[CATALUNYA] [BARCELONA] [LOS JUEVES] REUNION SEMANAL LIBRE

Iniciado por cresteo, Mayo 17, 2007, 12:48:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

jahman

consume lo mínimo

la presentación de mi furgo:
http://www.furgovw.org/index.php?topic=140870.0

Ves

hey gent jo pujare, i fins que no caiguin "xuzos de puntas" no crec que marxi, qui sanimara!!!!!

firewheels

Como tengo que venir a Bcn a buscar a Esther aprovecho y subimos un momento a veros  ;)

Ves

hey companys no vull deslucionar a ningu pero ara mateig estan cayen els xuzos de punta  .lengua2 espero que en un ratet aixo canvii pero tot i aixi tindrem un fangar de la ostia, jejejjejejejejeje  podrem fer trompos ambles furgos jajajajajajajaja

coLL0ons!

per aqui mataró també hi han els anomenats "xuzos de punta"!! jeje ves tens la meva dutxa, qe faig peste ja em toka dutxarme!!
encara plou per aqui?  :roll:

Ves

Noi aprofita la pluja pq les duches estic esperant per canviarles les tres que hem quedaven 2 trencades i una ni funciona  .lengua2
aixi que si vols estalviare el viatge tu mateix jo pujare amb una truiteta de patates i croquetes i algo de postres pude pero com no pugi ningu en 45 minuts com a maxim hem piro cap a casa a menjar  ;D

Ves

Nenes poso la truita al taper i pujo ara mateix fins ara compis!!!!!!

crec que estare solet pero buneola fe may es perd, ho aixo diuen jajajajaja

Ves

Havere gent el firewells ja esta in situ i ma dit que esta enfanat que te cagas, quina novetat jejejejej

ens desplaçarem al parquin de just a sota la torre calatrava que esta asfaltat i no ens enbrutarem tant

Repito just a sota de la torre calatrava la de telefonica la blanca rrara i grande con lucecitas en la punta jajajajajja fins ara penya

coLL0ons!

Cita de: Ves en Mayo 15, 2009, 03:44:14 am
Noi aprofita la pluja pq les duches estic esperant per canviarles les tres que hem quedaven 2 trencades i una ni funciona  .lengua2
aixi que si vols estalviare el viatge tu mateix jo pujare amb una truiteta de patates i croquetes i algo de postres pude pero com no pugi ningu en 45 minuts com a maxim hem piro cap a casa a menjar  ;D

bueno doncs seguiré apestant unes semanes mes  .loco1 com veus no he vingut i m'arrepenteixo, kina gana! jeje em conformaré en anar a entrenar daqui 10 minuts...  .loco2 
salut!

pintor

Afragoneta..suerte con la venda ;) saludos para todos

firewheels

Madre mia, que bonita és la Syncro de Afragoneta y con el kit Seikel!!!! .palmas .baba

sherpax3

Kina merda! estem de trasllat i no he pogut pujar, si no acabo avui arriben les nenes de colónies i no tinc casa on anar, hehehe!
La setmana que ve pujo encara que sigui sol, ke kony!!!

VANdido

sherpa..!!!!! subio una syncro que lo flipasssssss .loco2..... :P
Vw T4 maxivan GL Dehler

Mi fragoneta payoooo; http://www.furgovw.org/index.php?topic=23093.msg306542#msg306542

sherpax3

A veure si repeteix!!!!Ja tinc Ganes amb el solete que fa s´estarà de conya .baba

Ves

a les horetes que pugem molt molt solet no fa pero bueno..... si vols dirli solet als focos del estadi de beisbol, hey cap problema jejejejejeje