[CATALUNYA] [BARCELONA] [LOS JUEVES] REUNION SEMANAL LIBRE

Iniciado por cresteo, Mayo 17, 2007, 12:48:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

ETXABUIRO

Cita de: BOXER57 en Febrero 12, 2009, 18:23:22 pm
Ostia ja se lo que te la pepi teu habiam sime la torbo abans de pujar a monjuic i li faix una contraoferta.

Millor que no, que la pobre, s'ho vol treure de sobre ràpid i segur que te la regala...

A més, a la meva ferralla  .vwt3 li quedarà molt bé. La teva no li cal res per ser guapa.
    Au, fins d'aquí una estona, doncs!

soci Quaranta-nou (XLIX) etxabuiro

BOXER57

Ostia pero les parrillas aquestes son guapisimas habiam si en consaguexo una per la syncronet.

sherpax3

Cita de: Opa en Febrero 12, 2009, 14:32:14 pm
>:(
Esperem poder pujar avui a Montjuïc, pero aquesta nit ens han reventat la furgui i tinc al Jordi super liat refent-la.

>:(

Fills de la gran puta... si necessiteu un cop de mà amb el "brico"
només ho heu de dir.

triple 8

boxer acabaras convertin a la syncronet en un unimog.
jejejejej.fins un estona
salut
La vida es muy sencilla,simplemente vivela.

markintosh

pollo

Yo otro jueves que no cumplo mi palabra:-[ :-X :-\ 8), se de alguien que me va a matar.

Opa

Ho sento, pero no podem pujar, en Jordi segueix liat amb la furgui.
Ara haurem de menjar pastis ve verduras 4 dies.
VW T3 Transporter camperizada 1.9 TD 1990

Secta T3era
RID

nomellamescarlitos

Acabo d'arribar de Montjuic. Ja m'he estrenat en això de la Kedada. Disculpeu que no hagi dit ni piu a l'hora de marxar però és qque ereu tants/es...  :-[   Bé, el que volia dir-vos és què m'ha quedat clar un altre cop què l'he encertat comprant la t3. No sols és un vehicle de conya sinó que com deia una (crec que la Laura) avui, és una filosofía.. i del bon rotllo!!
Gràcies Cresteo pels calendaris, als de la t3 vermella per l'acollida, al pedrito i companyia per la simpatia i a tota la resta per ser-hi. Molt macos/ques sí senyor/a!! Vindré més sovint, sense cap dubte, això sí m'esperaré a que faci més bon temps.
Una abraçada ben forta. Oh! Specially congratulations for old T2 owners! The oldest one today. The best!

Abraçades i petons!!

Opa

Cita de: nomellamescarlitos en Febrero 12, 2009, 22:50:58 pm
Acabo d'arribar de Montjuic. Ja m'he estrenat en això de la Kedada. Disculpeu que no hagi dit ni piu a l'hora de marxar però és qque ereu tants/es...  :-[   

Ja heu marxat???
Com es nota que no erem els...

Secta T3era
RID

MO

bona nit ja soc a casa,la pluja m'ha fet marxar jaja

un plaer els que no conaixia,fins un altre dijous o no  .loco2 .lengua2 :-*

salut

P.D soc el xolo jejejejejeje
o follem tots o tirem la puta al riu!!
odio la banda sonora de "TITANIC"
i a todos los que dejan a su perro suelto

skolani

Cita de: Opa en Febrero 12, 2009, 21:24:42 pm
Ho sento, pero no podem pujar, en Jordi segueix liat amb la furgui.
Ara haurem de menjar pastis ve verduras 4 dies.

Tranki roser me paso por casa i me haces un taper .meparto .meparto
Ja sabeu qe a mi tambe em van entra fa poc i es una putada haurem de possarles juntetes al barri :-\

Opa

Secta T3era
RID

Aramys

bon día nens i nenes!! ahír Montjuich casi,casi es la furgofesta II jajajja quin diluuviiii!! vandidoooo el toldooooo jajaja ahír espectacular com sempre!! ;D

Dau i Fitxa

markintosh

Un placer veros a todos/as. Casi comienzo a sentirme como en casa  .sombrero. Poco a poco voy conociendo a más y más gente, mooooooola, pero coña, lo poneis dificil, en Valencia nos juntamos 10 como mucho, ayer, ¿cuantos éramos?, jaaaaaaaaaaaarl, no puedo aprenderme tantos nombres canallas.  ;D