[CATALUNYA] [BARCELONA] [LOS JUEVES] REUNION SEMANAL LIBRE

Iniciado por cresteo, Mayo 17, 2007, 12:48:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

Chevere

Aviat tornaré a les dues rodes! Encara que em facin putadetes, me les estimo molt! 

Jordi viva la constancia, cuida't molt macu  ;)

Eisssss la montaña resuena jem jem. Hasta dentro de un ratet,
va por ustedes .brinda

Aramys

..jo (o nosaltres no ho se segur encara) baiaxarem un pel mes tard que la cameta esta al metge que no esta fina..  :-\ 

bea

"No heredamos la tierra de nuestros padres, la tomamos prestada de nuestros hijos"

www.aticgrafic.com
www.infomapas.com

Txetxo

Tela Jordi, espero que no sigui res, però com sé de què va, descansa i droga't molt. Una abraçada fluixeta perque no et faci mal.

MultiPowerVan

Cita de: jordiwagen en Septiembre 18, 2008, 11:03:04 am
No podrà ser!!!!

La bicicleta m'ha fet una putadeta i tinc que fer uns dies de repós...
Fisura de costella i esternó... pero bé, empastillat per un tub... va millorant.

Dijous que bé ja estaré bé! Feu una birretes de part meva!

A10

cuidat guapo!!  viam si et recuperes aviat, hauries de pensar en deixar el descens i pasar-te al rally!! jajajajaj

Ya queda menos.........

firewheels

Que has fet Jordi, esque tenies enveja d' aquest ninot  .bici o que?
Cuidat home que si no la dona no et dreixarà agafar la bici ;D

skolani

Ahir nit tranquila(en comperacio amb les 30 furgos del 1 dia que vaig venir) encara que sens van fer cuarts de dues jejejeje.
Bea vull una foto del sofa estraible. Em va quedar la neverita plena de birres akest dijous haure de pujar un altre cop.

etnik

Hola a tots!! perdoneu que irrumpeixi en aquest fil, pero es per donar un comunicat solidari.
Com ja sabeu, el mes de Novembre marxem a Mali, i estem recaudant fons per aquest projecte. Hem posat a la venda unes samarretes molt guapes.
Informeu-vos del projecte a: catmaligirona.blogspot.com
Si algú està interesat en col·laborar, no dupteu en enviar-me un missatge, GRACIES A TOTS!!
La cooperación es la convicción plena de que nadie puede llegar a la meta si no llegan todos.

pintor

cresteo

pintor

cresteo...claro hombre si el tiempo lo permite,no fallare :-*

Dau i Fitxa

naltros segurament si quepujarem... que os trobem a faltar!!!!
un petonás!!!!
per cert, ja os explicarem l bé que s'ho monten els dijous a vitoria-gasteiz... els tios! uns bocatas que están de muerte, asegudets... calentons, amb patatuelas braves... vaja ue no s'están de res!
:-*

jordiwagen

Septiembre 22, 2008, 22:14:33 pm #3838 Ultima modificación: Septiembre 22, 2008, 22:16:08 pm por jordiwagen
Cita de: cresteo en Septiembre 22, 2008, 20:52:54 pm
Jordi , vas a venir?? :o ;D

Pos yo si ! si no plou encar vindré en moto! I el pintor? A ke tb! (TORTILLA!!!)

scooby

yo casi seguro que subo.... para despedirme que ya empiezo las vacacionessssssssss .loco2 por fin ;D
SOCIO nº9