[CATALUNYA] [BARCELONA] [LOS JUEVES] REUNION SEMANAL LIBRE

Iniciado por cresteo, Mayo 17, 2007, 12:48:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

sherpax3

Cita de: Ves en Septiembre 29, 2010, 17:55:38 pm
jajajajajajaja i cuant no puguis tu avisam ami que hos estirare als dos jejejejejejeje

una syncro panelada??

PD: Sherpa no cal que contestis.

Aneu fent, que ja vindrà l'hivern i us clavareu a la miséria...i al fang-neu, hehehe  ;D

Teyla

Gent,
demà no pujo.... no tinc furgo  :'(  :'( :'(
i encara no m'he recuperat psicologicament del fet que el Ves estigui amb "lumbago" desde que em va intentar pujar al sostre de la furgo.........
No us passeu amb la celebració de la furgo de l'Elmachine !!!
petonets

ELMACHINE

Opa

Cita de: Teyla en Septiembre 29, 2010, 22:52:35 pm
Gent,
i encara no m'he recuperat psicologicament del fet que el Ves estigui amb "lumbago" desde que em va intentar pujar al sostre de la furgo.........
petonets

Que li passa a la furgo???

Aixo no es escusa per no venir, et podem anar a buscar.

VW T3 Transporter camperizada 1.9 TD 1990

Secta T3era
RID

RAMOVIL

Cita de: Teyla en Septiembre 29, 2010, 22:52:35 pm
Gent,
petonets

nena tens que venir   pots faltar,
tenim coses que celebrar, tal dia farà,.,.,.,..,.,
portaré pizza i postres. 

XVI KDD FURGOVW 2025
DEL 1 AL 4 DE MAYO
.
INCRIPCIONES ABIERTAS AQUI.

Ves

tranquila que el lumbago segurament, encara no se sap pot ser degut a una fractura de sacro o coxis, posiblement dels dies aquets que hem estat fen el toto amb la bici, en cas de lo contrari si que tindries que preocuparte jajajajajajajajaja vinga puja que sera divertit, no se a quina hora arrivare pero volvere  .ametralla

PD: hey a tots els cacharritos T3 seros Moltes FELICITATS en especial al que faci anys, pero el reste tambe, llastima que no ting temps de fervos un pastis pero per tots vosaltres T3seros

.matasuegras    .tarta   .matasuegras

eudaldJ5

nens!!!  avui us faig el salt!!!  anire a la quedada del maresme que em queda mes aporp de cas, i tenin en compte que la lena surt a les 21h, es lo millor que puc fer!!!  ale que us ho paseu molt be!!

lavall

Cita de: eudaldJ5 en Septiembre 30, 2010, 09:32:29 am
nens!!!  avui us faig el salt!!!  anire a la quedada del maresme que em queda mes aporp de cas, i tenin en compte que la lena surt a les 21h, es lo millor que puc fer!!!  ale que us ho paseu molt be!!

¬¬ no em fotis les culpes a mi, eeeeh!
ja és trist que el primer dia de classe quan em van dir que aquest any els dijous plegàvem a les 21h, el meu cap viatges immediatament cap a Montjuïc... com si plegar a les nou no comportes coses més greus!!!!!!!!!
Bfffff i a sobre... després de 5 hores de parlar d'exclusió i inclusió social, arribar a montjuic i veure tanta feina... m'atabala!!

Au, doncs... !!

... potser caldria que trenquéssim la rutina
fent algun gest desmesurat,
alguna sublimitat que capgirés la història...

Ves

Collons, pero si tenim celebració per partida doble!!!!! llastima parella havere si algun dia fas campana jejejejeje

markintosh

Cita de: Ves en Septiembre 30, 2010, 08:50:25 am
ncara no se sap pot ser degut a una fractura de sacro o coxis, posiblement dels dies aquets que hem estat fen el toto amb la bici

si, la bici, ya ya.... si no nos quieres contar la verdad no importa ladrón  :-*

Ves

la verdad es que marck no la tiene muy gorda, pero archi si, pq juanjo es muy timida.  .meparto

Ves

Buenas gente, val a dir que sou uns perros segur que apartir d'ara començeu a escriure tots, tot per no buscar el fil en fi.

Ting agujetas de tant riure, el de hay per la nit tenim que repetiro, jajajajajajajaja

Pero con mas marcas, hoye una pregunta si se pone la antena de 8m dejamos a media barcelona jodida no?  .meparto

markintosh

como nos conoces mamón, jajajaja

yo creo que si ponemos una derivación directamente a la de calatrava la podemos liar  ;D

gran noche la de anoche, por no hablar de la cena (creo que me puse dos kilos encima, las tortillas de la Opa y sus alitas, las croquetas caseras de Carlos, la pizza de Marib.. digo de Ramón  ;D , la pizza de bumbu, la tarta final y mi coca que coño .... por cierto mamones, casi las 4 de llegar a casa, la nena en modo ardor guerrero y bronca al canto.  :(

pero me lo pasé genial

bunbamotua

jajjajaja gracias Ves así es mas cómodo  .palmas

la próxima todos con walkies repartidos por todo el parking  .meparto

hay que empezar a racionar un poco la comida por que estoy echando tripa y eso no se va fácil!!!

Saludos!!

Carlos VW

Eh, esto del vandalismo high-tech mola.

Lo de la torre Calatrava hay que estudiarlo...

.meparto
Un espíritu noble ensanchece al hombre más pequeño