[BARCELONA] Compra conjunta calendarios Barcelona

Iniciado por cresteo, Diciembre 19, 2008, 23:53:58 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

cargolina

 Cresteo, porto fora de Barcelona tot el mes de febrer, treballant fora. De seguida que torni per Barcelona passaré un dijous a buscar els calendaris. Disculpa pel gran retràs en recollir els calendaris, però la feina és la feina...Gràcies!

KiKiVan

Hola companys,

m' agradaría saber com està el tema dels calendaris, si em de començar a fer cap transferència, o si ja han arribat.. Gracies.

Records a tothom!

cresteo

buenaaaaaass ,furgovw està en condicions d'enviar-nos els caelndaris.

si us plau els que esteu apuntats a la llista,envieu-me un privat que respondré amb el num de compte:
ingressos amb el NIK molt important.
el plaç d'ingrés, fin el 10 de Març, us dona temps ,no?
si us plau, els que us heu apuntat a la llista no us feu enrrere, per respecte als companys, que es quedarien sense.
si hi ha algu que no estigui a la llista pero vulgui calendaris, no hi ha problema ,que m'envii el privat igualment
ok?

Chevere



yeahhh Cresteo..oído ;D
tens un privat, merci per la feinada novament.... ;)

Ens las veiem a la montanyeta .palmas

kpd

Cita de: alacabezadel75 en Febrero 21, 2009, 19:09:02 pm
Si no los tienes debes ir a montjuic y quien te los das es Cresteo (Ferran) deberias saberlo, al menos solo para agradecerle el esfuerzo, que ir de sube y baja con los calendarios tambien es un palo.


Yo le merezco todos mis respetos y mis agradecimientos a Cresteo (Ferran), solo que no leo el foro tan a menudo y se me escapan cosas. Intentaré subir la proxima semana a Montjuïc, hoy no puedo. Animos y gracias!!

alacabezadel75

Cita de: kpd en Febrero 26, 2009, 13:30:38 pm
Yo le merezco todos mis respetos y mis agradecimientos a Cresteo (Ferran), solo que no leo el foro tan a menudo y se me escapan cosas. Intentaré subir la proxima semana a Montjuïc, hoy no puedo. Animos y gracias!!


;) ok, pues un dia de estos nos tomamos unas birritas

cresteo

tots els que han pagat tenen els seus calendaris reservats, aquest dijous els pujo a montjuich.
Alerta  ;D si algu mes vol calendaris, tinc més, ja que vaig coincidir amb Luisma(moderador) al pais vasc.
els primers que m'els demani s'els emporta.  :o

Carlos VW

Marzo 11, 2009, 12:44:14 pm #277 Ultima modificación: Marzo 11, 2009, 12:46:04 pm por Carlos VW
Aquest dijous??

Usease, dijous 12?

Que rapidez... ¿Sólo han tardado 2 días en entregarlos? Porque el último día para hacer el ingreso era el 10 de marzo.

Pos bueno, allí estaremos.
Un espíritu noble ensanchece al hombre más pequeño

topecrack


cresteo


Ves

bueno compis aprovecho el hilo para deciros una cosilla

esto va para los que tienen que recoger el calendario de Furgovw,

Canvio de repartidor, los tengo yo, asi que si alguien tiene que recoger los calendarios en montgat, el sabado estare todo el sabado. sino los jueves en montjuic.

quedais avisados por imperativo jejejejejjejejeje

PD: Cunto mas tardeis en cogerlo, no se va a descontar los meses que han pasado   ;D

cresteo

home, jo ja he arrencat els mesos que han pasat ,de tots els calendaris...no els voliau no?

Ves

 .meparto .meparto no siguis cabron que si ara falta algun mes, ens fotran la bronca en aquest cas a mi,  .lengua2

cresteo

Home. per això t'els he donat a tú... a mi em podriem pegar, però Tú en fas dos de mi i no s'atreviràn... ;D ;D ;D

KiKiVan

Buenas!

Per fi he rebut directament de la mà del nostre company VES els calendàris, i desmenteixo que li faltin els messos caducats o que sel's estigui fumant...  .meparto res d' això! No digueu mentides!! jejejeje..

Moltes Gracies VES pel teu oferiment a repartir-los.   .palmas
Que vagi tot molt bé!  ;)

Molts kilómetres i Ràfagues!

P.D.: Els calendaris son molt macus!!