por non ter confirmado ainda se podo ir case sgeuro que non,pero asta martes mercores non o sei fixo.se podo acrecome o sabado cara a noite pero non e seguro por ganas non e .baba.unha pregunta tonta podense levar cans no barco.moitas grazas e perdon pola tardanza e que ando algo liado e teño isto un pouco olvidado por falta de tempo.saudos

Koalys

Disculpad por no volver a dar señales de vida, pero andamos super liados.
Para el finde estamos pendientes de un compromiso ineludible (por desgracia no es este :'( ), así que todavía no podemos confirmar nuestra asistencia. De todas formas, de poder ir, apareceríamos el sábado tarde-noche o como mal menor, acercarnos el domingo a saludaros. Esperamos confirmar lo antes posible...si no es tarde...
Enhorabuena tubarao por la organización  .palmas

Nalua

Nosotros confirmamos asístencia, así que nos sumamos a la lista:

LISTA DE ASISTENTES

NICK        ADULTOS       NIÑOS        FAUNA         LLEGADA           SISARGAS

1- Tubarao           2                0               0          Viernes noche          SI (2)
2- Colorines          2                0               0      + tarde de lo previsto    SI (2)
3-Tathagata e
   Foucellas          2                0               0          Viernes noche          ?? (2)
4-chinke              2                0               0          viernes  noche?         SI (2)
5-jhavato            1                 0               0             ??                     
6-Kalima_vila  SI (2)                 0              0          viernes??
7-krastis             1?               0               0            viernes                    SI (1?)
8- adolomitica      1                 0               0          Viernes noche            SI (1)
9-Vacaloura         2                 0               0            Viernes                    ??(2)
10. Nalua            2                  0               0          Viernes noche             ?? (2)
uNHa FLoR, DuaS FloReS, TReS FLoReS.... Ai KaRaLLo uN ToXo !!!!

http://www.fillosdebreogan.es

foucellas

Boas Nalua!!!

Xa nos chameremos para quedar para o venres se vos parece ben

Unha aperta

PD: Koalys me alegro q podais venir, si es el caso, el sabdo de noche eso quiere decir q toda va fenomenal  .palmas
Blog de rutas por Galicia en furgoneta camper. Pincha en la imagen

Nalua

Claro,  venres os chamamos, que sinon perderémosnos.
Xa vos contaremos o que nos pasou nos Ancares , Ains    :roll:

Chedi

Hola a tod@s.
Soy nuevo por este foro, me gustaria saber si las kedadas son para furgos vw o para cualquier aficionado a llevar la cama acuestas.
Un saludo
""esmajaaare, eitedesmajaaareee,eitedesmajaaareee, contralapareeede""
                         ""todo lo que me gusta es ilegal, es inmoral o engorda"
          Miembro del club "Infieles

colorines

Cita de: Chedi en Mayo 26, 2009, 02:08:11 am
Hola a tod@s.
Soy nuevo por este foro, me gustaria saber si las kedadas son para furgos vw o para cualquier aficionado a llevar la cama acuestas.
Un saludo

Te puedes venir incluso en canoa...

Krastis

Buenas chedi, las kdds son abiertas a todo el mundo, asi que , animate y pasate, que seguro que lo pasas bien, un saludo

tubarao

Esto se anima  ;D ...... a este paso la zona de dormida del viernes se va a quedar pequeña  :-\
Todo será arrimarse más al vecino

tubarao

Nalua

Si viene en canoa, le hacemos la ola!!!!

Se ha entendido el chiste?  :P