[CATALUNYA] [BARCELONA] [LOS JUEVES] REUNION SEMANAL LIBRE

Iniciado por cresteo, Mayo 17, 2007, 12:48:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

skolani

Junio 05, 2009, 09:50:16 am #5430 Ultima modificación: Junio 07, 2009, 02:03:50 am por skolani
Un soparet de puta mare!! Feia molts dies que no podia pujar pel cony de feina i me rigut molt!!
Avui nomes hi havien 5 furguis. Que passa amb la penya .confuso2
El primer com que vaig pujar que vaig tenir un anfitrion(alacabezadel75) es va fer una llista i van sortir sobre les 30 furgos. Doncs avui nose on estaven. Ja se que que la trobada dels dijous es lliure i que la gent pot pujar quan vulgui pero em molava quan arribaves i et trobaves l'esplanada plena de furgos. I entraves al post dels dijous i amb un dia s'havien escrit un parell de pagines. Potser estic una mica tristot pero em sap greu perque ara feia dies que no pjava i no em puc conectar gaire i em trobo aixo i em dona a pensar.
Igualment merci pels que avui han estat perque mo he passat molt be!! .palmas .palmas
Ortxata el pastis bunisssim!!!! jajajaja

Ves

hey es veritat el pastis molt boooo!!!!  .baba

lo puto amo!!!! jejejjeejejejeje

Chevere

bon día gent..pasar un ratet amb tots vosaltres.. ;D
gracias por las risas, compañia ,pastel i compartir con vosotros mis ídeas para chévere, después del pasado domingo .ametralla
si los pillo dentro no se no se  .latigo

feía temps, massa, no se temps..m'agradaria com diu skolani..llegar
a la montaña encontrar una esplanada llena de sonrisas, como en otras ocasiones espero que vuelva esa mágia.... yeahhh!!!!!!!

p.d.: tenéis un peligrin..ves and vandid....meparto
la cena..juer, quiero más dieta rollo ortxata jjjjjjjjj

Ves

pues dime donde aparcas la furgo que me pondre dentro haver si ......  .meparto .latigo jajajajajajajajaja

cuando llegue al garaje y abri el maletero, en ese preciso instante me di cuenta pq dices que soy un llogurin, si llevo el puto maletero lleno de pañales, que imagen por dios

Opa molt molt agrait, sobretot la Paula sino aniria amb el culete al aire pq no vegis el que valen

PD: Chevere el telf de tus amigas????  ;D

Cobreti

Ole Companys!

Como todos los que leeis este hilo sabeis, Montjuïc alberga la reunión semanal libre de furgoneteros de BCN y rodalíes, un sítio para compartir experiencias, conocimientos, charlar, reir, .....   ;D

El 24 de mayo hizo dos años que, por iniciativa de Cresteo, se hizo la primera reunión en la playa de la Marbella y que por motivos de altura de las furgos se movió a Montjuïc.
Durante estos dos años han pasado un montón de furgos con sus respectivos ocupantes por la antena, ha habido jueves con dos o tres furgos y jueves con más de cuarenta. Jueves de llúvia, jueves niebla y jueves de agradable capvespre mediterrani. Jueves de meeting político y de concierto de rock. Ha habido jueves con grandes manjares y otros con apenas una lata de olivas y unas patats fritas.

Personalmente hace tiempo que no subo el jueves, pero el dia que suba me gustaria encontrar almenos una furgo aparcada, oir como se abre un portón y ver aparecer a alguien que me diga: Fem una birreta?

Companys, nos vemos un jueves de estos!!!!!  .salta

Sueños sin rumbo; en páramos quemados, la voz del viento (Uejima Onitsura, 1661-1731)

sherpax3

Si senyor, sopar íntim, risas, bon rotllo...
El brownie de p.m. a fer punyetes el régim de l´OPA i el meu, hem vaig posar les botes.
Penya!!! ara que el clima acompanya PUJEU!!!SUBIR!!!COMING UP!!!

skolani

Cita de: sherpax3 en Junio 05, 2009, 20:07:50 pm
Si senyor, risas, bon rotllo...
Penya!!! ara que el clima acompanya PUJEU!!!SUBIR!!!COMING UP!!!

.palmas .palmas

VWoladores

Yo eljueves que viene subo, por la gloria de mi madre y con la furgo, que de golpe y porrazo ya se le levanta el techo! y sin permiso!!! . .macarra

Vwol!

Opa

Nois i Pepi, sou fantàstics.
Merci per aquestas estonetas. Que faria jo sense vosaltres?
.ereselmejor

Ortxatilla, el brownie de matrícula de honor.
.cocinero
Otro diez para las tortillas, el pan con tomate...
.cocinando
VW T3 Transporter camperizada 1.9 TD 1990

Secta T3era
RID

firewheels

Que bién estuvimos ayer, y que peaso brouny  .baba me sabe mal haverme ido de golpe y casi sin despedirme, me dió el sueño de la muerte i tuve que ir hasta casa con las ventanillas bajadas y la Red Hot Chilli Peppers a toda hostia llegando a la 1:30h a casa.
Grácias a todos!!!!!

cresteo

Tot sou/som fantastics, del primer a l'ultim.  :-*
Montjuich és magic, i tornarà a ser el que va ser, sens dubte. .panico
Didac, no pus estar més d'acord  .ereselmejor
el proper dijous, no m'el perdo, segur segur...hem de veure l'àtic del txesco, i jo tinc ganes de veure-os . a més tinc una cosa pel Sr. Ves... :o
una abraçada.

Ves

Sr torra collons jajajajjajajaaja
Que estigui casat i amb una criatura no vol dir que sigui un senyor ajajajajaja.lengua2
aquesta clase me la vaig saltar jijijijijijiji

Doncs res tu el dijous vinen tindre qu pujar  ;D havere si puc convenser la dona :P

alacabezadel75

eso Ves i fem una trobada Pau-Paula jjj.
Si podemos subiremos un ratito.

Dídac el portón de nuestra furgo está abierto y el de casa nuestra también, y también para el que llame.

un abrazo

Chevere

Personalmente hace tiempo que no subo el jueves, pero el dia que suba me gustaria encontrar almenos una furgo aparcada, oir como se abre un portón y ver aparecer a alguien que me diga: Fem una birreta?

.palmas .palmas .palmas y tant que sí guapuuu ;)

sería genial dos bebes furgoneteros oeoeoeoe
Pau and Paula

Ves

vaig a començar a gestionar el tema havere si la mami sanima jejejejeje