[CATALUNYA] [BARCELONA] [LOS JUEVES] REUNION SEMANAL LIBRE

Iniciado por cresteo, Mayo 17, 2007, 12:48:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

cresteo

Mira't la primera pàgina, hi ha un enllaç al googlemaps.
a partir de les 20h. o avans, segons gustos
;)

lavall

eh! que n'hi havia un que segur que de menjar en portava, eh! si el va deixar a la furgo per menjarse'l de tornada es una altra cosa, però jo vaig anar a comprar sopar per montjuic, encara que finalment el cansament m'obligués d'una manera rotunda a quedar-me a casona...

^^ però amb en Ramon hem fet la nostra trobada telefònica particular a les 6 del matí! jijiji

... potser caldria que trenquéssim la rutina
fent algun gest desmesurat,
alguna sublimitat que capgirés la història...

Ves

:o
que cabrooooonnnn(rollo maragall), bueno pero li perdonare pq hem va trastejar la furgo i hem ba orientar amb referencia a un fusibles.

nout

Molt bé quina penya, ceveseta.....pastis....
Gracies Victor per el portabicis.
Gracies per la feina.
Gracies a tots
Salut

dvd8d8

Un plaer!!!
.palmas

Aunque sea de poquitas palabras...(como ya os habreis dado cuenta  :P)...  Encantado de conocer a nuevos frikkies!!!

Una abraçada per tots!!!

DRITO

hola a todos. para los nuevo (TOMMY). ayer fue mi primera vez!!!  ;D la verdad es k al principio estuve cortadiko, no sabia k hacer, ni k decir, ni como entrar en conversacion. pero ya nada mas bajarme de la furgo, estavan esperandome para saludarme. era en dau y fitxa, 2 boxer preciosos k disfrutaron como nos o mas!! y segidamente muy simpatica su ama la laura .ereselmejor, se presento y bueno rompio un poko el hielo, m puso al dia de lo k suelen hacer y de las furgos interesantes k te puedes encontrar, y se fue liando el asunto conoci a ves,vandido,eudaldJ5... (sois cojonudos)y desde las 9 asta las 12 de la noxe. y porq mi novia no se sentia los pies del frio y no se keria akostar en la furgo k sino... jajjajaja. en resumen si t gustan las furgos ,tienes ganas d pasar un buen ratiyo y konocer gente cojonuda, no puedes perdertelo.

P:D: no se si nos podremos ver otro jueves(curro d noxe) pero nos vemos en MONTGAT!!!

triple 8

ey que pasa gent jo tampok vaig pujar,el albert te molta tos i al pare el van ingresar al hospital per ferli unes provas,pero bueno els nous ja os haveu donat conta de la cualitat humana que ronda a aquestes hores per la montanya,ja sabeu qui es dau i fitxa,sense paraules gent collonuda i tots els demes que ronda per alla tambe.
salut i fins el dijous que be a vere si puk pujar.
La vida es muy sencilla,simplemente vivela.

skolani

Wuenu familia nos las vemos!! Que akesta setmana ens pirem cap el Pais Basc de vacansetes ;D ;D. No treballeu gaire .meparto. Ja fare una bona sesio de foticos!!
OPAS'S!! Merci per la puesta apunto de la furgo. Quan torni un soparet pels dos!! .cocinando(es lo que tiene ser cocinero)
Una abraçada a tots!!

firewheels

alacabezadel75

Cita de: skolani en Febrero 22, 2009, 23:46:07 pm
Wuenu familia nos las vemos!! Que akesta setmana ens pirem cap el Pais Basc de vacansetes ;D ;D. No treballeu gaire .meparto. Ja fare una bona sesio de foticos!!
OPAS'S!! Merci per la puesta apunto de la furgo. Quan torni un soparet pels dos!! .cocinando(es lo que tiene ser cocinero)
Una abraçada a tots!!

eyyy que us ho paseu molt be, saluda a la paula de part nostra.
una abraçada

Aramys

que hos ho paseu teta nenss! em basc es una passada!!! ;D

Ves

a disfrutar company espero que agafis la tv3 amb la teva super tele sino no pillaras ni torta del que diguin per la tele jejejejejeje

Opa

Cita de: skolani en Febrero 22, 2009, 23:46:07 pm
Wuenu familia nos las vemos!! Que akesta setmana ens pirem cap el Pais Basc de vacansetes No treballeu gaire  Ja fare una bona sesio de foticos!!
OPAS'S!! Merci per la puesta apunto de la furgo. Quan torni un soparet pels dos!!(es lo que tiene ser cocinero)
Una abraçada a tots!!

.baba
Un petonas guapos!
.cocinando .cocinero
Disfruteu molt aquets dies
.fotografo
VW T3 Transporter camperizada 1.9 TD 1990

Secta T3era
RID

cresteo

buenas!
jo aquest dijous no pujo, els que encara tinguin que recollir calendaris i vinguin només per això, no cal que vinguin.  .malabares

Ves

bueno jo no tinc calendaris per repartir pero si que pujare, i portare cocacoles i pastes, es a dir els postres i beguda,  ;D

la pregunta es pujara algu mes?????