[CATALUNYA] [21|FEB|09] B.S.V. II CALÇOTADA MORELLENCA

Iniciado por MO, Febrero 03, 2009, 12:19:27 pm

Tema anterior - Siguiente tema

coca

mo soy el coca me apunté pero no estoy en la lista,soy novato y no se como hacerlo AYUDADME

xolo

Cita de: coca en Febrero 09, 2009, 21:37:48 pm
mo soy el coca me apunté pero no estoy en la lista,soy novato y no se como hacerlo AYUDADME

lo siento no habia visto tu mensaje.
pero tiene facil solucion
   NIK                     ADULTOS                       PEKES
1.cresteo                          2                           1?
2.danikraft                        1
3.xolo i mo                         2
4.mak                                 2
5.perla negra                     2                           
6.cobreti                            2
7.txetxu                             2
8.ppeerriiccoo                     2                         1 (4años)
9.NETU                               2
10.NANIX                           4
11. sunamy family              2                           3
12.jordiwagen                   2
13.coca                              2

Uploaded with ImageShack.us

MO

NIK                     ADULTOS                       PEKES
1.cresteo                          2                           1?
2.danikraft                        1
3.xolo i mo                         2
4.mak                                 2
5.perla negra                     2                           
6.cobreti                            2
7.txetxu                             2
8.ppeerriiccoo                     2                         1 (4años)
9.NETU                               2
10.NANIX                           4
11. sunamy family              2                           3
12.jordiwagen                   2
13.coca                              2
14.dofyk's & sirene            2
o follem tots o tirem la puta al riu!!
odio la banda sonora de "TITANIC"
i a todos los que dejan a su perro suelto

dofyks

oi k si???? ahir ho vam comentar amb " la almuada" i es el k millor podem fer....començar el dissabte al morell i acabar on fagi falta!!!!

MO

o follem tots o tirem la puta al riu!!
odio la banda sonora de "TITANIC"
i a todos los que dejan a su perro suelto

duee

jooooooooooooooooo jo no puc venir ... un fenomen meteorologic ma xafat uns quants caps de setmana, el dissabte passat va caure un llamp al campanar del costat de casa i va fer baixar mitg taulat si agues estat aixo no hem preocupa pero la corrent va entrar a casa comptadors de la llum rebentatns, pc cremat, telefons cremats, res mes per sort l'unic es que quan es va trobar un tubo de l'aigu aprop el llamp va descarregar la qual cosa va provocar un forat a la paret del menjador i tot inundat d'aigua ... + sense caldera a causa de la presio que li va fotre al conducte de l'aigua ... per tant que suposo que am mon pare tindrem feina per uns quants caps de setmana per arreclar el desgavell pero bueno

espero que ho passew de lujo !!!! ....

xolo

ostia quina putadaaaaaaaaaaaa

si et conbe algo fot un crittttttt

salut

Uploaded with ImageShack.us

cresteo

et dic el mateix duee, si et cal alguna cosa, diga'm-ho.

Cobreti

osti duee!!!  :-\  quina p#tada!!!  Espero que ho puguis resoldre tot ben aviat, ànims!!  .bien
Sueños sin rumbo; en páramos quemados, la voz del viento (Uejima Onitsura, 1661-1731)

nanix

Dofyk's cabró!!! No és senzill amb la genètica que arrossego mantenir la linia... havia començat la tarda malament però ara... que cabró!!!

Tot un plaer tenir-vos per aki!!! Jo hauré d'estar per la tarda a la rua i per la nit al CLIXÉ posant música però pel matí tot vostre!!!

Petons i fins aviaaaaaaaaaaaat!!!

http://www.youtube.com/watch?v=8XmqvYlWzQM&feature=related

jordiwagen

Cita de: duee en Febrero 10, 2009, 14:30:27 pm
jooooooooooooooooo jo no puc venir ... un fenomen meteorologic ma xafat uns quants caps de setmana, el dissabte passat va caure un llamp al campanar del costat de casa i va fer baixar mitg taulat si agues estat aixo no hem preocupa pero la corrent va entrar a casa comptadors de la llum rebentatns, pc cremat, telefons cremats, res mes per sort l'unic es que quan es va trobar un tubo de l'aigu aprop el llamp va descarregar la qual cosa va provocar un forat a la paret del menjador i tot inundat d'aigua ... + sense caldera a causa de la presio que li va fotre al conducte de l'aigua ... per tant que suposo que am mon pare tindrem feina per uns quants caps de setmana per arreclar el desgavell pero bueno

nen si vols et deixo la caravana!  .brinda

Txetxo

Duee, nano, ja saps on estic, si necessites el que sigui, mà d'obra, sostre, cuina,... el que sigui fes-m'ho saber, ok??

duee

tranquils tot està mes o menys solventat e estat uns dies anant-me a dutxar a casa dels colegues (perque no tenia aigua calenta) pero l'ho de més ja està tornant a la normalitat, sols queda una ma de guix i una ma de pintura ... i arreclar 4 cosetes pero vaja tranquils sols agrairvos la vostra hospitalitat, aixo son amics !!!

i es que la bsv es forma a base d'amics !!

eudaldJ5

Cita de: duee en Febrero 10, 2009, 14:30:27 pm

Jo quedo una mica lluny de girona... pero per lo que necesitis nomes cal que ho diguis!!
Si et falten eines, nose una bastida petita, o algu semblant, tinc algunes cosetes.
Salut!!! 

dofyks