[CATALUNYA] [BARCELONA] [LOS JUEVES] REUNION SEMANAL LIBRE

Iniciado por cresteo, Mayo 17, 2007, 12:48:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

triple 8

aunque sea tarde,moltes felicitats VES ahora sabras lo que es jugar al pepa pepa pillaaaaaa,
espero veros pronto a los tres,salut i a disfrutar.
La vida es muy sencilla,simplemente vivela.

Ves

Bueno gent, perfi tinc un ratet, jejejejeje,moltes gracies pels gracies pels anims i consells, possaria fotos pero no ting ni papa de com fero aixi que millor esperar una mica i la veieu en persona, pude ens passem a saludar per la furgofesta pero encara esta per negociar i sobretot que o permeti la mami i la pediatra que percert aquestdijous toca la primera sesio jejejeeje

espero poder veurens aviat Una abraçada a tots GUAP@S!!!

Opa

Cita de: Ves en Mayo 06, 2009, 09:11:07 am
Bueno gent, perfi tinc un ratet, jejejejeje,moltes gracies pels gracies pels anims i consells, possaria fotos pero no ting ni papa de com fero aixi que millor esperar una mica i la veieu en persona, pude ens passem a saludar per la furgofesta pero encara esta per negociar i sobretot que o permeti la mami i la pediatra que percert aquestdijous toca la primera sesio jejejeeje

.baba
.bebe
.brinda

No tinc paraules.
VW T3 Transporter camperizada 1.9 TD 1990

Secta T3era
RID

origuli

sembla que ara que ets pare, fins i tot escrius amb menys faltes i tot...es que ara ho faras tot mes acuradament eh...jejeje..!!!!!!!!!! vaia telaaaaa.......

Moltes felicitats un altre cop parelleta!!1

salut
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡   JUNTOS    SOMOS   HURACÁN    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

markintosh

oriol tio, cuanto tiempo, ¿que es de tu vida?. Anda, subo mañana y nos vemos un ratito aunque sea, va por fa por fa por faaaaaaaaaaa  ;D

xumet

Ves tu qui ho diria que el ves ja és pare  .palmas

MOLTES FELICITATS a tots dos!!!! i un petonet a la petita

origuli

eneko

aprovecha aprovecha que el miércoles igual te llevas una sorpresa :P además que sipote!! de fútbol no se puede hablar en el foro XDD

Por cierto... cuanto tiempo origuli sin verte

origuli

no me seas julay, que el miercoles os llevais un saco... (el otro dia hablaba con uno de sopuerta mediofamiliarpolitico que me decia lo mismo que tu ... ;) ahh y si no se puede hablar de futbol, tpoco del atleti no ... jejeje... va hombre, que es solo pa liberar tension, que ha sido la REHOSTIA... UFFFFFFFF....

bastante tiempo sin estar poraqui, y sin bajar a la nacional por presentaciones familiares ;) pero bueno, he degustau una buena sidreria y unos buenos pintxopoteos por bilbo estos dias!!!

salut crac, a ver cuando coincidimos ;)

subiyama

Bon dia nanus!!!!

a ver si hoy podemos montarnoslo y nos acercamos a veros, que seguro que el ambiente estará calentito, verdad??? ;)
proverbio touareg:
"Vosotros tenéis los relojes, pero nosotros tenemos el tiempo"

sherpax3

Kina kanya el fútbol ahir nit!!! .baba .ereselmejor
En fí, la Paula del Ves a triat un bon any per arribar, sí senyor!
I no parlo mes de fútbol. (Fins la final,hehehe .meparto)

Chevere

Yeahhhhhh....Ves, ho haveu vist... :o
MOLTES i MOLTES FELICITATSSSS PARELLA .palmas .palmas

jahman

jo crec que també pujarè i així, a part de felicitar al ves, doncs us puc ensenyar totes les modificacions de la meva t5 .... records i fins aquesta tarda-nit!

saluti, jahman
consume lo mínimo

la presentación de mi furgo:
http://www.furgovw.org/index.php?topic=140870.0

VWoladores

Jo també pujo, tardet això si... ja era hora de tenir un dijous "normal", sense sopars familiars, o d'amics... o algun altre invent...

Portaré croquetes... .baba

Ves, envia'm una foto de la nena a xescol43@hotmail.com que te la penjo jo...!

Vingueeeeee! ai perdó... Visque Lo Puto Gusiluz!!!!!!

Vwol!

Ves

NOIS aquesta nit, no he pujat.
pero la setmana vinen pujare a saludar.
i de moment aquestaes la fotico de la peque  ;D voladores gracies per loferiment pero la mama no li fa gracia aixi que amb aixo fins que la veieu es lo que hay  .meparto