[CATALUNYA] [23|24|25|ENE|09] ON TOUR 2009 TERRES TARRAGONINES [FOTOS]

Iniciado por RAMOVIL, Enero 25, 2009, 19:13:02 pm

Tema anterior - Siguiente tema

soriano

hola gent
dema pot ser el gran dia despres d´haver vist ja 5 furgos dema tinc 3 visites tancades per veren 3 mes i totes per menys de 10000e com em va dir el ramon
de moment de les que he vist m´interesen 2 una per 7500 pero ja esta venuda la va comprar la persona que anava devant meu i l´altre per 10500 amb aire pero la cale fa tonteries i la lona del sostre esta una mica xunga!!
dema veure una amb el motor nou amb factures de fa 6 mesos i 9000km veurem que tal esta de la resta pero aixo del motor nou es interesant ja us explicare que tal a anat tot!!!!
presentación y restauración de la ferralla
http://www.furgovw.org/index.php?topic=219911.msg2179490#msg2179490

Dau i Fitxa

que bé Soriano!!! que tinguis sort!!! i ja saps que si tens cap dubte, estem per aqui... en lo que poguem...

un petonet!!!

per cert gent... ahir es va comentar algo de preparar un on tour per terres gironines.... algú s'atreveix a dir la primera paraula????

TONEEEEETS

----------------------------- i com diu Lavall: Ahora en imperativo legal:

Que bien soriano!!! que tengas suerte, y ya sabes,q ue si tienes alguna duda, estamos por aqui.. para lo que podammos.

Un besito

Por cierto gente... ayer se comentó algo de un on tour por tierras geroninas... alguien se atreve a decir la primera palabra???

SITOOOOOOOOOOS

lavall

Enero 30, 2009, 15:00:28 pm #123 Ultima modificación: Enero 30, 2009, 15:04:46 pm por lavall
http://es.youtube.com/watch?v=MJ-1oFOEkeE&feature=channel

;D

soriano, aquest no li ensenyis a l'Andrea (es diu així, oi? ???) que es farà enrera amb el tema de la cali!!
xDDDD

espereeem notícies! ^^

... potser caldria que trenquéssim la rutina
fent algun gest desmesurat,
alguna sublimitat que capgirés la història...

trikki

Cita de: Ves en Enero 29, 2009, 09:11:49 am
ve doncs como ya he abierto la veda, en otro post

esta se la dedico a trikki

NO APTO PARA MENORES. con los 5 segundos primeros hay bastante

http://es.youtube.com/watch?v=Tuzna04BofM

en este no lo vera tanta gente jijijijijijiijii

juasquecabron :D

a palabras sordas oídos necios nen, que lo meu va ser un pet sorpresa... :D

soriano

heyyy!!!!
vaig ser jo qui va dir d´anar a terres gironines!!!
em moro de ganes de tornar a sortir si algu s´anima podem fer un ontour si no podem fer algo en petit comite!!!
presentación y restauración de la ferralla
http://www.furgovw.org/index.php?topic=219911.msg2179490#msg2179490

trikki

Cita de: RAMOVIL en Enero 29, 2009, 17:59:16 pm

Ontoureros ???   
Ontourero-- Individu membre d'un col·lectiu de sense sostre, disposats a recórrer quilòmetres comunicant-se per mitjà d'un walkie, sense preguntar on anirà a para en aquesta marxa, amb l'únic fi d'unir-se a la resta del col·lectiu al final del trajecte i compartir menjar i beguda, acompanyant tot això amb riures i bon rotlle.

Ontourero-- Individuo miembro de un colectivo de sintecho, dispuestos a recorrer kilómetros comunicandose por medio de un walkie, sin preguntar la dirección ni el sentido de esta marcha, con el único fin de unirse al resto del colectivo al final del trayecto y compartir comida y bebida, aderezando todo esto con risas y bon rotlle.

ooooooooooooh Ontourero, typical espanish matador :D

eudaldJ5

Cita de: BOXER57 en Enero 29, 2009, 12:33:54 pm
Collons Elena jo no vaig probar ni un crep, aquesta gent de pasta. .meparto .meparto

Tio... tu estaves sobant!!! que vaig repartir a qui en va demanar. I podien escollir entre xocolata...mel o mermelada de maduixa!!!

Cita de: triple 8 en Enero 29, 2009, 12:27:52 pm
jo els vaig provar,i estaban bonissssssssssssssimsssssssssssssss,ja es podrian dedicar ,de aqui a poc els veiem a les fires arreu de catalunya,
I KDD CREEP A SANT CELONI 09.
SALUT

no lis la troca... que a sant celoni...20 furgos per el montseny...esteu sonats!!! un dissabte...ple d pijapins i nomes dos carreteres... jo faig un camp base i pujo amb moto, vale???

Després de veure com la lena..penja vídeos intims... com a "sugerencia", ha sortit el següent video... crec que tots hauríem d'aprendre..per ser realment furgoneteros!!!
http://es.youtube.com/watch?v=8-MPBxesTsc&feature=related

triple 8

ey kompanys pel que estigui interesat avui al clap a mataro concert de Emeretians reggea jamaica entrada anticipada 6 euros 8 a la porta,jo he trobat kangur pels nens jejejejejjejjjj
salut i reggea.
La vida es muy sencilla,simplemente vivela.

SANDRAT3

Cita de: triple 8 en Enero 31, 2009, 10:14:39 am
ey kompanys pel que estigui interesat avui al clap a mataro concert de Emeretians reggea jamaica entrada anticipada 6 euros 8 a la porta,jo he trobat kangur pels nens jejejejejjejjjj
salut i reggea.

toooooooooooooomaaaaaaaaaaaa :o
kdd movimiento rastafari .borrachos .rasta .salta
a l'atzar agraeixo tres dons: haver nascut dona, de classe baixa i nació oprimida. I al tèrbol atzur de ser tres voltes rebel

com la nit cara pigada, com la foscor ben morena

M@r

Cita de: triple 8 en Enero 31, 2009, 10:14:39 am
salut i reggea.

Super!!! Gracias triple,    ;)
C:\Users\mariza\Pictures\P1050302.JPG

marius

ho! quina lllastima, cau llunyet i ja he fet plans...   :(   
passeu-ho bé!

trikki

triple 8

collons la que se esta lian...de moment som origuli,xumet&the parenta,heineken t3,m@r,trikki,triple8..........algu mes sapunta que la liarem parda
reggea reggea reggea
La vida es muy sencilla,simplemente vivela.

SANDRAT3

a l'atzar agraeixo tres dons: haver nascut dona, de classe baixa i nació oprimida. I al tèrbol atzur de ser tres voltes rebel

com la nit cara pigada, com la foscor ben morena