BARCELONA SUPERSTAR VANS

Iniciado por danikraft, Mayo 27, 2007, 18:55:11 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 15 Visitantes están viendo este tema.

eudaldJ5

Cita de: FURGOCOMA en Abril 14, 2010, 19:18:44 pm
Ja tinc la ITV de la vespa passada!!! i a la vespa li donen per 2 anys!!!


brummmmmmm


2 anys putes!!!

Jo nose que fare, de moment tinc la KLE desmuntada... si ho posposeu 2 setemanes...la tindria llesta!!! jejej

un altre cop serà!!!

Si tinc una estona em paso ni que sigui a saludar!!!   Salut!!!

Xavitek

Hola familiaaaaaaaa !!
Tan solo deciros que mi camino en la vida ha cambiado un poquito y que desde hace 2 meses vivo en la isla de Ibiza, sin internet ni dinero........, así que os mando un fuerte abrazo acompañado de una gran sonrisa para todos vosotros a los que quiero un cojón y medio!!
Quiero deciros que esta Isla tan encantadora os espera a todo aquel que quiera visitarla con o sin Furgo, y claro está que yo estaré encantado de invitaros a casa, así que no dudeis en llamarme si es que se os ocurre a alguno venir.
Un abrazo a todos y gracias por lo que para mi habeis sido, sois y siempre sereis.
Salut i Km !!!
Delegació de ¨ses Illes Balears¨


BIHAR LARTE BONAPARTE !!

duee

Pues xavi solo desear-te lo mejor, tu y yo poco hemos coincidido pero es lo suficiente para ver y notar que eras buena persona, espero que por la isla te vaya todo como te mereces, que es de la mejor de las formas.

suerte en todo !!

Opa

Cita de: Xavitek en Abril 15, 2010, 14:25:16 pm
Hola familiaaaaaaaa !!
Tan solo deciros que mi camino en la vida ha cambiado un poquito y que desde hace 2 meses vivo en la isla de Ibiza, sin internet ni dinero........, así que os mando un fuerte abrazo acompañado de una gran sonrisa para todos vosotros a los que quiero un cojón y medio!!
Quiero deciros que esta Isla tan encantadora os espera a todo aquel que quiera visitarla con o sin Furgo, y claro está que yo estaré encantado de invitaros a casa, así que no dudeis en llamarme si es que se os ocurre a alguno venir.
Un abrazo a todos y gracias por lo que para mi habeis sido, sois y siempre sereis.
Salut i Km !!!
Delegació de ¨ses Illes Balears¨


Un besazo, guapetón!
Cuidate mucho y se feliz.
;)
VW T3 Transporter camperizada 1.9 TD 1990

Secta T3era
RID

firewheels

Andá, si se ha vuelto hippie!!!!!!!!!!!!!!!!!  .meparto Una buena alternativa hasta que pase la crisis  .meparto

Cuidate, un abrazo!!!!!!!!!!!!!!

viajeros4x4x4

CONFIRMADO: el 23 de abril, Sant Jordi, estaremos todo el día con nuestra mini paradeta furgoviajera de La vuelta al mundo en 10 años en la PLAZA UNIVERSITAT de Barcelona!

.sombrero .sombrero .sombrero
Pablo + Anna + La Cucaracha
La vuelta al mundo en 10 años: escritores en ruta
www.viajeros4x4x4.com
Email: viajeros4x4x4@yahoo.com -
Facebook, & Twitter: @viajeros4x4x4

LIBROS: La vuelta al mundo en 10 años: El libro de la independencia; La vuelta al mundo en 10 años: Por el mal camino; Historias en Asia y Africa

eudaldJ5

Cita de: Xavitek en Abril 15, 2010, 14:25:16 pm
Hola familiaaaaaaaa !!
Tan solo deciros que mi camino en la vida ha cambiado un poquito y que desde hace 2 meses vivo en la isla de Ibiza, sin internet ni dinero........, así que os mando un fuerte abrazo acompañado de una gran sonrisa para todos vosotros a los que quiero un cojón y medio!!
Quiero deciros que esta Isla tan encantadora os espera a todo aquel que quiera visitarla con o sin Furgo, y claro está que yo estaré encantado de invitaros a casa, así que no dudeis en llamarme si es que se os ocurre a alguno venir.
Un abrazo a todos y gracias por lo que para mi habeis sido, sois y siempre sereis.
Salut i Km !!!
Delegació de ¨ses Illes Balears¨


pero que haces?? te vas a perder furgofesta!!!  bueno y yo pierdo un currante instalador de luz!!!

