[BARCELONA] Compra conjunta calendarios Barcelona

Iniciado por cresteo, Diciembre 19, 2008, 23:53:58 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

Ves

a canarias una mica mes tard no?? jijiijijijiji

skolani

Home espero que a nosaltres ens arribin avans que s'acabi el mes de gener. Si no que ens tornin la part proporsional .meparto .meparto .meparto

Desaforo

Hola...

Com tenim el tema dels calendaris, estaran per dema passat??? Cresteo manifiestate...  .loco1 .baba ;)

Ves

TOC, TOC, Cresteo??????  .confuso2

aixo sera que ha començat a currar  .meparto .meparto

cresteo

ei gent!
sento no haber-me conectat avans, estaba gastant els ultims dies de vacances que em devien...a la muntanya hi ha poc wi-fi.
en fi, ara em posso al dia i sento comunicar-vos que, per a sorpressa meva no hi ha cap rebut de correus a la bustia.
Encara no m'han enviat els calendaris, i no tinc cap privat del sr. Luisma, l'encarregat de l'enviament.l'ingrés està fet del dia 11 de gener, aixi que no sé a que respon aixo.
aixo vol dir més maldecaps per a mi, si no en tenia prous.
nois ,ho sento, us aniré informant.

subiyama

Ben fet Cresteo, a disfrutar tant com es pugui!!! .palmas

pel que fa a mi no cal que pateixis, que no es crema res, prou mal de cap que et deu suposar montar tot aquest tinglado ;)

Ja informaràs
proverbio touareg:
"Vosotros tenéis los relojes, pero nosotros tenemos el tiempo"

skolani

Tranquil home ja arribarant era per fer una mica de caxondeo despres de veure com estaben els altres post :o :o millor fer una mica de broma!!! molt bona feina i a disfrutar de les vacancetes!!

locovw

Cita de: subiyama en Enero 20, 2009, 17:56:30 pm
Ben fet Cresteo, a disfrutar tant com es pugui!!! .palmas

pel que fa a mi no cal que pateixis, que no es crema res, prou mal de cap que et deu suposar montar tot aquest tinglado ;)

Ja informaràs

a tu et vaig veure baixar fa 2 setmanes d'Andorra, ens vam creuar després d'oliana...jejeje perque la furgo es veu es veu!1!
Carpe Diem, aprovecha el momento y no dejes escapar la oportunidad de viajar con una furgona por el mundo que nos rodea


subiyama

Cita de: locovw en Enero 20, 2009, 20:22:41 pm
a tu et vaig veure baixar fa 2 setmanes d'Andorra, ens vam creuar després d'oliana...jejeje perque la furgo es veu es veu!1!




Doncs ja podrieu fer llumetes no???? ;)

que no més saluden els iaius alemans amb ac!! ;D
proverbio touareg:
"Vosotros tenéis los relojes, pero nosotros tenemos el tiempo"

locovw

Cita de: subiyama en Enero 20, 2009, 20:25:24 pm


Doncs ja podrieu fer llumetes no???? ;)

que no més saluden els iaius alemans amb ac!! ;D



és que si un jeep d'andorra et fa llums...suposo que diràs...que fot aquest andorrà gilipolles fent-me llums!!!
Carpe Diem, aprovecha el momento y no dejes escapar la oportunidad de viajar con una furgona por el mundo que nos rodea


Ves

jo voto pq els creadors del calendari ens enviin la fulla del mes de gener per poder imprimirla que no la podrem veure ni un diaaa

be doncs ja ens comunicaras quelcom del tema si arriven o no, i venvingut al mundo del currele jajajajajajaja

cresteo

missatge del Luisma (el que s'encarrega de enviar els calendaris)
"Los envíos los he empezado a hacer el día 15, pero no todos los días puedo acercarme a correos,
además ha coincidido con el puente y fiesta del 20 de Enero en Donosti."
això es el que em diu(amb permis per publicar-ho)
a més ,té més de 1500 calendaris per enviar i familia per atendre.
Jo vaig pensar que estarien avans perque el mahou em deia que si els teniem avans recollits,ens els enviarien avans...
Aquest dijous no estaran els calendaris. esperem que pel proper,si.
tot i amb això, podeu pujar a montjuich, per anar aprenent el cami, els que no hi heu anat mai  ;D ;D :-*

Ves

Bueno doncs res a esperar se ha dicho.

se que no es culpa teva cresteo, pero cada dia que passa es un dia que es per del calendari, amb els esforços que a suposat fer-ho, trobo que es podia haver organitzat una mica avanç.

En fin aqui mi mas sentido pesame para el fotografo de Enero.  ;)

Plumber

Cita de: Ves en Enero 21, 2009, 14:55:03 pm
Bueno doncs res a esperar se ha dicho.

se que no es culpa teva cresteo, pero cada dia que passa es un dia que es per del calendari, amb els esforços que a suposat fer-ho, trobo que es podia haver organitzat una mica avanç.

En fin aqui mi mas sentido pesame para el fotografo de Enero.  ;)


Doncs em sembla que el de gener sóc jo. mala pata!!! per una vegada que guanyo quelcom...

Per cert... Agú de Vic o rodalies que pensi anar a buscar els calendaris a Barna? és que jo no puc doncs plego a les onze de la nit. Gràcies.

MO

DONS JO COMPRO EL CALENDARI PER QUE M'AGRADEN LES FOTOS
i si arriva a mig febrer, mala llet. a casa ni han 15 calendaris per sapiguer quin dia es i si compro el del foro es per col.laborar i per que les fotos que hi surten m'agraden.....
a mes no arrenco els fulls  cuan ja ha pasat el mes,per que cuan hagi passat l'any el guardo sencer....
gracies per el curro i per la pacienia cresteo :-* :-* :-* :-*
o follem tots o tirem la puta al riu!!
odio la banda sonora de "TITANIC"
i a todos los que dejan a su perro suelto