[CATALUNYA] [BARCELONA] [LOS JUEVES] REUNION SEMANAL LIBRE

Iniciado por cresteo, Mayo 17, 2007, 12:48:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

Dau i Fitxa

SANDRAT3

a l'atzar agraeixo tres dons: haver nascut dona, de classe baixa i nació oprimida. I al tèrbol atzur de ser tres voltes rebel

com la nit cara pigada, com la foscor ben morena

Ves

Laura desertora !!!! jejejejejejejeje com anat aquesta sortideta que has fet? vindras el dijous per petar la xerradeta i aixi veuras mi brico mueble. venga animet i arrosega a la truper que fa molt que no eels veig (aixo va per l'aramis trikki chevere..... jejejejejejjejejejeje) venga guapus i guapes que la temperatura es ideal.

Percert el triple diu que el millor moment de tot el finde va ser tornar a casa amb l'aire acondicionat, ho verifico i anar pel carril adicional un luxe, els que ho van patir ho saven prou jajajajajaaja triple cabron que tenies que netejarme el cami i no provocar caravana que vas amb una T5 jejejejeje

Dau i Fitxa

ei ves! compromís familiar a fer snorkel... i beach party... a  .baba amb els escarbats i les aircoolers. pfff dijous está xunget... tinc soparet platjero...  :-\ un altre será. la eslinga no sé si em dona per arrosegar tres furgos....  :P

Toneeets ves!!!!   ;)

Ves

jajajajajaj hey aixo s'aregla rapid, este jueves cena playera con Dau i Fitxa!!!
dejaremos crecer el cesped en montjuic.

.meparto .meparto .meparto  i asi vendra antes laura a montjuic  .meparto

RAMOVIL

Ves he sentit parlar del teu moble però, >:( no has volgut ensenyar mel,
espero sortir be dijous i passem per la montanyeta.  :-\
XVI KDD FURGOVW 2025
DEL 1 AL 4 DE MAYO
.
INCRIPCIONES ABIERTAS AQUI.

Ves

tranqui nen!!! que encara li falta xixa per fer, aquesta setmana si puc fare el baul que falta, i mes endevant ting que barnisar i pintar.... un curro encara
Pero si vols passar a veurel cap problema ja ho saps.

LAURAAAAA!! que fem amb el soparet ???  .meparto .meparto

VANdido

Cita de: Dau i Fitxa en Julio 06, 2009, 21:24:38 pm
ei ves! compromís familiar a fer snorkel... i beach party... amb els escarbats i les aircoolers. pfff dijous está xunget... tinc soparet platjero... un altre será. la eslinga no sé si em dona per arrosegar tres furgos.... 
Toneeets ves!!!!

Snorkel..??? espero que subieras para la costa Brava, por que si te quedastes por el Barcelones, verias como mucho alguna compresa con alas   .meparto.. peixitos pocos por aqui  :P.

Como fue la beach party? tiene que haber sido chula.

Amos a ver si la peña se quita la pereza de encima y volvemos a llenar el parking. Ultimamante la cosa esta flojita, flojita .loco1

Vw T4 maxivan GL Dehler

Mi fragoneta payoooo; http://www.furgovw.org/index.php?topic=23093.msg306542#msg306542

Dau i Fitxa

Cita de: VANdido en Julio 07, 2009, 22:48:45 pm
Snorkel..??? espero que subieras para la costa Brava, por que si te quedastes por el Barcelones, verias como mucho alguna compresa con alas  .. peixitos pocos por aqui 

Como fue la beach party? tiene que haber sido chula.

Amos a ver si la peña se quita la pereza de encima y volvemos a llenar el parking. Ultimamante la cosa esta flojita, flojita .loco1

ja ja ja... no, vaig anar a garraf.. bueno, per supossat que no es la costa brava, pero per anar 4 horetes.. tampoc em faré una panzá a kms... home, alguns peixets i alguns cargols de mar (per l'aperitiu de mon pare... he de dir que vaig intentar indultar algún... pero o em van deixar  .lengua2 )

la beach party bé.. crec que menos escarbats que l'any pasat, pero mes furgos... em vaig enamorar d'una t2 negra guapiiiisima... baixadeta, amb unes llantaques... ufff.. i lo de sempre, musiqueta, antorxes, platja...

jo m'aseguraré de pujar un día que no portis el trabuco... que al final matareu els meus gosets d'un infart.

