FURGONETER@S GALLEGOS

Iniciado por arzaia, Enero 26, 2009, 22:10:00 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 20 Visitantes están viendo este tema.

GUMER3

Cita de: pepedafonte en Septiembre 08, 2010, 14:02:19 pm
Ben, pois me respondo a min mesmo: o concerto foi espectacular (o son algo malo, xa sabemos que esas carpas...  :-\). Obús foi xenial, qué enerxía ten esta xente, son os putos amos!. Despóis decidimos durmir alí mesmo, na explanada que hay o lado. Preguntamos se podíamos durmir alí coa furgo e non puxeron problema ningún. Incluso había unha tenda de campaña. Ningúen nos molestou e eso que eramos so tres vehículos na tremenda explanada!.  ;). Pola mañán nos despertaron cos puñeteiros foguetes da festa!, qué puta costumbre esa dos foguetes... ¡e en pleno verán e ourense ardendo por todas partes aqueles días...!  .loco2


Pepe estas hecho un rokero profesional... y los foguetes habia que meterselos al fogueteiro por donde le quepan todos y encendidos, q no estaban los dias para los foguetes con lo que ardia... pero claro ... "es tradición"y con esto parece que se puede justificar todo jejejee    .sombrero

GUMER3

Cita de: t3 en Septiembre 09, 2010, 20:00:50 pm
Ben velahí a noticia, asi que ide preparando o peto a partir do 15 de octubre hai que pagar nas autovias do norte de Portugal.
http://www.lavozdegalicia.es/vigo/2010/09/09/00031284048045023190580.htm

menudo error de los portugueses, pagar en su autovias= menos turismo y aumento del coste de transporte interno del pais ... ya veremos en que queda esto y como deja a la hosteleria y comercio portugues esta medida. .lengua2

GUMER3

Cita de: t3 en Septiembre 07, 2010, 17:06:09 pm
Acabo de vir de pasarlle a I.T.V. a furgo tal cual estaba en Tui, e dicir co toldo, o portabicis, o Potty a medio encher, a nevera chea de botellas, o portabotellas tirado por ali cheo tamen de botellas, e pasouna sen problemas, tudo bem, non puxeron pegas nin polo toldo nin polo portabicis.
Saudos


.meparto te caerian unas botellas de la nevera en el foso de la itv, no?  .meparto

todaka

Cita de: GUMER3 en Septiembre 10, 2010, 04:37:59 am
menudo error de los portugueses, pagar en su autovias= menos turismo y aumento del coste de transporte interno del pais ... ya veremos en que queda esto y como deja a la hosteleria y comercio portugues esta medida. .lengua2


yo creo que se estan equivocando. los que vivimos cerca de Portugal nos vamos a pensar dos veces el ir allí.Sobre todo si no esta la gente muy enterada de como hacer, no vamos a correr el riesgo de que nos multen.
La opcion de la carretera es complicada, ya se sabe que los portugueses al volante son un poco peligrosos...

t3

Cita de: GUMER3 en Septiembre 10, 2010, 04:40:02 am
te caerian unas botellas de la nevera en el foso de la itv, no?  .meparto
.palmas .palmas no había caido en ello, pero es una idea para el próximo año. .meparto
Un Pobo que non defende a sua identidade está condenado a desaparecer

Dou por perdido o perdido
E recollo o que quedou
E co que me queda vou
Seguindo o meu percorrido


[flash=100,100]http://www.youtube.com/v/0KjZHu-duEI[/flash]

pepedafonte

Cita de: GUMER3 en Septiembre 10, 2010, 04:30:36 am
Pepe estas hecho un rokero profesional... y los foguetes habia que meterselos al fogueteiro por donde le quepan todos y encendidos, q no estaban los dias para los foguetes con lo que ardia... pero claro ... "es tradición"y con esto parece que se puede justificar todo jejejee    .sombrero

Hola socio!. Esa Transit quedou de vicio!  .palmas, a ver cando a vexo en directo!  ;)
Pois tes razón co dos foguetes, manda carallo!, o tipo votou máis dun cuarto de hora tirando foguetes a cincuenta metros de nos e as varillas non facían máis que caer ó redor nosa todo o tempo. Estiven vixiando moi de cerca o tema pois como caera unha na lona do teito facíalle un burato seguro, pois a maioría delas baixaban aínda incandescentes.  Tense dado centos de casos de lumes por culpa dos foguetes e non aprendemos. Ourense ardendo polos catro costados e os energúmenos estes erre que erre cos putos foguetes.  >:(

galead

Buenas!

