BARCELONA SUPERSTAR VANS

Iniciado por danikraft, Mayo 27, 2007, 18:55:11 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 3 Visitantes están viendo este tema.

jordiwagen

A mi formigueres ja em va be! Pero si no es aviseu!

eudaldJ5

Eis Jo em retiro, no podré pas, tinc un compromís dissabte.

Ja ens la veurem en una altre ocasió!!

Salut i que gaudiu molt!!


T-Beo

Així doncs cap a Fornigueres falta gent!

http://maps.google.es/maps?saddr=Formigu%C3%A8res,+Francia&daddr=Carretera+desconocida&hl=es&ie=UTF8&ll=42.623792,2.071095&spn=0.002116,0.004823&sll=42.623642,2.070858&sspn=0.002116,0.004823&geocode=Fcg8igIdahUgAClVjD-Re4yvEjGCFpO604NEzg%3BFcZjigIdE5cfAA&t=h&mra=mift&mrsp=1&sz=18&z=18

Quedem al parquing de "d'alt", que diuen que és pla i hi solen haver-hi autocaravanes.

Intentarem sortir cap a les 18, via collada de Toses, (hem de parar a La Molina per recollir el material d'esquí), amb parada al Lidl de Ripoll
No por mucho amanecer me levanto más temprano

FURGOCOMA

Eii perfecta! Sortirem de vic sobre les.vuit si.tot va com a danar. Us faog un truc.o ens.veiem a formigueres.

Salut fins dema!

P.d.: jo aviso per whatsapp a jordiwagen, duee i perlas. German avisa per.mobil a dofyks.
SENSE LES DONES NO HI HA FURGOS!!!

I proximamente.... VIII FURGOFESTA 5, 6 i 7 de Juliol 2013 Inscripcions/Informaciò/Fotos a www.furgofesta.blogspot.com


Murflays

Eeeei penya ens veiem al parking de formigueres akesta nit jejejejee

El forfait el compreu a camp base? Nosaltres arribarem per sopar segurament, pero ja estsra tancst, son 25€ el forfait, no?

dofyks

Gent,

El meu telf es el 687965559 i tinc whatzapp!! busqueuma

[]

duee

Bufff deu ni do quin cap de setmana :) moltes gracies a tots !!

Espero que la caminada d'ahir anes be jejejeje per quan montem una altre trobada ???

dofyks

Siiiii, un cap de setmana de cullons!"!! Bon temps, bona companyi, bon embotit ( gràcies Tries) i una bona caminadeta...

Estic m en Duee que s´huria de repetir més sovint...ja m´anireu informant!!!!

xolo




Uploaded with ImageShack.us

FURGOCOMA

Si menrecordo i linternet xuta penjare las fotos del capde!! Va ser genial!! La trobada que he fet mes esport jejejej
SENSE LES DONES NO HI HA FURGOS!!!

I proximamente.... VIII FURGOFESTA 5, 6 i 7 de Juliol 2013 Inscripcions/Informaciò/Fotos a www.furgofesta.blogspot.com


Perla Negra

Nosaltres vam arribar ahir al vespre després de passar pel "suflée" de Núria...Si ens fessin triar entre Formigueres i Núria ens quedaríem amb Formigueres...No calen més comentaris.

Estic amb tots vosaltres, ho hem de repetir de tant en tant, penseu que els meus fills no tenien molt clar com s´ho pasarien, i el comentari ha sugut "dons  no ha estat tant malament". 8)

QUE GRANDE ES ESPAÑA... Y MAS CON MAREA BAJA. (Chumi Chumez)

bea

Siiiiiiii molt guai!!!!
Nosaltres vam arribar ahir a la nit, després de fer una bona patejada per les Gorges de Carança, realment val la pena, i vam triar un bon dia, amb molt poca gent.  ;)
Quant volgueu repetim, una trobada furgo-montanyera o furgo-playera!!!!  .palmas .ovni

"No heredamos la tierra de nuestros padres, la tomamos prestada de nuestros hijos"

www.aticgrafic.com
www.infomapas.com

T-Beo

Formigueres i LLo

Una sortida amb boníssima companyia. REPETIMOS??











No por mucho amanecer me levanto más temprano

jordiwagen

Que guapos som!

I que be ens ho montem!

Gracies! Fins aviat!.

viajeros4x4x4

Hola BSVs! Cómo van esas rutas?

Nosotros, en Barcelona, con ganas de volver a la vida en la furgo y a punto de presentar el nuevo libro sobre La vuelta al mundo en 10 años. Se llama POR EL MAL CAMINO y cuenta la historia de los seis meses más difíciles de los últimos 12 años de viaje: el cruce por Sudán, Etiopía y Kenia.

En sus páginas y ruta de la buena y, sobre todo, ruta de la mala. Con playas espectaculares, encuentros con desconocidos, animales salvajes y tribus en lugares inolvidables. Y robos, persecuciones armadas, averías en medio del desierto del Sahara, comisarías, Kalashnikovs, escapadas de la policía, inundaciones, algún cruce ilegal de fronteras, sexo, religión, violencia y otras cosas que no tendrían que haber sucedido.

LA VUELTA AL MUNDO EN 10 AÑOS: POR EL MAL CAMINO es el viaje por la mala ruta africana, la más cruda, ese sitio donde tienes que estar preparado para que te ocurra lo inesperado

Les paso las fechas de las presentaciones de estos días.
- 12 de abril Librería Altaïr, Gran Vía 616, Barcelona, 19.30-20.30 hs.
- 13 de abril Llibrería Llamborda, Pi i Margall 100, Caldes de Montbui, 20 a 23 hs. (¡3 horas! habrá tiempo de sobra para contar historias y responder preguntas...)
- 20 al 22 de abril, Fira per la Terra (paradeta en Arc del Triomph o en el Parc de la Ciutadella, ubicación exacta a confirmar)
- 23 de abril, Sant Jordi (paradeta en Rambla Catalunya, ubicación exacta a confirmar)

- 25 de abril, Librería Desnivel, Madrid
- 26 de abril, Librería DeViaje, Madrid

- 02 de mayo, vuelta a la ruta, a Vancouver, Canadá.
- 18-20 de mayo, Overland Expo, Flagstaff, Arizona, Estados Unidos.

Y para quienes estén interesados, aquí les dejo el enlace a los sitios DONDE CONSEGUIR LOS LIBROS DE LA VUELTA AL MUNDO EN 10 AÑOS

Nos vemos por allí! La vuelta al mundo continúa...

*imagen borrada por el servidor remoto
Pablo + Anna + La Cucaracha
La vuelta al mundo en 10 años: escritores en ruta
www.viajeros4x4x4.com
Email: viajeros4x4x4@yahoo.com -
Facebook, & Twitter: @viajeros4x4x4

LIBROS: La vuelta al mundo en 10 años: El libro de la independencia; La vuelta al mundo en 10 años: Por el mal camino; Historias en Asia y Africa