AlvaroT3

Cita de: Dau i Fitxa en Julio 07, 2009, 22:58:11 pm
ja ja ja... no, vaig anar a garraf.. bueno, per supossat que no es la costa brava, pero per anar 4 horetes.. tampoc em faré una panzá a kms... home, alguns peixets i alguns cargols de mar (per l'aperitiu de mon pare... he de dir que vaig intentar indultar algún... pero o em van deixar  .lengua2 )

la beach party bé.. crec que menos escarbats que l'any pasat, pero mes furgos... em vaig enamorar d'una t2 negra guapiiiisima... baixadeta, amb unes llantaques... ufff.. i lo de sempre, musiqueta, antorxes, platja...

jo m'aseguraré de pujar un día que no portis el trabuco... que al final matareu els meus gosets d'un infart.

¿?
EL HECHO DE QUE TENGAS RAZON, NO QUIERE DECIR QUE ESTOY EQUIVOCADO. SIMPLEMENTE NO HAS VISTO LA VIDA DESDE MI LADO

BOXER57

Julio 08, 2009, 02:08:38 am #5605 Ultima modificación: Julio 08, 2009, 02:11:32 am por BOXER57
Cita de: alvarogares en Julio 08, 2009, 00:35:50 am
¿?

upssss... se me ha olvidado el imperativo legal???

ya ya ya ... no, fui a garraf.. bueno, por supossat que no es la costa brava, pero para ir 4 horetes.. tampoco me haré una panzá a kms ... hombre, algunos peixets y algunos caracoles de mar (para el aperitivo de mi padre ... tengo que decir que intenté indultar a algún ... pero no me dejaron)

la beach party bien.. creo que menos escarabajos que el año pasado, pero mes furgos ... me enamoré de una t2 negra guapiiiisima ... bajadita, con unas llantaques ... ufff.. y lo de siempre, musiqueta, antorchas, playa ...

yo me aseguraré de subir un día que no lleves el trabuco ... que al final mataréis mis perritos de un infarto.

y por cortesía de gencat.cat... también podemos decirlo en occitano aranés... que seguro que alguín de por las montañas aún lo habla:

ja ja ja... Non, anè tà garraf.. bueno, Per supossat que non s'era còsta brava, pero entà anar 4 horetes.. Tanpòc me harè ua panzá a kms... Òme, bèri peixets e bèri avitzi de mar (per aperitiu de mon pair... Me cau díder que sagè indultar algún... pero O me deishèren )

Era beach party ben.. Creigui que menos escarbats qu'er an pasat, pero mes furgos... M'enamorè d'ua t2 nera guapiiiisima... baixadeta, Damb ues llantaques... ufff.. E lo de tostemp, musiqueta, antorxes, plaja...

Jo me aseguraré de pujar un día que non pòrtes eth trabuco... Qu'ara fin auciratz es mèns gosets d'un infart.

;) a sus órdenes alvarogares.

aps... que sò dau i fitxa, que m'è pas encuedat qu'ère damb eth compde de boxer... Desencuse es molèsties.

AlvaroT3

EL HECHO DE QUE TENGAS RAZON, NO QUIERE DECIR QUE ESTOY EQUIVOCADO. SIMPLEMENTE NO HAS VISTO LA VIDA DESDE MI LADO

firewheels

Peix = pescado
Piexets = pescaditos

Este Boxer, que no sabe hablar ni en catalán ni en castellano  .meparto

AlvaroT3

¿tipo los pescaitos fritos que se toman en Cadiz?
m,mmmm que ricos

firewheels

Esos mismos... calla calla, que me está entrando hambre  .baba