[CATALUNYA] [BARCELONA] [LOS JUEVES] REUNION SEMANAL LIBRE

Iniciado por cresteo, Mayo 17, 2007, 12:48:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

flamenka

Cita de: Opa en Julio 01, 2009, 19:31:50 pm
Com va tot wapa?
Ja farem per veurens
:-*
Un petonàs enorme.

va super be molt contenta y buscant feina como lokaaaa
Viaja en furgo!!!!duerme en tu furgo!!!aunque nos llamen rancios en las quedadas jaja

SANDRAT3

Cita de: triple 8 en Julio 01, 2009, 20:27:56 pm
mientras beba aquarius y no le de por la birra lo podremos aguantar,es que ultimamente le mete a la yerba guena que da gusto verle, .meparto
lo dicho sandreta jo estoy por alli a eso de la hora de la comida o del vermoutjejejejjeej,poner la nevera a tope que el calo ya aprieta.
que ganas de quilombo,por cierto los artistas invitados son todos de lujo,vaya cartel este año .panico

.rasta pu pu pu  .panico
a l'atzar agraeixo tres dons: haver nascut dona, de classe baixa i nació oprimida. I al tèrbol atzur de ser tres voltes rebel

com la nit cara pigada, com la foscor ben morena

Opa

Qui puja demà a Montjuïc?
Com que ens veiem divendres a la Quilombo i em falten hores per fer-ho tot, m'estaba plantejant no pujar.
.loco1
VW T3 Transporter camperizada 1.9 TD 1990

Secta T3era
RID

triple 8

La vida es muy sencilla,simplemente vivela.

BOXER57

Quina tela i vosaltres us feu dir jipis, aqui tot deu fent transferensies els jipis ja no son els que eran, per cert me caigo de la lista.

Estrellao

hay jipis con furgos de 30000 y los hay con unas de 3000...los tiempos cambian.. .meparto

triple 8

SANDRAT3

Cita de: jose de bcn en Julio 02, 2009, 03:25:12 am
hay jipis con furgos de 30000 y los hay con unas de 3000...los tiempos cambian.. .meparto

vens o no vens :o :o
a l'atzar agraeixo tres dons: haver nascut dona, de classe baixa i nació oprimida. I al tèrbol atzur de ser tres voltes rebel

Estrellao

ola sandra....hasta mañana tarde no se seguro si podre ir....seguramente si, pero estoy a la espera de unas cosas...mañana te digo si no estas te mando un privado vale?

RAMOVIL

Cita de: BOXER57 en Julio 02, 2009, 03:11:37 am
Quina tela i vosaltres us feu dir jipis, aqui tot deu fent transferensies els jipis ja no son els que eran, per cert me caigo de la lista.

Cabron si que cauras,  .joder
BORRATXO de vodka  .bebe2
XVI KDD FURGOVW 2025
DEL 1 AL 4 DE MAYO
.
INCRIPCIONES ABIERTAS AQUI.

triple 8

home ramon que tal tio,ens veiem divendres ,no,aquet tio no sap on es fica jejjjejjjjjejj
salut

BOXER57

Os tumbare a tots ja us podeu preparar o riki dexans dormir porfa porfa. .bebemucho .brinda .bebe2

SANDRAT3

Cita de: BOXER57 en Julio 02, 2009, 05:07:43 am
Os tumbare a tots ja us podeu preparar o riki dexans dormir porfa porfa.

triple que dice mi primo .meparto
me lo imagino  .bebe1+ .rasta+ = .calavera

SANDRAT3

per cert ricard, que vingui l'expresso, que me moro de riure amb ell

encara recordo la nit a horta, entre lo cop de cap .macarra d'ell i la llum del vandit .salta
.meparto .meparto

p.d: triple, vaia rissa

SANDRAT3

.sorpresa
ramon&maribel

ja podeu dur melindros per sucar a la orxataAAAA