fuera bromas, un abrazo enorme y espero que todo te vaya de lujo!!  Y bueno a ver si me escapo a ibiza!!!!


firewheels

Cita de: viajeros4x4x4 en Abril 16, 2010, 13:15:17 pm
CONFIRMADO: el 23 de abril, Sant Jordi, estaremos todo el día con nuestra mini paradeta furgoviajera de La vuelta al mundo en 10 años en la PLAZA UNIVERSITAT de Barcelona!

.sombrero .sombrero


Pués allí nos vemos!!!!!!!!!!!  .palmas

Xavitek

GUAPOOOOOSSSSSSSSSSSSSS !!!!  ;)
Ya nada puede ir mal, tan solo hay que saber ver ese lado divertido de todo !!  .sombrero
Ojalá pudiera ir a la furgofesta........., pero creo que todo llegará....., lástima , me hubiese gustado repetir la experiencia de la iluminación callejera,jijiji, pero ahora estoy por iluminarme yo.
Un abrazooooooooo
SALUT i Km....... !!


BIHAR LARTE BONAPARTE !!

Perla Negra

Bé, ja som a casa. Un cap de setmana com sempre memorable. Aquest cop Sergi, t'he guanyat jo com a factor sorpresa, tot i que ha estat renyit fins al final,  2 reventons + 1 queixal superenen a 1 ampollasso al dit del peu, llàstima de graó que quasi em guanya.
Fora conyes, gràcies per tot i en especial als anfitrions el Pau i l'Elena, per l'atrezo. La ruta collonuda, un bon àpat i la cirereta de la cata de birres.

Ens veiem a la III Trobada, que segur serà aquest mateix any.

VULL CONÈIXER JAAAA A LA SORAIA.                                                          8)

QUE GRANDE ES ESPAÑA... Y MAS CON MAREA BAJA. (Chumi Chumez)

jordiwagen

Gràcies guapus! Ho he passat de conya, porto tota la tarda explicant batalletes a l'Helena.

El millor estreno de la vespa que es pot imaginar!

Sortideta en vespa per veure a la Soraya?

firewheels

Quina enveja que hem feu, i jo liat amb compromisos  :'(

duee

Amb un cap de setmana com aquest un s'alegra i dona gràcies a tenir una furgoneta causant de coneixer a persones maravelloses, que amb el senzill fet de menjar, beure, i poc més et fan tornar a casa amb la tristor d'haver-se de despedir pero amb la felicitat d'haver viscut un cap de setmana aixi ... (furgos, vespes, cata de cervesa, i molt i molt bon ambient) --> ole per a nosaltres !!

PD: Tranquils coneixareu a la Sarai !!! i de part seva moltes gràcies per la rosa plena d'espines !!!! jajajajajajaja

eudaldJ5

Gent em vaig quedar amb les ganes!!!  dissabte fent esenografia per una representació, de la llegenda d'una espasa. No vaig poder vindre!!!  Diguem que es una llegenda de st jordi un xic particular, on hi participen 400 persones!!!   Que per cert qui vulgui vindre, divendres 23 a les 21h a la plaça esglesia de st celoni!!!

I mira diumenge per treure'm una mica el mono... vaig canviar les fibres del tubo d'escape de la moto.... al menys vaig tocar moto... .baba
David fes-ne una d'aqui poc...aixi podre estrenar-me!!!

Salut!! i ens veiem a furgofesta!!!

per cert enviare un mail... amenaçant a tot aquell que no s'inscrigui!!  .panico

Que com heu pogut comprovar aquest any entre tots n'estem muntant una de molt grossa!!!

T-Beo

YEPA!! VISCA ELS ANFITRIONS


Moltes gràcies per poder gaudir de cadascun dels vostres defcetes, i dels nostres...
VINGA, no serà per tant.
De veritat gràcies, ha estat molt bé






No por mucho amanecer me levanto más temprano