[CATALUNYA] [23|24|25|ENE|09] ON TOUR 2009 TERRES TARRAGONINES [FOTOS]

Iniciado por RAMOVIL, Enero 25, 2009, 19:13:02 pm

Tema anterior - Siguiente tema

trikki

Cita de: SANDRAT3 en Enero 31, 2009, 13:51:19 pm

jo vull, jo vull

estic rumiant que faig :roll:

va sandriki rastamana, apunta´t, ese espiritu palomekeeeeeeeee!

SANDRAT3

Cita de: trikki en Enero 31, 2009, 15:58:42 pm
va sandriki rastamana, apunta´t, ese espiritu palomekeeeeeeeee!

pues mira, me rajo, no vindré tot i que un dancing dancing reggae .baba en vatros ha de ser brutal .meparto
a l'atzar agraeixo tres dons: haver nascut dona, de classe baixa i nació oprimida. I al tèrbol atzur de ser tres voltes rebel

com la nit cara pigada, com la foscor ben morena

trikki

Cita de: SANDRAT3 en Enero 31, 2009, 19:15:01 pm
pues mira, me rajo, no vindré tot i que un dancing dancing reggae .baba en vatros ha de ser brutal .meparto

com diu un dels mes ancians del foro: "si no hay huevos no hay huevos" :p

jo tampoc hi vaig anar, "compromisos sociales ineludibles" tusabe?

triple 8

doncs nens os hu vau perdre concert collonut en kompañia de primera
a la bateria origuli,baix nuri,teclats alba miss de xumet,a la guitarra xumet,percusio pere petit lamo de la furgo harley,laltre teclat  e instruments de vent m@r i a la veu un tant distorsionada pels trujis dherba triple 8,propera actuacio furgofesta 09.
apa nens per un altre dia ja sabeu reggea reggae. .rasta
salut.
La vida es muy sencilla,simplemente vivela.

SANDRAT3

Cita de: triple 8 en Febrero 01, 2009, 17:39:56 pm
doncs nens os hu vau perdre concert collonut en kompañia de primera
a la bateria origuli,baix nuri,teclats alba miss de xumet,a la guitarra xumet,percusio pere petit lamo de la furgo harley,laltre teclat  e instruments de vent m@r i a la veu un tant distorsionada pels trujis dherba triple 8,propera actuacio furgofesta 09.
apa nens per un altre dia ja sabeu reggea reggae. .rasta
salut.

com que fins furgofesta, mare meva :o, trobes que mos verem antes ;), jo vull fer un dancing dancing en vatros .baba
a l'atzar agraeixo tres dons: haver nascut dona, de classe baixa i nació oprimida. I al tèrbol atzur de ser tres voltes rebel

com la nit cara pigada, com la foscor ben morena

BOXER57

Pues res a preparar una mini quedada penseu queprimer be MONGAT 7 i 8 del 3.

origuli

Riggi Riggi!!!

Os voy a contar una historia!!! Un buen lunes de nosequemes, un par de tiosbuenos cojieron una furgui pa ir a dar una vueltilla por el prepiri catalan, de ahi, que en una conversacion saliera la palabra ONTOUR!!! i dijimos que teniamos que seguir haciendo...
la palabra ONTOUR ha ido adquiriendo proporciones en estenuestroforo...cosa que es preciosa, inimaginable... simplemente bonito de vivir...de ahi a que sigan haciendose miles mas...ya sean todos juntos/as como cada uno particularmente con su furgui...

este fin de semana con este tiobueno y su chica, decidimos hacer nuestro segundominiontour, pero la lluvia y la niebla nos hicieron cruzar rapido el Parc Natural del Montseny, y tirar pa Mataró... una gran familia nos acojió en su casa, y una gran compañia llegó passadas las horas... simplemente genial...

riggi riggi...a manta...yerbaguena pa la vena... y riggi riggi...hoy fideuà y pa casa!!!

salut y hasta la vista!!!
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡   JUNTOS    SOMOS   HURACÁN    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

heinekenT3

ei familia!!!!!molt nones a tots...potser soc l'ultim a donar la nota del on tour...pro aixi tinc menys coses a explicar. nomes vull donar el meu suport a tots akells k vamn moven aket esperit de fernos reunir a tots k sembla molt facil, pro em sembla a mi k uns kuants ja saben de k va....per la gent desconeguda, per les noves amistats, ls nous furgoperfectos i per tots nosaltres pk somos los mejores!!!!
aupa las furgonetas!!!aupa la gente k las lleva!

P.D: seria molt demanar un menu mes variat per la proxima kedada...no es k sigui vegeteria...pro menjar 3 dies carn es per aborrir...jo us proposu fer una paella o una fideua...o un arros de furgoneta!!!!
LAS NUVES ESTAN MUY INQUIETAS...

Furgofesta OOOOOEEEEEE!!!!!!!!! FURGOFESTA OOOOOEEEEEE!!!!!!!!!!FURGOFESTA.  OOOEEEEEEEE? FFA OE OE!!!!

http://picasaweb.google.com/FURGOFESTA videos a youtube furgofesta. http://furgofestablogspot.com

trikki

vale pere! arros de furgoneta verda!!! :p mes vegetarià impossible :p

fora conyes, estoy dacueldo, per la propera podriem preparar un concurset de paelles o somzinlaikdis

triple 8

yo encara falto per penjar unes fotos ,cuan tingui un twemps laes pejo ,em quedan pokes.
salut

heinekenT3

pues home un grup de jurats sempre i es no? jaja mira k jo m'apunto a tot eh....
LAS NUVES ESTAN MUY INQUIETAS...

Furgofesta OOOOOEEEEEE!!!!!!!!! FURGOFESTA OOOOOEEEEEE!!!!!!!!!!FURGOFESTA.  OOOEEEEEEEE? FFA OE OE!!!!

http://picasaweb.google.com/FURGOFESTA videos a youtube furgofesta. http://furgofestablogspot.com

eudaldJ5

que pasa gent????   que no sabeu penjar les fotos o ke???  amb l feina que vaig tindre...
va dirigit especialmente a dau i fitxa...sandrat3...aix aix.... que us fare pam pam al cul!!!

triple 8

ey eduald tio que tal,jo encara les tinc que penjar pero aixo del picassa com que no se com va ja les penjo aqui pero en altyre moment que men vaig a kurrar
salut

BOXER57

Ei gent comenseu a preparar les furgos que ja queda poquet per mongat habiam si ens tornem a junta totom.

kixotesk

Noies/s... sento el retard però hem estat de reunions i sembla que serà complicat fer el documental sobre la vostra filosofia de carretera... tanmateix, he fet una espècie de reportatge amb el que vam gravar a margalef... espero que us agradi!... Us truquem aquesta setmana. Ptons!
Per cert, les fotos són increïbles.

Lorena

http://www.youtube.com/watch?v=p06CvLlzYZ0