[CATALUNYA] [BARCELONA] [LOS JUEVES] REUNION SEMANAL LIBRE

Iniciado por cresteo, Mayo 17, 2007, 12:48:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

Opa

Han entrat per el sostre, trencant la finestra.
Hi han fet destroses, pero no l'han pogut endur, el Jordi li va posar un desconectador i gracies a Deu estaba desconectada de la bateria.

S'han endut eines, les cadires, la cuineta eléctrica... + eines, + eines...
VW T3 Transporter camperizada 1.9 TD 1990

Secta T3era
RID

BOXER57

Collons que cabrons, aixo em recorde que li e de ficar un desconectado a la meva, la taula quina taula.????????'''' .loco2 vueno parella espero que no agi sigut res.

Opa

Secta T3era
RID

BOXER57

Habiam si pujeu i aixi sa us pasa una mica aquet mal rollo.

Ves

quins collons, no tinc paraules jo aquestes coses les acavaria  .ametralla .pistolas
be jo soc una mica mes discret, ara hiha una oferta al lidel de camaras de bigilancia que se la posi a la furgo i en cuant tingui la cara anem a fer punteria amb el arc, que fa menys soroll que una pistola  8)

Opa

Secta T3era
RID

Ves

joder el ordenador portatil del jordi que vagi enregistran les imatges i pel mati ven descansats el busquem, que los ladrones no merecen tanta atencion como para quitarme el suenyo  .meparto

ara que si la guardia es amb la teva companyia..... ups esto era `privado o en el general  .meparto .meparto

vale ja paro de fer broma es molt serio el que a passat tenim que lligarlos dels collons a les furgos y donar gas havere que passa. .malabares

VWoladores

Cita de: Ves en Febrero 12, 2009, 16:04:05 pm
quins collons, no tinc paraules jo aquestes coses les acavaria  .ametralla .pistolas
be jo soc una mica mes discret, ara hiha una oferta al lidel de camaras de bigilancia que se la posi a la furgo i en cuant tingui la cara anem a fer punteria amb el arc, que fa menys soroll que una pistola  8)

Si necessites un arc i un arquer... ja saps...

Vwol!

DRITO

hola gente!! siento enviar este mensaje :( ,pero se m a komplikado la kosa y no se si podre asistir hoy, lo intentare, :-[ :-\ kon las ganas k tenia!! pero la semana k biene no fayo fijo. yo k ya m habia exo mis pegatinas y las habia puesto en la furgo hooooooo!!! ostia opa, menuda putadaa lo siento ,con el mimo y el cariño k le ponemos a nuestras fagonetas!!! no os desanimeis aki teneis todo nuestro apoyo.

VANdido

Cita de: BOXER57 en Febrero 11, 2009, 18:57:49 pm
Triple no se on biatxo dintra de poc,  a lleida al vasc nose emviam un privi amb el teu movil que me carregat el altre movil i et tenia grabat al movil i no a la targeta.

no me lo puedo creer.. cambio de movil???.. ya tocaba no??? .meparto .meparto

Vw T4 maxivan GL Dehler

Mi fragoneta payoooo; http://www.furgovw.org/index.php?topic=23093.msg306542#msg306542

tosko

OPA,veniu, encara que us hagin fet aquesta putada, així no esteu sols. Pedrito també bé, i porto cerveses, vinga, veniu :-\

BOXER57

Cita de: VANdido en Febrero 12, 2009, 17:25:59 pm
no me lo puedo creer.. cambio de movil???.. ya tocaba no??? .meparto .meparto

Pero tio que dius si tenia un movil que era una fiera.

ETXABUIRO

Hola makus ta makes!!!

Avui és el vostre dia de sort. El gran ETXABUIRO us honrarà amb la seva visita...

soci Quaranta-nou (XLIX) etxabuiro

ETXABUIRO

Bé en realitat he quedat amb la pepi txébere per recollir-li un embalum que fa temps que té a casa.

Fins d'akí una estona!

soci Quaranta-nou (XLIX) etxabuiro

BOXER57

Cita de: ETXABUIRO en Febrero 12, 2009, 18:18:40 pm
   Bé en realitat he quedat amb la pepi txébere per recollir-li un embalum que fa temps que té a casa.

Fins d'akí una estona!

Ostia ja se lo que te la pepi teu habiam sime la torbo abans de pujar a monjuic i li faix una contraoferta.