FURGONETER@S GALLEGOS

Iniciado por arzaia, Enero 26, 2009, 22:10:00 pm

Tema anterior - Siguiente tema

foucellas

Cita de: arzaia en Agosto 05, 2011, 08:39:37 am
Gracias Freddy,ya está localizada.O por lo menos eso es lo que me dice Javi,a ver al final donde acabamos

No rio.... .meparto
Blog de rutas por Galicia en furgoneta camper. Pincha en la imagen

manusolares

Ha habido cambio de planes
Ya sabéis la ventaja de viajar en casa con ruedas
Mañana por la Tarde-noche llegaremos a las termas de OUTARIZ
Si hay alguien le saludare birra en mano
[/b]

foucellas

Menuda ruina de finde ... parece que la semana entra con buen tiempo esperemos que sea asi y el finde podamos salir con la furgo que a este ritmo se nos oxida

Por cierto esta semana pase la ITV con cero fallos  ;D

haizkolari

Agosto 10, 2011, 10:18:21 am #3318 Ultima modificación: Agosto 10, 2011, 11:06:56 am por haizkolari
13 de agosto, Festa das Adegas da Amistade Arraiana de Mandín  mapa  http://maps.google.es/maps?q=Mand%C3%ADn,+Ver%C3%ADn&hl=es&ie=UTF8&sll=41.860356,-7.419205&sspn=0.222456,0.441513&t=h&z=16

A festa das adegas en Mandín, celébrase todos os anos, o sábado anterior ao 15 de agosto. Faise un percorrido polas adegas do pobo, sempre acompañados dun remolque con viandas para axudar a que o viño baixe mellor, e que suba despacio....
http://www.fruga-galiza.org/agv/2011/08/08/a-festa-das-adegas-da-amistade-arraiana-de-mandin/

cómo me gusta ser demasiado gallegooooooo!!!!
A cabesa nom paaaaraaaaaa!!!!!!

ALTAN

foucellas

De vuelta en casa despois de 8 dias visitando la provincia de Ourense. En breve pondre una pequeña cronica.

Saudos  ;)

arzaia

Cita de: foucellas en Agosto 20, 2011, 22:57:55 pm
De vuelta en casa despois de 8 dias visitando la provincia de Ourense. En breve pondre una pequeña cronica.

Saudos  ;)

Genial  .palmas estoy deseando leer la crónica.Este Xerome en cuanto te despistes te roba la furgo.
Sara sin Javi. VIVA CUNTIS,VIVA CUNTIS!!!!!!!

LOSTREGO3

Nos levamos mais de dous meses que non paramos coa furgo, 20 días na Bretaña e Normandía, voltamos para a ría de Aldán, a ponte en Guimaraes e Bracalandia e este finde en San Vicente do Mar ...... cando compramos a furgo non contabamos con utilizala tanto.
Falando de Guimaraes recomendo 100% o Camping Municipal da Penha. Pagamos menos de 10€ o días con dous nenos e electricidade, ten piscina e está nun monte espectacular cheo de grutas. Desde o alto do monte podes baixar a vila en teleférico (4,60€ adulto, 2,60€ nenos de mais de 4 anos ida e volta), se tedes portabicis podedes baixar en bici xa que o teleférico ten cabinas especiais para levar bicis ...... temos que voltar a Guimaraes  .ereselmejor

*imagen borrada por el servidor remoto

javicouto

A nosotros también nos gustó mucho ese camping.Fuimos un día en vacaciones huyendo del calor y nos pasamos la tarde en la piscina nosotros 2 solos porque casi no había gente.Me quedaron ganas de usar el teleférico.Es uno de los campings que tengo anotados para cuando decidamos bajar un poquito mas con el peque por Portugal

arzaia

:P el comentario anterior quería ponerlo yo y no me di cuenta de que estaba la cuenta de Javi abierta y no la mía.Pues eso un sitio genial.Por cierto LOSTREGO3 qué tal con niños por la Bretaña???Nosotros fuimos los dos solos por Bretaña y nos encantó,me pareció un sitio para volver,pero ahora con el peque recién llegado  habrá que esperar.
Sara sin Javi. VIVA CUNTIS,VIVA CUNTIS!!!!!!!

Coke

q bueno lo del teleferico con las bicis!  :)

LOSTREGO3

Cita de: arzaia en Agosto 22, 2011, 09:17:54 am
  :P el comentario anterior quería ponerlo yo y no me di cuenta de que estaba la cuenta de Javi abierta y no la mía.Pues eso un sitio genial.Por cierto LOSTREGO3 qué tal con niños por la Bretaña???Nosotros fuimos los dos solos por Bretaña y nos encantó,me pareció un sitio para volver,pero ahora con el peque recién llegado  habrá que esperar.

Con nenos tes que ir o seu ridmo, tivemos que botar 3 días en S.Sebastian por ter  un virus o pequeno (15 meses). O máximo de km o día foi de 600.... e por suposto visitar moito espacio aberto e moi pouco museo.
Tamén para dormir usamos os campings, furgo-perfectos e hoteles Formule 1 (29-39€ por habitación) cando facía mal tempo. Os meus fillos dormen sempre mal, pero de viaxe acababan tan baldados que durmian mellor que na casa  .ereselmejor

O que mais lle gustou o maior (4 anos) foi o elefante de Nantes. Unha volta de 45 min costa só 7 € para os adultos e gratis para os nenos menores de 4 anos  .palmas

Tamén nos pareceu impresionante o cemiterio americano da praia de Omaha en Normandía, o Monte St. Michel, Sant Maló, La Rochelle, os castelos do Loira.....
O norte de Francia pareceunos barato comparado co resto do país e a xente encantadora.

A vida e a morte...

foucellas

javicouto

Habería que bombardear ao concello con mails avisando que se converten en lugar non grato para gastar os nosos cartos...

PituFeitor

+ 1      activismo virtual xa!!
be camper mai fren