Ando buscando un líquido limpiador para mezclarlo con agua para el depósito de aguas sucias después de haber estado tiempo seguido usándolo, alguien por aquí sabe de alguna tienda donde puedan tener en A Coruña? Tienda de accesorios camper-autocaravanas?

Gracias y un saludo.

Por cierto pepedafonte, he visto por el foro que haces bolsilleros, sigues dándole al tema, si es así, podría interesarme...
Otro saludo...

Freddy´j

Cita de: galead en Septiembre 10, 2010, 10:55:30 am
Buenas!

Ando buscando un líquido limpiador para mezclarlo con agua para el depósito de aguas sucias después de haber estado tiempo seguido usándolo, alguien por aquí sabe de alguna tienda donde puedan tener en A Coruña? Tienda de accesorios camper-autocaravanas?

Gracias y un saludo.

Por cierto pepedafonte, he visto por el foro que haces bolsilleros, sigues dándole al tema, si es así, podría interesarme...
Otro saludo...


Lo mejor que puedes usar es el liquido del potty, cada vez que lo vacies, le hechas una dosis, un poco de agua y listo.
Te quedara totalmente limpio y sin malos olores.
Yo es lo que uso.
Razonar y convencer, ¡qué difícil, largo y trabajoso! ¿Sugestionar? ¡Qué fácil, rápido y barato!

pepedafonte

Cita de: galead en Septiembre 10, 2010, 10:55:30 am
Por cierto pepedafonte, he visto por el foro que haces bolsilleros, sigues dándole al tema, si es así, podría interesarme...
Otro saludo...

O sinto moito Galead, tiven que deixar o tema, non podo con máis  .loco2. Se queres, axúdote a que os fagas ti mesmo.
Por certo, o depósito ó que te refires de sucias, ¿cal é?, ¿o de grises ou o de negras?, ou sexa ¿fregadeiro ou cagadeiro?  :roll:. E que a resposta de Freddy nunca se me ocurrira: botarlle un pouco de líquido azul ó depósito do fregadeiro para darlle unha limpeza de vez en cando... non está mal, si funciona, claro.  ;)

Freddy´j

Cita de: pepedafonte en Septiembre 10, 2010, 11:47:52 am
O sinto moito Galead, tiven que deixar o tema, non podo con máis  .loco2. Se queres, axúdote a que os fagas ti mesmo.
Por certo, o depósito ó que te refires de sucias, ¿cal é?, ¿o de grises ou o de negras?, ou sexa ¿fregadeiro ou cagadeiro?  :roll:. E que a resposta de Freddy nunca se me ocurrira: botarlle un pouco de líquido azul ó depósito do fregadeiro para darlle unha limpeza de vez en cando... non está mal, si funciona, claro.  ;)


Funciona a la perfeccion, evitas malos olores y que los restos de comida se peguen, tanto a la bajante como al deposito.
Al fin y al cabo es materia organica, restos de comida, grasas y aceites. Pruebalo!!
Razonar y convencer, ¡qué difícil, largo y trabajoso! ¿Sugestionar? ¡Qué fácil, rápido y barato!

pepedafonte

Septiembre 10, 2010, 12:12:26 pm #2440 Ultima modificación: Septiembre 10, 2010, 13:38:17 pm por pepedafonte
Moi boa idea!, probareino!.  .palmas ;)

todaka

Eu tamén probarei o do liquido azul polo fregadeiro. Pinta ben o tema!!

haizkolari

eu tamén m'apunto ...sae un cheiro polo vertedeiro que bota para atrás buuuuuufffff  .loco2
A cabesa nom paaaaraaaaaa!!!!!!

galead

Septiembre 10, 2010, 19:33:52 pm #2443 Ultima modificación: Septiembre 10, 2010, 19:36:51 pm por galead
Eu refírome ao depósito de augas grises,teño unha furgo con depósito de augas limpas e sucias, non teño WC químico nin poti nin cagadeiro similar jeje. Básicamente o usamos para fregar en lavar os dentes a veces. A miña idea é mezclar o líquido en cuestión (botándoo polo fregadeiro) con auga ata case encher o depósito, andar na furgo para batilo ben, jeje e logo vacialo totalmente...

Un saúdo.

Chedi

""esmajaaare, eitedesmajaaareee,eitedesmajaaareee, contralapareeede""
                         ""todo lo que me gusta es ilegal, es inmoral o engorda"
          Miembro del club "Infieles